Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Mone

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)

Reageer met quote
Ik ben momenteel op een punt dat ik niks afval maar wel slanker word. Ik sport weer meer, dus ik denk dat ik gewoon spiermassa opbouw en 'droog train'. Dus wel vet verlies. Ik voel me goed in mijn lijf. De blokjesbuik is niet ver verwijderd en ik zie er strakker uit dan ooit. Ik eet ook soms wel weer eens andere dingen dan dieetvoer. Zo een bakje havermout en tussen de middag een wrap met hummus, advocado, paprika, tomaat, taugé en sla. Geen dieetvoer, maar wel gezond! Tussendoor nog even sporten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2013 7:20    
Vrouw Weeggegevens   Estee68
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb (Cohen)

Reageer met quote
Mone schreef:
Summerlovin schreef:
Hoi!

Ik las in Merel haar boekje je tips voor sportkleding. Vraagje over sportbh's.. Waar koop jij deze? Zijn die dan al met een beetje voor vorming of helemaal glad gewoon? (Ik ben namelijk niet heel rijkelijk bedeeld haha)

Ik heb wel E cup, maar ik koop sportbh's zonder vulling. Dus gewoon glad. Ik heb ze van Nike (gekocht bij de Perry), van de Only play en van de H&M. Vooral deze laatste 2 heb je voor relatief weinig geld. Ik draag er wel altijd een normale bh onder, omdat ik anders te weinig steun heb. Ik heb nog geen sportbh kunnen vinden die stevig genoeg is om mee te kunnen springen en geen normale bh te kunnen dragen.

Ik zat even in je boekje mee te gluren omdat je zo goed afvalt.
IK heb 2 sportBH's, een van het eigen merk van Livera en één van Triumph. Die van Triumph zit het beste en is ook leuk (zwart met rode biezen). Hier heb ik (D- cup) het meeste steun aan. Ik kan anders echt niet hardlopen. Ik ben wel eens teruggegaan naar huis van een rondje hardlopen om een andere (goede) BH aan te doen. Ik ga ook binnnekort een keer naar de sportkleding van Primark kijken. Dat wel op een doordeweekse dag bij openingstijd als het niet zo idioot druk is. Mijn huidige joggingbroeken raken versleten; ik heb gaten in het kruis. Ben jij nog een beetje geslaagd voor je sportkleding daar? Leuk dat je yoga gaat doen, ik heb jaren hatha yoga gedaan.

Op de laatste foto van mijn voor en na foto's (linkje onder dit bericht) heb ik er een van de only aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2013 18:28    

Reageer met quote
Ik zie dat je al even niet hebt gepost, maar wel je gewicht hebt ingevuld. Echt super, nog 4 onsjes en je zit op de 70!!!!
Gaat het wel goed met je? heb je jezelf ondergedompeld in de liefde??
Ik heb nu de lekkerste smaken van de eiwit slank van B&F uitgezocht na een proefpakket met 12 smaken. Ook de Pancakes gekocht. Echter de laatste 2 dagen flink lopen snaaien en ook brood gegeten en wijn gedronken. Ik durfde niet op de weegschaal en heb dit maar even gelaten. Ik ga er nu weer tegenaan en volgende week maar weer wegen. Ik voel me nu echt een blowfish.
Vanochtend nog wat "leuke" kleding gepast in een outletstore, maar overal zag je mijn buik. Dus met lege handen naar huis gegaan en zwaar gefrustreerd. Misschien moet ik vanavond ook maar even lekker even zelfmedelijden hebben een potje janken en dan vroeg weer op en beginnen met hardlopen en een shake.
Zucht....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 apr 2013 15:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Estee68 schreef:
Ik zie dat je al even niet hebt gepost, maar wel je gewicht hebt ingevuld. Echt super, nog 4 onsjes en je zit op de 70!!!!
Gaat het wel goed met je? heb je jezelf ondergedompeld in de liefde??
Ik heb nu de lekkerste smaken van de eiwit slank van B&F uitgezocht na een proefpakket met 12 smaken. Ook de Pancakes gekocht. Echter de laatste 2 dagen flink lopen snaaien en ook brood gegeten en wijn gedronken. Ik durfde niet op de weegschaal en heb dit maar even gelaten. Ik ga er nu weer tegenaan en volgende week maar weer wegen. Ik voel me nu echt een blowfish.
Vanochtend nog wat "leuke" kleding gepast in een outletstore, maar overal zag je mijn buik. Dus met lege handen naar huis gegaan en zwaar gefrustreerd. Misschien moet ik vanavond ook maar even lekker even zelfmedelijden hebben een potje janken en dan vroeg weer op en beginnen met hardlopen en een shake.
Zucht....

