Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Mone

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)

Reageer met quote
Maandag 11 februari 2013;

Laat Ontbijt: 200gr magere kwark
Luch: Eiwitshake, zoete puntpaprika
Tussendoor: Weightcare reep
Diner: eiwitshake, 1 wrap met chapignons, tomaat, gourgette, beetje zalm, beetje kalkoenfilet
's Avonds: 250gr magere kwark

Ik was laat wakker, dus maar een verlaat ontbijt/tussendoortje ineen. Net 2 groepslessen BBB gedaan in de sportschool. Helemaal kapot. Nu snel slapen, morgen ochtend weer vroeg werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2013 22:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dinsdag 12 februari 2013;

Ontbijt: eiwitshake
Tussendoor: 1/2 Weightcare reep, halve komkommer, blikje cola zero
Luch: 250gr kwark, puntparika
Tussendoor: 1/2 Weightcare reep, 1/2 komkommer
Diner: Weightcare reep, 250gr wortels, puntparika, 100gr kipfilet
's Avonds: eiwitshake

Ik zit nu mijn laatste eiwitshake voor vandaag weg te werken. Ik heb als ik werk zoveel honger, vandaar dat ik vrij veel heb gegeten vandaag, maar de calorieën vallen nog wel mee als je ze optelt. (rond de 1200) Net een uurtje BBB gedaan in de sportschool, dus ook weer wat verbrand. Ik had zo veel moeite vandaag om me in te houden om geen lekkere dingen te eten. Ik ga nu mijn shake opdrinken, douchen en naar bed. Morgen weer een dag, hopelijk een minder moeilijke!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 feb 2013 21:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Woensdag 13 februari 2013;

Tussendoor: 1/2 Weightcare reep, halve komkommer
Luch: Weightcare reep, 250gr wortels
Tussendoor: 1/2 Weightcare reep, eiwitshake, puntparika
Diner: Frietje
's Avonds: -

Ik kon me niet inhouden gister, dus heb ik maar een frietje gegeten. Vanmorgen op de weegschaal, maar gelukkig niks erbij. Omdat ik natuurlijk niet boven mijn dagelijkse calorie inname kom. Zo naar de tandarts, wat dingen weg laten snijden. Wordt niet eten vanavond denk ik en ook niet sporten. We gaan het zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 feb 2013 11:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Donderdag 14 februari 2013;

Tussendoor: eiwitshake
Lunch: eiwitshake, 250gr wortels
Tussendoor: Weightcare reep
Diner: Gestoomde groente (allerlei; als pastinaken, paprika, ui, champignons, courgette, tomaat, etc), 1 hapje aardappelgratin, kipfilet
's Avonds: eiwitshake

Gister na het tussendoortje 2 geopereerd aan mijn mond. De verdoving vond ik verschrikkelijk, want ook mijn tong was verdoofd. Ik kon niet praten, niet drinken, maar na een tijdje was hij gelukkig uitgewerkt. Helaas net na het eten, wat redelijk ging. Ik heb er helemaal geen last van gehad nadat de verdoving is uitgewerkt, dus om 8 uur ook gewoon naar de Bodyshape gegaan. Vanmorgen op de weegschaal. 76.5 Hopelijk blijft dit zo. Gister ook de resultaten van mijn vetmeting gehad.

Mijn gewicht was daar ongeveer 2 weken terug 79.9kg. Maar ze meten je met al je kleren aan, lekker net na het avond eten. Rond die tijd woog ik thuis 's morgen 78kg. De waarde zou te hoog zijn voor mij. Mijn ideale gewicht zou tussen den 58,6 en 79,2 kilo moeten liggen. Mijn spiermassa is 31,6 kg. Deze zou tussen de 26,6 en 32,5 kg moeten liggen. Deze is dus aan de hoge kant, maar wel prima. Mijn lichaamsvet is 23,5 kilo en deze zou tussen de 13,8 en 22,0kg moeten liggen. Deze is dus nog te hoog.
Verder is mijn vetvrije massa 56,4 en deze zou moeten liggen tussen de 44,8 en 57,2. Zwaren botten hebben bestaat dus wel degelijk. Mijn vetpercentage is 29,4 wat omlaag zou kunnen. En het 'overgewicht' zou voornamelijk in mijn romp zitten. Ik heb ook grote borsten, dus dit verklaard het waarschijnlijk. Mijn taille heup verhouding was helemaal goed en de conclusie uit dit onderzoek is, is dat geen extra spieren meer hoef te ontwikkelen, mijn fitness score een 7,7 is en ik 6,7 kilo moet afvallen. Volgens hen zou 73,2 mijn ideale gewicht zijn. Zat ik toch aardig goed met mijn 72 kg. Ik was vanmorgen 76,5. Dus het einde komt langzaam aan in zicht, ik hoop dat ik over 6 weken toch wel op 72 kg zit.

