Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Mone

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bartent
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn dat je goede schoenen hebt gevonden! Hoe was je afspraak bij de podotherapeut? Of herinner ik me dingen nou verkeerd ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2013 22:19    
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)

Reageer met quote
Bartent schreef:
Fijn dat je goede schoenen hebt gevonden! Hoe was je afspraak bij de podotherapeut? Of herinner ik me dingen nou verkeerd ;-)

Nee klopt, donderdag moet ik mijn nieuwe sportzolen ophalen. Vandaag weer voor het eerst een groepsles gedaan met veel springen en het ging erg goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2013 23:00    
Vrouw Weeggegevens   Summerlovin
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Ah goed dat je goede schoenen hebt gevonden! (: en dat het sporten allemaal weer goed gaat.

Ik heb vandaag zo'n shirt van de H&M binnen gehad en had XL besteld en die is echt veel te groot. Overkomt me niet zo vaak. Nu is er alleen nog XL beschikbaar dus nu twijfel ik of ik hem terug moet sturen ja of Nee. Lastig!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2013 17:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Summerlovin schreef:
Ah goed dat je goede schoenen hebt gevonden! (: en dat het sporten allemaal weer goed gaat.

Ik heb vandaag zo'n shirt van de H&M binnen gehad en had XL besteld en die is echt veel te groot. Overkomt me niet zo vaak. Nu is er alleen nog XL beschikbaar dus nu twijfel ik of ik hem terug moet sturen ja of Nee. Lastig!

Ze vallen inderdaad groot, ik heb een M van de sportkleding. Dinsdag voor het eerst een spring lesje gedaan en dat ging erg goed, vanavond weer. Ik wil wel vaker, maar het leek mij verstandiger om een beetje rustig aan weer te beginnen. De schoenen bevallen goed en heb sinds gister mijn nieuwe zooltjes die ik vanavond ga uitproberen! Afvallen gaat ook wel goed. Ben er niet super streng meer mee bezig. Overdag wel, maar 's avonds eet ik ook wel eens iets anders. Zoals gister pad Thai (rijst noedels met veel groente, kip en ei). Ik let er dan wel op dat ik maar (voor 2) 100gr (ongekookte) noedels gebruik maar bijvoorbeeld 600gr groente en ongeveer 175gr kipfilet. Zodat het nog best een gezonde maaltijd is. Ook doe ik af en toe een beetje muesli door de kwark, omdat ik dit er mis en eet ik af en toe een fruit reep van de appie of een beetje gedroogd fruit. Ipv een andere snack tussendoor. Ik woog net 73,9. Dus het gaat de goed kant op.
Ik ben erg druk, van maandag tot vrijdag van 9 tot 9 naar school en zaterdag van 9 tot 4 en ik moet ook nog werken, sporten, etc. Dus ik ben hier helaas niet elke uurtje van de dag meer te vinden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mrt 2013 7:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gister ochtend 73,2 op de weegschaal, vandaag weer wat zwaarder 74. Misschien kont het door de groente soep van gister. Ik heb namelijk niet heel veel gegeten, niet meer dan normaal. Ik ben ook erg druk en zit eigenlijk niet op de computer. En de avonden dat ik vrij ben, ben ik aan het daten met een jongen die ik al een tijd ken, maar ik ben hem steeds leuker gaan vinden en hij mij blijkbaar ook. Vanavond weer een eet-date. Ik gakhao pad maken. Dat is Thaise gebakken rijst. Voor 2; 110gr rijst. 500gr groente, 2 eieren, en garnal denk 200gr). Als hij er is moet ik natuurlijk wat 'normaals' maken. Hij vind het ook maar wat vreemd dat ik alleen maar kwark, soja melk en onwijs veel groente in mijn koelkast heb. En dus geen brood en allerlei (slecht) voer. Ach, hij went er maar aan, want ik ga niet voor hem 'dik' worden. Al zou hij na mijn inziens ook wel eens op zijn eten mogen gaan letten, maar wie ben ik om daar wat van te zeggen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2013 8:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, 73,4. Het gaat de goede kant op! De 70 komt in zicht. Ik ben afgelopen week 3x wezen sporten, deze week wil ik ook weer 3 of 4 keer gaan. Heb er echt zin in. Vooral nu de kilo's er ook weer afgaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mrt 2013 13:37    
Vrouw Weeggegevens   Merel2408
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker/gezond eten

Reageer met quote
Wat fijn dat alle weer wat beter gaat!
En wat lekker dat je weer kan sporten!

Hoe was je 'eet-date'?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mrt 2013 14:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Merel2408 schreef:
Wat fijn dat alle weer wat beter gaat!
En wat lekker dat je weer kan sporten!

Hoe was je 'eet-date'?

ja, mijn eet-date eindigde in een nacht met weinig slaap en te laat op school zijn. Maar het was het allemaal waard! Daar wil ik wel wat koolhydraten voor eten. Hij had zelf brood meegenomen, omdat ik dat niet heb. Had tegen hem gezegd dat ik het wel wilde halen maar dat hoefde niet. Maar ik had alleen biologische pindakaas. Die meneer dus niet te vreten vond. Toen nog een bakje yogurt er achteraan. Deze was 'zuur'. Tja, magere yogurt is nou eenmaal niet heel zoet. Ach ja. Ik had hem gewaarschuwd. Dus nu heeft hij droog brood mee naar school.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mrt 2013 14:11    
Vrouw Weeggegevens   Merel2408
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker/gezond eten

Reageer met quote
Haha wat leuk!
Super leuk hoor!
Haha hij moet maar wat voor je over hebben, toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mrt 2013 14:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Merel2408 schreef:
Haha wat leuk!
Super leuk hoor!
Haha hij moet maar wat voor je over hebben, toch?

ja, maar het is heel leuk, stiekem hoop ik echt dat het wat wordt. We waren eerst al een tijd goede vrienden, nu bijna een jaar. Maar het werd steeds leuker. Ben benieuwd wanneer ik hem weer zie!

Hij moet ook niet te vaak komen, want dan moet ik steeds koolhydraten eten, en ik wil eigenlijk eerst nog 5 kilo kwijt. Hopelijk gaat dit lukken in 5 weken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mrt 2013 15:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 11 van 15