Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Moniekske

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kathleentje
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Ik heb eindelijk de tijd eens gevonden om bij jou eens te komen kijken Lach , proficiat met je gewichtsverlies!!! Super , goed gedaan . Nadien komt uiteraard altijd de spijt van het laten gaan. Voel je het al goed ? Ik weet dat de 1ste kilos vooral vochtverlies zijn en je er toch al wat moet kwijt zijn om het beginnen te merken

Bij mij is 25 kg bij sinds ik mijn man heb leren kennen , zijn echte bourgondiers. Gezellig thuis in het zeteltje onder mijn dekentje met een glaasje cav of wijn en olijven , kaas en salami en nu is de max bereikt. In oktober hebben we trouwfeest van mijn stiefzoon en tegen dan zou ik er graag wat willen staan.
Daarbij komt nog dat ik buschauffeur ben en weinig water kan drinken , wegens geen toilet in de geburen , en geen beweging.

Vanaf van t weekend komt er verandering in. Dan begin ik te sporten Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 apr 2014 11:15    
Vrouw Weeggegevens   Moniekske79
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Eiwitshakes

Reageer met quote
Hoe gaat het nu kathleentje

Ik ben blij! Nu op -10 kg in 7 weken dat is netjes, ik voel of zie het zelf nog niet vind nog steeds dat vooral m'n gezicht ook zo opgeblazen is, maar de schaal liegt niet.

Deze week ben ik bij m'n ouders mijn zoontje heeft vakantie en mijn man werkt ploegen enik kan zelf geen vrij krijgen. Dat betekent ook dat ik deze week extra kan bewegen na het eten, ik heb nu al twee dagen achter elkaar 6 km gewandeld, lekker. Dat kan de rest van de week ook, en na deze week het ritme volhouden en met de late ploeg van m'n man op de hometrainer, mijn zoontje, vijf jaar, wil ik niet alleen thuislaten , gelukkig dat ik dus thuis ook wat kan doen,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2014 22:10    
Vrouw Weeggegevens   Kathleentje

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Dag Moniekske ,

vanmorgen was mijn "weegdag" , er was 1kg 600 af , ik ben dus blij , bij mijn man was er 4 kg af. Ik heb mij deze wel op 1000 calorieen gezet.
Deze week ook begonne met sporten , gisteren een uurtje op de crosstrainer en vandaag 20 min lopen op de loopband. Een geluk dat we hier thuis alles staan hebben en ik mij niet moet verplaatsen.

Groetjes Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014 10:10    
Vrouw Weeggegevens   soekie

Dieet: Atlins

Reageer met quote
Hoi Ik ken dat gevoel van lusteloos alleen slaap ik dan jammer genoeg niet aan een stuk 12 uur.

Ik heb hetzelfde en vaak als ik meer eet val ik beter af dan wanneer ik minder ga eten heel gek. Suc6 jou start gewicht was bijna mijn start gewicht. Tot de 90 ging het snel en vloog het er af en nu is het blij zijn met elke gram gemeen he dat we zo gewend raken aan het snel afvallen en het dan ineens langzamer gaat. Logisch natuurlijk maar niet leuk hihi.

Veel suc6 groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014 10:41    

Reageer met quote
Dank je Soukie,

jij ook een mooi resultaat kathleentje

Gisteren brood gegeten Schaam Schaam maar ik moest overwerken en had echt energie nodig, heb van 8.15 tot 21.15 gewerkt dus het was nodig.

Vandaag weer volle bak aan het wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014 10:53    
Vrouw Weeggegevens   soumaya613
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hey Moniekske,

Wat ga jij lekker zeg. Volhouden !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014 16:27    

Reageer met quote
Afgelopen dagen niet aan de shakes of superverantwoord voedsel gedaan

Mijn schoonmoeder is van zaterdag op zondag verongelukt; in Marokko; tesamen met haar broer; dus de complete familie is in rouw.
Mijn man is halsoverkop die kant opgevlogen en ik probeer me hier staande te houden en nuttig te zijn voor familie hier woont

En dan heb ik mijn valkuil; na 1 dag helemaal niet gegeten te hebben; heb ik al twee dagen achter elkaar gesnaaid; en weet je wat ik kan me er nu niet druk om maken; ik weet nu dat het nu even geen zin had; vanaf morgen gewoon weer netjes aan de shakes; en toch proberen de snaaizin te weerstaan

ik kan het gewoon niet te geloven mijn schoonmoeder 61 en dr broer slechts 40 ze zijn er niet meer. Huil huil Huil huil Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 13:42    

Reageer met quote
Een jaar later, een emotioneel en op andere vlakken zwaar jaar. Ben qua gewicht terug bij af, daar baal ik van. Stom stom stom maar niks kon me nog schelen.

Ik ga ook niet meer diëten ik ben m'n eet patroon aan t resetten.
Meer groente fruit. Heb n slowjuicer waar ik groente sapjes mee maak. Dat is dat m'n 'lekkers' voor in de avond.

En de luie kont van de bank ik ga starten met iedere dag 30 minuten hometrainer en zo opbouwen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 21:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2