Debora1812 schreef: | Ik vind het wel een heftige ingreep hoor, je darm verkorten, zijn er echt geen andere manieren?
Pas goed op jezelf. |
Goedemorgen Debora
het is al eventjes geleden dat ik hier geweest bent. Maar helaas gebeurde er bij helemaal niks 1 ons op 4 maanden tijd afvallen terwijl ik meer beweeg en goed aan voorgeschreven voorschift hield. Ik moet toe geven dat alles in een stroom versnelling gegaan is. En wat 6 maanden zou duren was 2 weken en 5 dagen geworden. Middels ben ik 30 oktober al geopereerd. En heeft wel aanpassingen gehad. Veel wc bezoekjes wat eindelijk nu wel gaat in plaats van 1 x in de 4 dagen en in 2 weken gewoon 4 kilo ongeveer afgevallen. Nu stopweek pil dus eventjes niet wegen omdat ik altijd zwaarder ben in deze periode. Maar voel me goed. wc bezoeken zijn ook niet extreem zoals er gezegd werd allemaal. En kan iets beter eten als voorheen. En ook alles eten zonder dat er gelijk wat aan komt. Maar voel me goed en gaat elke dag beter. En vol is vol dit moment en laat ik het ook gewoon staan. Spuug gelukkig ook niet heel erg veel meer Mits ik toch te veel eet. Zoals met soep dat voel je later. Haha maar goed als dat alles is. Alleen tartaartje gaat weer eventjes niet. net als de vorige x maar komt allemaal wel._________________
Doelstelling: afvallen wat moeizaam gaat nu |