Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Mone

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)

Reageer met quote
Muppie schreef:
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ben zelf nog zoekende naar wat ik nu wel of niet kan/mag/wil eten. Het moet namelijk in balans, lekker, gezond, en vol te houden zijn. Nu toch wel een paar uur rondgekeken op internet, en ben nu wel bij een bepaalde site gekomen en besloten dat ik met hun producten aan de slag ga. Had nu alleen 1 busje eiwit poeder (voor mij nog steeds niet vullend, maar ik eet er voortaan maar wat bij)

Neem je iets van 1x in de week wel wat lekkers? Keer n frietje, chips, taart etc? Want als ik bedenk dat ik bepaalde dingen nooit meer zou mogen...

Ik neem de Whey perfection shakes van Body & Fitshop. Dus geen afslank shakes. En Nee, ik neem niet standaart iets 'lekkers'. Ik eet wel regelmatig sushi, maar ik plan dit soort momenten niet in. Ik probeer gewoon zo gezond mogelijk te eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mrt 2013 16:04    
Vrouw Weeggegevens   Muppie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
ja die ik nu ga bestellen zijn ook van Whey (echt veel keuzes, ook alleen van Whey zelf al) Alleen van een andere site, en ook andere Whey pot oid ohhh (denk ik, moet nog even beter rondkijken)
Knap hoor, dat je zo leeft, ik doe het je niet na.

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mrt 2013 16:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Muppie schreef:
ja die ik nu ga bestellen zijn ook van Whey (echt veel keuzes, ook alleen van Whey zelf al) Alleen van een andere site, en ook andere Whey pot oid ohhh (denk ik, moet nog even beter rondkijken)
Knap hoor, dat je zo leeft, ik doe het je niet na.

Whey is het soort eiwitten, eigenlijk alle shakes zijn gemaakt van Whey. Whey perfection Cookies en cream is goedkoop en een smaak die niet gaat vervelen. Alle andere shakes die ik toch nu toe gehad heb vond ik na een tijd echt heel erg vies. Deze is ook maar 34,95 voor 81 shakes. Dus ook een prima prijs!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mrt 2013 16:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oke! Op 'mijn' site (weet niet of ik met site's mag smijten hier) heb je ook van die maand pakketten met meerdere smaken + drinkbeker + repen, maar ook gewoon allerlei losse producten. Helaas ook veel dingen niet meer op voorraad, maar vind zo'n pakket wel handig, gewoon meteen beginnen, en eerste fase is vrij streng, maar altijd waard om te proberen

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mrt 2013 17:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer veel afgevallen. Weeg nu 71,7. Echt helemaal happy. De Pasen zal wel wat roet in het eten gooien. Maar nog 3,7 kilo te gaan. Maar streefgewicht 1 is natuurlijk al behaald, eindelijk 72 kilo! Ik eet nu een havermout pannenkoek. Bestaande uit 25gr havermout, 50ml sojamelk en een ei. Ik heb er wat kaneel en stevia doorheen gedaan. Alles bij elkaar 200kcal en een prima ontbijt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mrt 2013 8:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gewicht moest 71,3 zijn. Weet niet wat er fout ging, maar er staat 71. Ach ja. Vrijdag wederom sushi gegeten en gister mezelf overladen met paassnaaierij. Ook heb ik pasta gegeten als paasmaal. Toch nog wat afgevallen, al is het maar 400gram. Morgen weer sporten, en donderdag weer sushi, zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2013 9:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Deze broek vond ik vandaag. Ik dacht eigenlijk dat ik hem allang had weggegooid. Vind het leuk om dit met jullie te delen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2013 18:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw wat een verschil! Wat leuk dat je de broek weer gevonden hebt! Erg blij Mooi figuur hoor

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2013 18:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik woog net 70,8, dus de 70 komt in zicht. Ik vind het nog altijd gek, dat nu ik me er niet echt streng aan hou, het meeste afval. Ik vind het natuurlijk niet erg. Ik eet 6 keer per dag en val nog af, ik kan ook niet echt veel meer eten want als lunch eet ik al een salade die ik niet op krijg en als avond eten eet ik altijd 400 tot 500 gram groente en dan nog vlees/vis en rijst/noodles. Toch val ik af. Ik wil natuurlijk ook niet te skinny worden, dus ik moet even gaan uitvinden hoe ik toch gezond kan eten maar niet meer afval straks.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 7:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gister heb ik een zakje autodrop leeggegeten. Ik
Moest 's avonds werken en had er zo veel zin in.
Als compensatie ben ik wel 10 km heen en 10 km terug gefietst van en naar het werk. Vanmorgen op de weegschaal en nog altijd 70.8. Vanavond weer sushi eten en zaterdag ook. Vanavond ga ik met de jongen waarmee ik veel date, hiermee was ik zaterdag ook al sushi wezen eten en zaterdag ga ik met papa sushi eten, aangezien mama een weekendje weg is. Goed vooruitzicht! Hopelijk val ik wel een beetje af, maar dag gaat denk ik wel goedkomen. 500gr per week vind ik meer dan genoeg. En
Mijn doel is om 1 juni 68 te wegen. Dat betekend 2,8 kilo in 2 maanden. Dat zou 350gram per week zijn. Dat moet toch prima te doen zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2013 8:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 13 van 15