Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Mone

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Summerlovin
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Mag ik vragen hoe je dat 'mijn dagboek' en 'voor en na foto's' in je onderschrift heb gezet?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 22:09    
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)

Reageer met quote
Summerlovin schreef:
Mag ik vragen hoe je dat 'mijn dagboek' en 'voor en na foto's' in je onderschrift heb gezet?

[url= hier tussen de link zonder spaties]Mijn Dagboek[/url] - [url= hier tussen de link zonder spaties]Voor en na foto's[/url] dat zet je boven je ticker met de goede link tussen de = en de ] zonder spaties dus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 22:25    
Vrouw Weeggegevens   Summerlovin
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Thanks! Het is gelukt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 22:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ging vandaag dus shoppen. De buit is een goede score, maar kon me gelukkig inhouden. Bij de Primark in Almere een leuke koraal kleurige parka gekocht. En een colbertje met een neon koraal met wit kleurige geweven print. De jas was 25,- en het colbertje 29,-. wat voor de Primark duur is. maar voor mij spotgoedkoop. ik koop normaal nooit zulke goedkope kleren. Maar ben er toch erg blij mee. Zal morgen wel een foto maken, want die neonkleurige print klinkt best 'tacky', maar hij is erg leuk!

Daarnaast heb ik me in kunnen houden vandaag qua sportkleding. Ik wilde wel, maar heb het niet gedaan. heb immers al genoeg gekocht de laatste tijd. wel een sporttas gekocht bij H&M waar ik online al heel lang op zat te azen maar die al tijden is uitverkocht. Bij ons (Arnhem) in de H&M hadden ze hem niet, maar in Amsterdam kon ik mezelf eindelijk blij maken met deze tas; hier een foto

Niet veel gekocht, maar beter 3 goede items dan 10 flut dingen. Ik en er echt blij mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 22:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dinsdag 26 februari 2013;

Ontbijt: eiwitshake
Tussendoor: eiwitshake
Lunch: Weightcare reep, halve komkommer
Tussendoor: Weightcare reep, 1 zoete puntpaprika, 250gr wortel
Diner: all you can eat; Sushi

Net op de weegschaal en de schade is niet zo groot. 200gr erbij en dus 75,4 kilo. Ik ga voor 74,5 deze week. Hopelijk lukt dat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2013 10:06    
Vrouw Weeggegevens   Girlke89
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Cambridge dieet

Reageer met quote
Hoihoi
Misschien is het cambridge dieet ook iets voor jou?
Het is wel wat duurder maar wel de moeite waard en je valt er heel snel mee af..
Ik bedoel je weet nu toch wat gezond eten is... en dit dieet doe je samen met een consulent waarbij je eigenlijk alleen betaald voor de shakes/soepen/repen etc... Kijk maar eens op internet zie je veel informatie over dit dieet.
Ik heb vorige maandag mijn eerste weegmoment gehad en was op 6 dagen 3 kg afgevallen.

kom op je kunt het!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2013 11:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Girlke89 schreef:
Hoihoi
Misschien is het cambridge dieet ook iets voor jou?
Het is wel wat duurder maar wel de moeite waard en je valt er heel snel mee af..
Ik bedoel je weet nu toch wat gezond eten is... en dit dieet doe je samen met een consulent waarbij je eigenlijk alleen betaald voor de shakes/soepen/repen etc... Kijk maar eens op internet zie je veel informatie over dit dieet.
Ik heb vorige maandag mijn eerste weegmoment gehad en was op 6 dagen 3 kg afgevallen.

kom op je kunt het!!

Nou ik studeer momenteel af, wat erg veel geld kost. Ik kan daarom maar weinig werken, maar woon wel op mezelf. Dus ik heb eigenlijk geen geld voor dit soort diëten. Daarnaast ben ik zelf al bijna 18 kilo afgevallen, zonder enige hulp. Dus die laatste paar kilo's gaan me zelf ook wel lukken. Maar toch bedankt voor de tip!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2013 12:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Mijn aankopen van gister van de Primark. Ben er nog steeds erg blij mee. De broek is overigens van de H&M en het hempje eronder is een sporttop van de H&M.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2013 12:17    
Vrouw Weeggegevens   HisWifey
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vestje van de primark vind ik heel mooi!!! Welke maat heb je nu, als ik vragen mag? Erg blij. Je ziet er heel slank uit hoor. Xo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2013 14:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
HisWifey schreef:
Vestje van de primark vind ik heel mooi!!! Welke maat heb je nu, als ik vragen mag? Erg blij. Je ziet er heel slank uit hoor. Xo

Maat 14 bij de Primark. Dat is de Nederlandse maat 40. Maar ik koop niks op maat, maar meer of het past. Ik heb een M en maat 40 bij de H&M, de jeans (hierboven op de foto van de H&M) heb ik een 31 aan, maar deze heb ik 'baggy' gekocht, dus te groot. Daarnaast ben ik lang, en erg 'grof' gebouwd. Dus veel kleiner qua maat ga ik ook nooit krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2013 17:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 7 van 15