Vandaag weer lekker aan de shakes. Ik ga zo een rijstkoker kopen en eens kijken of er nog lekkere dingen zijn van weightcare om mijn dieet een beetje afwisselender te maken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 9:41    
Vrouw Weeggegevens   HisWifey
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wow je gaat supergoed! Ik kwam even kijken in je dagboekje.

Eiwitshake, gebruik je die van weight care? Je gaat echt goed.. Heb je op het begin niet gemerkt dat het afvallen traag gaat omdat je zoveel sport?

Hoeveel sport je ongeveer? ikzelf heb het gevoel dat het trager gaat omdat ik veel sport. Ik ga minimum 4 keer per week, 2 uur lang. En volg ook lessen zoals BBB, club step, zumba etc.. Maar de weegschaal wilt nie mee haha.. kblijf al 2 weken hangen op 78 kg. Maar ik doe gewoon gezond eten en geen shakes.

Zoals je ziet ben ik nog op zoek naar het juiste dieet voor mij, maar ik vind het sporten super leuk! dus dat motiveert ook enorm. Erg blij

Succes verder! X

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 9:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
HisWifey schreef:

Eiwitshake, gebruik je die van weight care? Je gaat echt goed.. Heb je op het begin niet gemerkt dat het afvallen traag gaat omdat je zoveel sport?

Hoeveel sport je ongeveer? ikzelf heb het gevoel dat het trager gaat omdat ik veel sport. Ik ga minimum 4 keer per week, 2 uur lang. En volg ook lessen zoals BBB, club step, zumba etc.. Maar de weegschaal wilt nie mee haha.. kblijf al 2 weken hangen op 78 kg. Maar ik doe gewoon gezond eten en geen shakes.

Zoals je ziet ben ik nog op zoek naar het juiste dieet voor mij, maar ik vind het sporten super leuk! dus dat motiveert ook enorm. Erg blij

Succes verder! X

Ik had hetzelfde probleem. Doordat ik veel krachttraining deed, werd ik alleen maar zwaarder, maar nam ik wel in omvang af. Zo ging ik van 75 naar 78 kilo. Ik mat mezelf wel steeds op, waardoor ik zag dat ik toch wel afviel in omvang. Wat me toch wel bleef motiveren.

Ik sport zeker 7 uur per week verdeelt over 5 dagen. Maar het komt vaak voor dat ik meer dan 7 uur sport verdeelt over die 5 dagen. Ik doe alleen maar groepslessen; BBB, bodyshape, bodypump en daarnaast soms nog krachttraining in combinatie met de crosstrainer.

Ik merkte dat ik dus ook niet meer afviel qua gewicht. Toen ben ik gaan zoek hoe ik toch kilo's kwijt kon raken, maar niet qua spieren maar qua vet. Ik kwam toen uit bij het eiwitdieet. Ik gebruik niet de shakes van weightcare, want daar zitten na mijn idee nog teveel onnodige koolhydraten en andere troep in. Ik gebruik de Whey perfection van Body en fit shop. Hier zitten in verhouding meer eitwitten, en minder koolhydraten in, en ook minder calorieën.

Daarnaast betaal je daar 35,- voor 2250 gram ongeveer. Wat goed is voor 81 shakes. Bij weightcare betaal je zo'n 18,- voor 20 shakes. Reken maar uit! Oh en de smaken zijn bij Body en fit ook vele malen beter. De cookies & cream, speculaas en oma's appeltaart zijn echt aanraders.

Daarnaast lust ik geen chocolade. Wat het voor mij moeilijk maakt om weightcare of andere producten te gebruiken, omdat ze bijna overal chocolade of chocolade smaak voor gebruiken. Ik gebruik dus alleen de repen van weightcare, waar overigens ook wel wat koolhydraten inzitten. Maar niet minder als de eiwitrepen die 'bodybuilders' kopen en vooral in de aanbieding, zoals nu bij de Etos, zijn de prijzen ook nog redelijk leuk van de weightcare repen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 10:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mone schreef:
HisWifey schreef:

Succes verder! X

Ik had hetzelfde probleem. Doordat ik veel krachttraining deed, werd ik alleen maar zwaarder, maar nam ik wel in omvang af. Zo ging ik van 75 naar 78 kilo. Ik mat mezelf wel steeds op, waardoor ik zag dat ik toch wel afviel in omvang. Wat me toch wel bleef motiveren.

