Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Mel1983

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 279, 280, 281
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mel1983
Weegclubfan voor het leven

Dieet: calorieen tellen

Reageer met quote
Debora1812 schreef:
Ik vind het wel een heftige ingreep hoor, je darm verkorten, zijn er echt geen andere manieren?
Pas goed op jezelf.

Goedemorgen Debora
het is al eventjes geleden dat ik hier geweest bent. Maar helaas gebeurde er bij helemaal niks 1 ons op 4 maanden tijd afvallen terwijl ik meer beweeg en goed aan voorgeschreven voorschift hield. Ik moet toe geven dat alles in een stroom versnelling gegaan is. En wat 6 maanden zou duren was 2 weken en 5 dagen geworden. Middels ben ik 30 oktober al geopereerd. En heeft wel aanpassingen gehad. Veel wc bezoekjes wat eindelijk nu wel gaat in plaats van 1 x in de 4 dagen en in 2 weken gewoon 4 kilo ongeveer afgevallen. Nu stopweek pil dus eventjes niet wegen omdat ik altijd zwaarder ben in deze periode. Maar voel me goed. wc bezoeken zijn ook niet extreem zoals er gezegd werd allemaal. En kan iets beter eten als voorheen. En ook alles eten zonder dat er gelijk wat aan komt. Maar voel me goed en gaat elke dag beter. En vol is vol dit moment en laat ik het ook gewoon staan. Spuug gelukkig ook niet heel erg veel meer Mits ik toch te veel eet. Zoals met soep dat voel je later. Haha maar goed als dat alles is. Alleen tartaartje gaat weer eventjes niet. net als de vorige x maar komt allemaal wel.

Doelstelling: afvallen wat moeizaam gaat nu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 nov 2017 6:57    
Vrouw Weeggegevens   Debora1812

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat fijn dat het positief voor je uitpakt zeg! Je moet je gewoontes even afleren, maar klinkt overwegend goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 nov 2017 8:56    
Vrouw Weeggegevens   mel1983

Dieet: calorieen tellen

Reageer met quote
Debora1812 schreef:
Wat fijn dat het positief voor je uitpakt zeg! Je moet je gewoontes even afleren, maar klinkt overwegend goed.

Dat is zeker waar Debora. alleen weinig tijd om hier te posten maar ben er af en toe. Nu wat mindere tijd gehad. Ik kreeg te horen dat ik te weinig vetten zou eten dus gaan daar mee aan de slag. Omdat je daar beter van af gaat naar de wc en beter afvalt dus ben benieuw;)

Doelstelling: afvallen wat moeizaam gaat nu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2018 9:19    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Wat ben jij fantastisch veel afgevallen zeg wel met wat hobbels, maar je bent wel al veel kilo’s kwijt zeg. Applaus
Sterkte verder met alles! aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2018 9:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 279, 280, 281
Pagina 281 van 281