Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Miss-Amanda

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miss-Amanda
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
28 januari

Vandaag lekker gesport, eerst een uurtje zumba erna nog even zo de fitnesszaal in. Ongeveer 20 a 30 minuten. Voor de rest de dag eigenlijk niks gedaan. Lazy sunday zou ik maar zeggen.
Ik viel al erg vroeg in slaap.

Ontbijt
Bordje zelfgemaakte groentesoep
Appel met kaneel, zoetstof en de magnetron in.

Lunch
Nog n bordje groentesoep
Banaan

Avondeten
-

Tussendoor
Banaan
Druiven
Klein kommetje chips
Ananasstukjes op sap

Nu maar eens beginnen met het maken van een dagplan en zorgen dat de puntjes opgaan.
Dadelijk weer een uurtje zumba, misschien vanmiddag nog even fitnesse.

Heb me vanochtend even gewogen, dat gaat wat beloven hoop ik zaterdag.
Nog even doorzetten #KomIkOnderDe100?Let'sHopeSo

Met z'n allen lukt het ons wel !💪
Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 7:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
29 januari

Vandaag niet gesport zoals de planning was. Kwamen allerlei andere dingen tussen.
Morgen ga ik wel weer Lach

Het dagmenu

Ontbijt
Appel met kaneel en zoetstof uit de magnetron
2 sneetjes tarwebrood met wat zuurvleessaus

Lunch
Een broodje warme kipfilet gehaald bij bufkes.
Lekker met wat rucola sla erop & de partysaus ipv mosterddressing.
Heerlijk ! Voorheen kocht ik altijd de kip krokant maar kipschnitzels zijn nogal hoog qua punten, dus dacht laat ik dat maar niet doen. Geen spijt van gehad.

Avondeten
Griekse aardappelschotel. Extra groenten erbij gevoegd, en maar n paar aardappelwedges uit de zak genomen.
2 stukjes kabeljauw met remouladesaus

Tussendoortjes
Druiven
Klein handje lays chips tomaten ketchup.

Punten precies op ??

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 19:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een drukke dag op de planning.
Eerst gaan we maar eens werken.
Erna gelijk door voor mn contractgesprek. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Dan even thuis wat eten. & dan is het tijd voor Zumbaaa ?. Als ik dan thuis kom zal ik wel doodmoe zijn ff snelsnel douche en t bed induiken.

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 6:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
31 januari

Wat een dag was het gister. Ik was onderweg naar mijn werk. Ik stapte 1 straat voor ons uit bij de brievenbus om wat op de post te doen.
Hoppaa knalt een auto tegen mn geparkeerde auto aan. Voor &zijkant kapot. De mevrouw had mn auto niet gezien tijdens het afrijden van haar oprit. Nu moet ik telkens via de passagierskant instappen omdat de bestuurdersdeur niet meer opengaat. Echt schamend !
De formulieren zijn opgestuurd per mail dus hopelijk kan die snel gemaakt worden.
Maar door dit gedoe ging de hele dag ook fout. Dingen vergeten te melden bij het gesprek. Hopelijk komt dat nog goed, straks maar even voor gaan.
Lig nu compleet de hele nacht wakker zo ongeveer.
Ben wel nog gister avond naar de zumbales gegaan, ik ben zo moe ! Waarom slaap ik dan niet goed, toch een schok gehad van gisterochtend.

Mn menu van gister

Ontbijt
Kipdijfilet
Courgette
Paprika
Champignons
Paar hapjes optimel aardbeienyoghurt

Lunch
2 kommetjes groentesoep met vermicelle erin

Avondeten
Chinees, vega bami met kipsate en el satesaus

Tussendoor
Halve banaan

Jammer van de chinees maar heb alleen 2 van de extra weekpunte gebruikt.

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 5:44    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
jakkes Amanda niet gek dat je daar wakker van ligt hoor

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 8:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nee klopt dipinipi
Het was een en al geregel deze week, wat een gedoe.
De auto wordt de 21e gemaakt en duurt 2 a 3 dagen. Krijg wel een leenauto.

Toch door al het gedoe 1.2 kg afgevallen, het kon wat meer zijn maar sommige dagen toch wat slechtere dingen genomen. Al met al ben ik super blij met dit resultaat. Volgende week als het goed is onder de 100 ! T moetttt

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 feb 2018 11:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Daar ben ik maar weer eens in mijn dagboekje.
Toch zo nu en dan maar weer eens wat gaan type. De menu's houd ik gewoon bij via de app van Weightwatchers. Heb het op het moment hartstikke druk, en als ik dan tijd heb schrijf ik liever in de sprintjes mee. Dat motiveert enorm.

Ik heb overwogen om mijn abonnement van Weight Watchers om te zetten naar de combi, helaas lukte me dit niet via de website, waarop die zegt dat dit nu niet mogelijk is. Heb ik maar erheen gemaild, misschien dat hun het wel kunnen doen. Er was nu een aanbieding van 50%, dus dat vond ik wel netjes om het eens uit te gaan proberen, kijken of het me net wat extra motivatie geeft, en wellicht dat er tips te pas komen die ik kan gebruiken. Over het algemeen mag ik niet klagen met hoe het gaat. Iedere week gaat er tot nu toe wel wat af. Gemiddeld 0.9kg pw zag ik op de app, heel netjes vind ik zelf. Al is dat de afgelopen twee weken wat minder, maar toch tevreden. Ben nu al 5,5 kg kwijt sinds ik ermee begonnen ben cheerleader. Op het werk vragen mensen ook al van ben je afgevallen, en zeg ik volmondig JAA met een smile. En vroeg een collega maar wat doe je dan, je eet zo nu en dan hier gewoon een snack of wat lekkers mee. Dan zeg ik, ik doe het al een stuk minder vaak als eerst (daar gaf ze me gelijk in), en ik probeer de rest van de dag dan wat te compenseren, tijdens de avondmaaltijd dan. Maar ik ben er nog lang niet, mn eerste doel is pas net behaald om onder de 100 kg te komen, die wil ik ook nooit en nooit meer zien. 2e doel voor onder de 95, en zo stap per stap kleine doelen van 5 kg. Mijn uiteindelijke doel zal rond/nabij de 75 kg zijn. Als ik foto's op connect zie, zie ik al zo slanke dames met zulk gewicht, prachtig! daar kan ik nu alleen nog maar van dromen hihi. Dat woog ik in de eerste klas van de middelbare school (erg he).
Net even wezen sporten, bijna anderhalf uur, wat voelt dat heerlijk als je het erop hebt zitten. Ik ga ook nog afspreken met een collega samen baantjes te gaan zwemmen, maar moeten nog even kijken wanneer we beide kunnen. Gezellig en goed.
Voor nu even wat kleins eten, een lekker warme douche nemen, en dan zal het wel bijna tijd zijn om naar de vergadering te gaan. Waarom ik nu al wat eet, terwijl we voor de vergadering begint ook op het werk eten (5uur), is omdat ik dan al redelijk snel genoeg heb met gezond voedsel, en daar dus niet te veel ga mee-eten.
Dat leek me wel zo slim. Had ook nog niet bepaald geluncht omdat mijn ontbijt pas om 10.30u was.

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2018 14:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6