Auteur |
Bericht |
onbekend2020 Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 jul 2016 9:57 |
|
 |
|
 |
Pien5 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-7-2009 Berichten: 2530 Dieet: Gezonder leven met minder KH Woonplaats: Ergens in t noorden
|
|
Zit voor hetzelfde dilemma, ook hier mogen ze graag zwemmen. Tot nu toe ben ik nog niet mee geweest maar afgelopen week zei onze dochter wel een keer dat ze het wel leuk zou vinden als ik mee zou gaan. Op vakantie heb ik er minder moeite mee om te zwemmen, eigenlijk niemand die je kent en na een week ben je weer weg. Maar thuis kom je ze toch vaak weer tegen.
Ik heb ook wel dat ik er tegen aan loop dat ik geen rauwkost meer in huis heb. Ik probeer altijd wel iets in huis te hebben maar soms is het even niet anders. Probeer wel meer te eten, want met zo weinig zet je je lichaam ook in de spaarstand en kun je zo je best doen maar gaat er niks af. En dat is ook frustrerend en kans dat je de andere kant opgaat.
Maar wel mooi weer afgevallen, zet zo door! Langzaam maar zeker ga je er komen. Goed weekend toegewenst! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 jul 2016 14:07 |
|
 |

|
|
Je hebt gelijk Pien, weinig eten is geen optie.
Maar als ik heel eerlijk moet zijn ben ik helemaal niet gek op groente.
Dus mis het ook niets snel.
Maar ik probeer het toch wel iedere dag te eten. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 jul 2016 14:55 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51589 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Grappig wij zijn hier stapel op groenten voor de luie dagen heb ik diepvries groenten die doe ik een speciaal bakje 6 min in de mag vlees erbij klaar |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 jul 2016 16:00 |
|
 |
|
 |

|
|
ik ben jaloers op je.
ik kan best zonder, maar eet het omdat het gezond is.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 jul 2016 16:08 |
|
 |

|
|
En alweer 8 ons eraf.
Stukje bij beetje zakt het gewicht naar onder.
Het mag best harder gaan,maar dan moet ik ook stoppen met snoepen.
Ik probeer het niet al te bont te maken maar sávonds een handje chips oid. moet kunnen vind ik.
De kinderen hebben NOG 2 weken vakantie, dan is dat ALWEER voorbij gevlogen en dan ga ik er weer streng tegen aan.
Mijn man wilt me naar de sportschool hebben, tja volgens mij is dat ook de enige manier om blijvend af te vallen.
Maar ik zie er wel tegen op. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 aug 2016 9:16 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51589 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
SUPER -0.8kg en wellicht vind je het gezellig samen naar de sportschool ik weet zeker dat je erna je veel beter voelt, maar ja dat gaan daar heb ik ook moeite mee.
In mijn vorige woonplaats ging ik met een vriendin en dan wil je niet afzeggen en altijd kwam ik vrolijk ervan vandaan
succes meis |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 aug 2016 12:06 |
|
 |
|
 |

|
|
Ha Ellen,
Ik heb ook altijd een fijn gevoel als ik op de crosstrainer bent geweest, maar de motivatie ontbreekt me vaak om het te gaan doen.
En als ik naar de sportschool gaat moet ik in mijn eentje gaan, dus ik heb er nog niet zo heel veel zin in.
Maar ik weet wel dat afvallen MET beweging beter gaat.
Na de vakantie stap ik eens binnen en dan zie ik wel wat ik doe. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 aug 2016 12:50 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Jammer dat je niet in de buurt woont ging ik met je mee ik kom er alleen ook niet toe, een jaar-abb gewoon laten verlopen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 aug 2016 12:52 |
|
 |

|
|
Inderdaad jammer Ellen,
Zonde van het geld vind je niet.
Ik begin eerst met een maand ab. denk ik. |