Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek meiske, we gaan er weer voor !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Meiske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ben gisteren een dagje uit gewest en zelfs bij het koffie drinken in de ikea ( haha) had ik gewoon mijn cafe noir in een boterhamzakje mee om op te eten en voor de middag de lange vingers.
Ik weet dat als ik dat niet doe dat ik toch weer een gebakje of zoiets neem !

Voor de middag heb ik gewoon een broodje kaas besteld en de carpaccio die er eigenlijk opzat gevraagd er niet op te doen Lach
Wel een beetje mosterddressing op het broodje en het smaakte prima !!!

Ook daarmee had ik dus een goede en tevreden dag gisteren !
En helemaal een goed gevoel toen ik thuiskwam dat ik het toch maar gered heb zonder gebakjes ed en dat op een UIT-dag Lach

Vandaag weer lekker in het thuis-ritme ! Zal straks menu even plaatsen !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 9:13    
Vrouw Weeggegevens   VickyBast
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers Flexipoints

Reageer met quote
Hoi Meiske,
Heb me even ingelezen in je dagboekje en je lijkt het echt hartstikke goed te doen! Je maakt je geregeld zorgen omdat je 'maar' enkele ons per keer afvalt. Niet doen, hoor! Kijk eens welk resultaat je al hebt! Die onsjes tellen net zo goed op!
En boevendien lijk me toch ook dat je lichaam nog volop bezig is met te ontzwangeren (5 maanden is toch echt niet lang, he). Hoe gaat het trouwens met die wolk van een baby van je?
Wat sterk en slim van je om telkens je eigen hapjes mee te nemen!
Je mag terecht trots zijn op waar je al staat! You go girl!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 9:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
THanks voor je berichtje Vicky..
Ik schrijf thuis nog volop.. maar ff wat minder tijd om hier steeds te plaatsen. Punten gaat prima maar afvallen nog steeds langzaam. Afgelopen week -0,1.. nou goed.. dat is er weer af Lach

Verder ben ik ook aan het hardlopen maar heb niet het idee dat het heel veel doet !
We gaan maar vrolijk verder Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 aug 2010 18:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En hier weinig geschreven de afgelopen weken ivm vakantie. Ben wel thuisgebleven.. dus wel prima op mijn eten kunnen letten.
Afgelopen week 4 ons kwijt dus het gaat gestaag naar beneden !

Heb afgelopen dinsdag weer hardgelopen met evy. Best pittig want ik heb nog een slechte conditie maar goed.. weer flink kunnen zweten..
Wil proberen 3 x per week toch minimaal een half uur flink te bewegen als dat lukt.

Gestart vandaag met :

Ontbijt:
koffie 1
brood met pindakaas 2
meloen 0

T: 2 cafe noir 1
koffie 0,5

L:
pistolet + smeerkaas 3
3 cracottes met chocopasta 3
glas magere melk 1

Rest volgt later !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 aug 2010 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Karmicgirl
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Paleo (GOK)

Reageer met quote
Bij mij gaat het ook maar met onsjes terwijl het 2 jaar geleden met kilo's ging. Heel frustrerend, vooral omdat ik 800 gr. was afgevallen en zondags een frietje moest eten en toen was het er de volgende dag (ook nog een weegdag) dus weer aan Sip
Maar laten we ons maar vastgrijpen aan het feit dat als je langzaam afvalt het er het beste van af blijft!
Succes weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 aug 2010 11:26    

Reageer met quote
ja ik doe eerst Montignac omdat mijn lichaam het heel fijn vind als ik geen suiker eet. Niet dat ik dat overmatig doe (ik drink al jaren geen frisdrank meer, heb nooit suiker in de thee of yoghurt gehad, eet vrijwel nooit toetjes eet alleen maar volkoren producten behalve couscous), en sinds 2 jaar eet ik eigenlijk ook bijna altijd natuurlijk, dus alles zelf maken. Maar ja in een rotperiode is mijn comfortfood chocola en lekkere broodjes van de biologische bakker met olijven etc. En dat is toch echt weer witmeel en suiker. Normaal eet ik 85% chocola, dus dat is niet zo dramatisch, maar als je eenmaal een milka reep hebt gehad dan is het vuurtje kennelijk weer opgestookt en wil ik steeds meer zoete choco Lach
Maar goed weekje montignaccen en dan heb ik er al geen behoefte meer aan dus dat is wel fijn.
Het enige waar ik nu nog weleens zin in heb zijn zoute snacks, ik ben bijvoorbeeld verzot op kaasstengels en dat soort bladerdeeg ongein ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 aug 2010 12:29    
Vrouw Weeggegevens   Lydia

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Hoi Meiske
Hou er wel rekening mee dat als je een flinke inspaning hebt gehad en daar extra points mee hebt verdiend dat je dan binnen een 1/2 uur na de inspanning iets extra's eet. ze zeggen dat je dan meer afvalt.
Succes en een fijn weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010 15:19    

Reageer met quote
He meiske hoe gaat het ermee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2010 15:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heej Karmicgirl..
Op zich met eten heel erg goed. alleen het afvallen schiet nog niet op.
Deze week 3 x gesport en geen ons afgevallen dus dat vind ik wel weer frustrerend ! Maar we gaan maar gewoon verder hé ?

Hoe gaat het met jou ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 aug 2010 18:56    

Reageer met quote
Hahah ik ken het, ben uiteindelijk wel afgevallen, maar na een weekend enorm streng voor mezelf zijn op een festival was ik maandag maar 2 ons afgevallen ik snapte er niks van, omdat ik zaterdagochtend wel 6 ons was afgevallen en twee dagen later niet meer. Uiteindelijk vandaag weegdag en toen was er 6 ons af, maar hard gaat het niet.
Nu kan ik ook niet sporten op het moment dus dat frustreert me nog extra. Maar goed we gaan gewoon allebei verder! We komen er wel!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 aug 2010 19:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 6 van 24