Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Matjo

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 77, 78, 79  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Matjo
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Nu heb ik het boek we helemaal gelezen maar wat is het omschakelen zeg, dat vind ik echt nog lastig.

Vandaag gegeten.
O: 100gr volle yoghurt met 1el pompoenpitten 1el zonnebl pitten en 1el gemalen lijnzaad.

L: 6 kleine stukjes kip, uit satemarinade (over van gourmet avondje van zoonlief) gewokt met een flinke hand roerbakgroente.
1 cracker met roomboter en brie en 1 cracker met alleen roomboter. 1 appel.

D: stukje kabeljouwfilet, gekookte worteltjes en sla met dressing van mayo olijfolie en mosterd, sla aangemaakt met ei, paar olijven, komkommer en paprika.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2013 20:50    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Welokm bij de gokkers Matjo. Keurig menu hoor!!! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2013 21:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
maandag 3/6/13 (dag 2)

O: bakje volle yoghurt met gebroken lijnzaad. 2 crackers met roomboter en kaas, appel

L: 2 eieren met 4 plakjes runderrookvlees

D: tartaartje met snijboontjes en aangemaakte sla( paprika, radijsjes komkommer en dressing van olijfolie, mosterd en mayo)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2013 20:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag dus aant werk! Gisteravond goed aan het puzzelen wat ik mee kon nemen. Ik heb daar alleen een magnetron ter beschikking.
Maar het volgende gedaan:

Dinsdag 4/6/13 dag 3

O: bakje kwark met gebroken lijnzaad.

L: 2 pompoencrackers met roomboter en brie, daarbij wat komkommer met radijsjes. Appel en klein stukje harde worst.

T: ongv 15 rauwe nootjes

D: half sausijsje met lekker wat roerbakgroente met een scheut sojasaus.

Prima te doen vandaag. Al was ik eind van de ochtend wel wat flauw. Maar ik had geen tussendoortje ingepland helaas.
Volgende keer toch voor de zekerheid maar een extra tussendoortje meenemen......just incase....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2013 22:27    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Naast je ontbijtje evt. nog een gekookt eitje, dat kun je overigens ook meenemen net als een bakje rauwe noten. Vullen goed en zijn voedzaam en gezond. Erg blij Netjes hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2013 22:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoeveel eieren mag je eigenlijk per week/dag? Omdat ik de dagen ervoor al veel ei gegeten had dacht ik er goed aan te doen om een dagje geen ei te eten....

En vanaf dag 1 gebruik ik ook twee maal daags die psylliumvezels. En ook gebroken lijnzaad (gebruik ik al lang).
Maar m'n ontlasting is nog een drama Schaam Schaam Schaam Schaam
Hoop wel dat dat beter gaat worden.

Verder heb ik me nog niet gewogen, wil proberen het 1 keer per week te doen (al is de verleiding best groot Lachen )

Fijne zonnige dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2013 10:33    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Ik eet er elke dag 2. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2013 21:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het ging goed vandaag! Het was ook een prachtige dag, heerlijk! En natuurlijk ook veel gedronken.

O: beetje griekse yoghurt met gebroken lijnzaad.
L: blikje tonijn aangemaakt met wat mayo en peper, dat op een bedje van sla met tomaat en radijs. Twee blokjes kaas.
D; 1 opscheplepel gebakken krieltjes (in olijfolie)
lekker wat prei met broccoli, stukje kipfilet en nog een klein beetje griekse yoghurt na.

later op de avond: handje walnoten.

Misschien toch morgenvroeg maar even tussendoor op de weegschaal, ben wel heel benieuwd of er al wat af is.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2013 21:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
O: beetje gy met gebroken lijnzaad, 1el pompoenpitten, 1el zonnebloempiiten

T; 1ei

L: appel, 2x cracker met rb en brie, met wat komkommer en radijs, 8knoflookolijven

D: biefstuktartaartje met aangemaakt sla (mayo, komkommer, augurk, ei, paprika, wortel, uitje....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jun 2013 19:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag gegeten:
O: 2 eieren gebakken in olijfolie met champignons
L: heerlijke salade gemaakt van sla, komkommer, radijs, zachte geitenkaas met ontbijtspek (totaal 1 plakje), olijven en 5 gebroken walnoten en olijfolie.
D: receptje uit het basisboek: spitskool met spekjes en kerrie in de wok, tartaartje erbij.

De spekjes waren voor mij teveel, volgende keer eens met een stuk minder proberen, maar verder was het lekker.

Vanavond vast een paar zalmrolletjes gemaakt uit het basisboek, die neem ik mee naar m'n werk morgen. Lijkt me erg lekker.

Het GOK-ken valt me tot nu toe nog erg mee. Afgelopen zondagavond had ik wel een dip, maar niets extras genomen. Lekker op tijd m'n bed in gedoken, was ook zo moe.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2013 22:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 77, 78, 79  Volgende
Pagina 1 van 79