Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Mone

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)

Reageer met quote
Summerlovin schreef:
Hoi!

Ik las in Merel haar boekje je tips voor sportkleding. Vraagje over sportbh's.. Waar koop jij deze? Zijn die dan al met een beetje voor vorming of helemaal glad gewoon? (Ik ben namelijk niet heel rijkelijk bedeeld haha)

Ik heb wel E cup, maar ik koop sportbh's zonder vulling. Dus gewoon glad. Ik heb ze van Nike (gekocht bij de Perry), van de Only play en van de H&M. Vooral deze laatste 2 heb je voor relatief weinig geld. Ik draag er wel altijd een normale bh onder, omdat ik anders te weinig steun heb. Ik heb nog geen sportbh kunnen vinden die stevig genoeg is om mee te kunnen springen en geen normale bh te kunnen dragen.

Op de laatste foto van mijn voor en na foto's (linkje onder dit bericht) heb ik er een van de only aan.

Laatst aangepast door Mone op di 26 feb 2013 6:36, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 6:28    
Vrouw Weeggegevens   Merel2408
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker/gezond eten

Reageer met quote
Mone,

Heel veel plezier vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 6:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Merel2408 schreef:
Mone,

Heel veel plezier vandaag!

Dankjewel! Al ga ik denk ik weer sushi eten, wat echt niet goed is, maar je moet ook genieten van je vakantie, toch? (En van je sushi verslaving)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 6:35    
Vrouw Weeggegevens   Merel2408
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker/gezond eten

Reageer met quote
Meid, kijk jij maar eens even goed naar je ticker!
Dan zie je hoeveel je al kwijt bent! En het kleine beetje wat je nog moet.
Als je dat kleine beetje er ook af wil, moet je nog even doorzetten.
En dat lukt je alleen als je af en toe ook iets doet wat niet mag ohhh
Geniet er maar lekker van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 6:39    
Vrouw Weeggegevens   HisWifey
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dag Mone,

Je gaat goed hier, en ik vind dat je die sushi echt verdient! Eerlijk gezegd, heb ik nog nooit sushi gegeten!! Uitlachen.

De shakes zijn superlekker! Heb gisterenavond mijn eerste shake gehad. Yummie!!!! smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 8:32    
Vrouw Weeggegevens   Summerlovin
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Mone schreef:
Summerlovin schreef:
Hoi!

Ik las in Merel haar boekje je tips voor sportkleding. Vraagje over sportbh's.. Waar koop jij deze? Zijn die dan al met een beetje voor vorming of helemaal glad gewoon? (Ik ben namelijk niet heel rijkelijk bedeeld haha)

Ik heb wel E cup, maar ik koop sportbh's zonder vulling. Dus gewoon glad. Ik heb ze van Nike (gekocht bij de Perry), van de Only play en van de H&M. Vooral deze laatste 2 heb je voor relatief weinig geld. Ik draag er wel altijd een normale bh onder, omdat ik anders te weinig steun heb. Ik heb nog geen sportbh kunnen vinden die stevig genoeg is om mee te kunnen springen en geen normale bh te kunnen dragen.

Op de laatste foto van mijn voor en na foto's (linkje onder dit bericht) heb ik er een van de only aan.

Thanks! Koop je dat van only play online? Ik heb dat nog nooit in de winkel gezien?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 9:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Summerlovin schreef:
Mone schreef:
Summerlovin schreef:
Hoi!

Thanks! Koop je dat van only play online? Ik heb dat nog nooit in de winkel gezien?

Ik kocht het altijd bij de Intersport, maar nu weet ik welke maat ik heb, dus koop ik het ook wel eens online.
Ik heb geen idee of ze het nog bij andere winkels verkopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 21:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
HisWifey schreef:
Dag Mone,

Je gaat goed hier, en ik vind dat je die sushi echt verdient! Eerlijk gezegd, heb ik nog nooit sushi gegeten!! Uitlachen.

De shakes zijn superlekker! Heb gisterenavond mijn eerste shake gehad. Yummie!!!! smullen

Nou ik heb de sushi niet verdient als ik erbij vertel dat ik vrijdag, zaterdag en zondag ook al sushi heb gegeten.
Vanaf nu voorlopig weer hard aan de slag. Vanmorgen 75,2 kilo. Dus het valt wel mee, dus hopelijk maandag weer een 700 gram eraf, dan ben ik echt blij.

Oh, en de shakes, ja, ze zijn inderdaad lekker. maar na weken lang shakes komen ze wel mijn neus uit hoor, maar ik drink vrolijk door.

Laatst aangepast door Mone op di 26 feb 2013 21:41, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 21:33    
Vrouw Weeggegevens   Summerlovin
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Bedankt voor de info Mone! En die Sushi, ach, je bent al zo ver gekomen en je bent zelfs nog wat gewicht kwijt ook. Je doet het super goed dus ik zou er niet te veel over inzitten!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 21:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Summerlovin schreef:
Bedankt voor de info Mone! En die Sushi, ach, je bent al zo ver gekomen en je bent zelfs nog wat gewicht kwijt ook. Je doet het super goed dus ik zou er niet te veel over inzitten!

Doe ik ook niet, maar ik ga wel weer even bikkelen! Ik wil gewoon die 72 zo snel mogelijk bereiken dat ik er weer even klaar mee ben. Met op gewicht blijven heb ik namelijk geen problemen.

Ik kreeg een tip van het slanke Japanse meisje bij de sushi tent. Voor het slapen minstens 4 uur niks meer eten, en niks drinken. Een paar slokjes water hooguit. Volgens haar moet je om 4 a 5 uur avond eten en dan dus niks meer voor je gaat slapen. Dat houd hun slank. Ik ga het niet proberen, maar vond het wel leuk met jullie te delen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 21:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 6 van 15