Ik ben gewoon onwijs druk en dus nooit op de computer, ik ben momenteel bezig met een sportcollectie die over 6 weken af moet zijn voor de show en dan moet ik gaan solliciteren voor een baan. Dus druk druk. Even gestopt met 'afvallen', aangezien ik momenteel niet zoveel sport, omdat ik elke dag tot 9 werk. En op zaterdag tot 4 en zondag ook. Erg druk dus. Ik probeer wel op gewicht te blijven en gezond te eten, wat aardig lukt. Alleen neem ik af en toe een extra muesliereep of een handje gedroogd fruit, aangezien ik lange drukke dagen heb, ook eet ik niet altijd thuis en moet ik elke avond, avond eten meenemen, maar kan dit niet opwarmen, dus ook dit is erg gelimiteerd en lastig. Vandaar dat ik momenteel niet echt online ben. Ik wil eigenlijk volgende week er wel weer hard tegenaan, aangezien ik 6 juni 68 kilo wil wegen, dus ik zal wel moeten, al ik 70 ook prima.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 apr 2013 16:55    

Reageer met quote
Die 68 gaat je echt wel lukken. Heel knap dat je met je drukke bestaan toch blijft afvallen. Ik ga je niet langer storen en wens je veel succes en lof met de sportlijn, werk, zoeken naar een baan en natuurlijk je streefgewicht te bereiken.
Groetjes, Estee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 apr 2013 19:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het afvallen heb ik even op een laag pitje gezet. Toch kom ik gelukkig niet aan. Ik probeer gezond te eten, al schiet dit er vaak bij in. Ook heb ik met de feestdagen heel veel alcohol tot mij genomen, ook erg slecht. Gelukkig toch (al is het maar 100gram) afgevallen. Over 3 weken heb ik het minder druk en dan ga ik weer vol aan het sporten en gezond eten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2013 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Bartent
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ha Mone,
heb precies hetzelfde. Ben ook ontzettend druk met de laatste loodjes van mijn studie, elke dag van vroeg tot laat. Op 6 juni is het achter de rug, wil ook daarna weer lekker actief gaan sporten. Nu komt het er helaas niet zo van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2013 16:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben 7 juni klaar, dus vanaf dan, weer 5 dagen per week naar de sportschool en weer even een paar weken streng eten. Nog even de laatste loodjes. Ondertussen ook een lekkere vent ontmoet. Hij sport ook veel en studeert voeding en diëtiek, echt super leuk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2013 12:28    
Vrouw Weeggegevens   Bartent
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Oh wat leuk!
Ik wil dan inderdaad ook weer 5 dagen in de week gaan sporten, heerlijk. Nog lekker even knallen voordat ik op vakantie ga Lach
Succes nog met alle studiedrukte de komende weken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2013 10:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, shows zijn voorbij! Het resultaat van weken niet sporten en veel stress; 4 kilo erbij! Ik ben helemaal niet meer gaan eten, soms wel ongezond en erg onregelmatig. Aankomende week eet ik nog even normaal en daarna ga ik weer volle bak afvallen! Deze keer wil ik toch de 68 kilo behal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2013 8:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Pagina 14 van 15