Ik sport zeker 7 uur per week verdeelt over 5 dagen. Maar het komt vaak voor dat ik meer dan 7 uur sport verdeelt over die 5 dagen. Ik doe alleen maar groepslessen; BBB, bodyshape, bodypump en daarnaast soms nog krachttraining in combinatie met de crosstrainer.

Ik merkte dat ik dus ook niet meer afviel qua gewicht. Toen ben ik gaan zoek hoe ik toch kilo's kwijt kon raken, maar niet qua spieren maar qua vet. Ik kwam toen uit bij het eiwitdieet. Ik gebruik niet de shakes van weightcare, want daar zitten na mijn idee nog teveel onnodige koolhydraten en andere troep in. Ik gebruik de Whey perfection van Body en fit shop. Hier zitten in verhouding meer eitwitten, en minder koolhydraten in, en ook minder calorieën.

Daarnaast betaal je daar 35,- voor 2250 gram ongeveer. Wat goed is voor 81 shakes. Bij weightcare betaal je zo'n 18,- voor 20 shakes. Reken maar uit! Oh en de smaken zijn bij Body en fit ook vele malen beter. De cookies & cream, speculaas en oma's appeltaart zijn echt aanraders.

Daarnaast lust ik geen chocolade. Wat het voor mij moeilijk maakt om weightcare of andere producten te gebruiken, omdat ze bijna overal chocolade of chocolade smaak voor gebruiken. Ik gebruik dus alleen de repen van weightcare, waar overigens ook wel wat koolhydraten inzitten. Maar niet minder als de eiwitrepen die 'bodybuilders' kopen en vooral in de aanbieding, zoals nu bij de Etos, zijn de prijzen ook nog redelijk leuk van de weightcare repen.

En waar koop je die shakes?? Misschien is dat wel de oplossing voor mij. Zou het ook leuk vinden om die weegschaal harder te zien dalen! Jah kwou net zeggen die shakes van weightcare vind ik ook niet lekker! Uitlachen En ik ben inderdaad ook veel kwijt wat omvang betreft, dat motiveert me ook alleen anders hadk het opgegeven denk ik Uitlachen

Je doet het echt goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 10:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor de tip, ben op die site geweest en heb ze besteld in de smaak van cookies en cream! Erg blij. Ik ben benieuwd Uitlachen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 11:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
HisWifey schreef:
Bedankt voor de tip, ben op die site geweest en heb ze besteld in de smaak van cookies en cream! Erg blij. Ik ben benieuwd Uitlachen.

De cookies & cream is echt de lekkerste smaak, vind ik, en ook vele andere met mij! Het lekkerste is hij met melk, maar dan krijg je meer calorieën binnen. Met magere melk zit je met een shake op 200 kcal, terwijl je met water op 110 zit. Helaas ben ik er achter gekomen dat ik niet zo goed tegen lactose kan, wat dus in melk zit. Waardoor ik ze wel met water moet nemen. Daarnaast is de service van body en fit ook echt super. Je hebt alles bijna altijd de volgende ochtend al in huis, volgens mij ook als je in België woont. Het gaat in ieder geval altijd heel snel. Heb je ook een roze shakebeker gekozen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 11:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mone schreef:
HisWifey schreef:

De cookies & cream is echt de lekkerste smaak, vind ik, en ook vele andere met mij! Het lekkerste is hij met melk, maar dan krijg je meer calorieën binnen. Met magere melk zit je met een shake op 200 kcal, terwijl je met water op 110 zit. Helaas ben ik er achter gekomen dat ik niet zo goed tegen lactose kan, wat dus in melk zit. Waardoor ik ze wel met water moet nemen. Daarnaast is de service van body en fit ook echt super. Je hebt alles bijna altijd de volgende ochtend al in huis, volgens mij ook als je in België woont. Het gaat in ieder geval altijd heel snel. Heb je ook een roze shakebeker gekozen?

Neen de gewone shakebeker! Erg blij Ik ga die denk ik wel met melk drinken. Ik ga mijn maaltijden af en toe overslaan, of mijn lunch en dan een shake nemen! Ben echt benieuwd naar het resultaat, als ik straks een lijntje heb als die van jou ben ik al heel tevreden! Lachen

Ik woon in België maar morgen is het zaterdagochtend wordt die dan alsnog dan geleverd? Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 11:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 2 van 15