Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Miss Daisy

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MissDaisy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Dankjewel meiden... dat heb ik effe nodig Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 feb 2019 17:27    
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 feb 2019 11:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
06:00 ging mn wekker... kwam er achter dat de voordeur de hele nacht wagenwijd open heeft gestaan Schaam Schaam
Gelukkig woon ik in de stad... oeps
Volgens mij is er niemand binnen geweest.

Toen ik naar buiten ging regende het maar ik voelde me energiek en was trots op mezelf en hup hup met de beentjes.
1/4 van wat ik normaal loop heb ik maar gelopen de rest gewandeld. Ik wou wel maar mn benen leken verstijfd en te weigeren. Ik kwam niet vooruit. Dat ik hem maar afgewandeld heb... met moeite geaccepteerd dat het zo is.
Krachttraining ging wel goed.

vandaag 0.5 kg zwaarder maar ik vermoed dat ik vandaag vocht vast houd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 10:39    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Ik vind het superknap dat rennen, ik durf er nog niet aan te beginnen, eerst nog maar eens 5 kilo kwijt. En dan ook nog zo vroeg... Wow.

Grap de deur open laten staan joh! Lekker fris in huis zeker.. Ze hadden je wel op kunnen eten joh!
Gelukkig dat er niemand binnen is geweest. Dat zou toch vreselijk geweest zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 10:45    
Vrouw Weeggegevens   Kvinne
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Eiwitrijk eten en krachttraining/cardio

Reageer met quote
Na jouw berichtje in mijn dagboekje ook maar eens bij jou gekeken. Wat een uitdaging op het werk. Nu heb ik echt een hekel aan zingen, dus ohhh

Ik herken dat fanatieke. Ben mij pas sinds kort bewust dat dit ook remmend kan werken als het even wat minder gaat. Doe voorzichtig aan... jij bent belangrijk, dat doel dat komt er wel!

Dat rennen vind ik echt knap. Door weer en wind! Brrr in deze tijd. Goed hoor Lach

Ben wel benieuwd wat jij doet aan krachttraining. Doe je dat thuis of in de sportschool?

Ik ben opgegroeid in Rotterdam. Het idee van een deur open laten staan, geeft mij koude rillingen en dat is niet ivm de tocht. Moest daar wel aan wennen hier in het dorp, waar men gewoon de auto niet op slot zet of zo. Dan ging ik dat zeggen omdat ik dacht dat ze het vergeten waren en haalt men zijn schouders op haha. Niet meer doen he! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 18:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kvinne schreef:

Dat rennen vind ik echt knap. Door weer en wind! Brrr in deze tijd. Goed hoor Lach

Ben wel benieuwd wat jij doet aan krachttraining. Doe je dat thuis of in de sportschool?

Hahaha, ja ik woon in Middelburg in de binnenstad dus voor mij was het ook niet handig.

Omdat ik sochtends maar 20 min aan krachttraining heb, heb ik afgelopen zondag ochtend een schema laten maken door mijn sportschool.
Ik gebruik nu geen apparaten meer en doe alles met touwen en gewichten en voor core dingen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 16:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kvinne schreef:

Hahaha, ja ik woon in Middelburg in de binnenstad dus voor mij was het ook niet handig.

Omdat ik sochtends maar 20 min aan krachttraining heb, heb ik afgelopen zondag ochtend een schema laten maken door mijn sportschool.
Ik gebruik nu geen apparaten meer en doe alles met touwen en gewichten en voor core dingen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 16:59    
Vrouw Weeggegevens   Kvinne

Dieet: Eiwitrijk eten en krachttraining/cardio

Reageer met quote
Een 20 minuten training klinkt interessant. Wat hebben ze meegegeven aan oefeningen?

Als ik zelf thuis train, doe ik wat oefeningen uit mijn app. Vooral gewichten dan. Ik heb een hometrainer (computer helaas stuk, dus maar 1 stand) en weerstandband + TRX. Die laatste 2 heb ik nog niet echt "ontdekt".

Zit nu helaas ziek thuis. Dus van trainen weer niets gekomen.

Hoe gaat het nu met het gewicht? Hopelijk schommelend naar beneden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 17:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Au, Au Au, Gister een nieuw trainingsschema laten maken. Dit omdat ik sochtends 20 min krachttraining doe op de sportschool.
IVM dat mijn sportschool pas om 08:30 open is, dus eerst 07:00 hardlopen 30 min, dan ontbijten en spullen pakken en dan naar de sportschool.

Met dit nieuwe trainingsschema, werk ik 8 grote spiergroepen af in een rap tempo, met alleen gewichten, elastiek en Touw en puur je Core trainen.

Dit heb ik nu 2 dagen gedagen gedaan en ik zit al de hele middag met spierpijn! En niet lekker spierpijn maar echt goed spierpijn....

Wel bizar dat je al vooruitgang zag toen je gewoon ook goed bezig was met alle apparaten en je kracht zaf groeien en als dan zo'n man zegt... "ik zal iets voor je maken dat je kapot gaat! "

Binnen een minuut gutst het zweet langs mijn lichaam en ik weet niet waar ik het moet zoeken.
Lekker!!
Sport

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 17:24    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Reageer met quote
lekker aan het bewegen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2019 11:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8