Auteur |
Bericht |
Soesje1961 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-8-2021 Berichten: 1281 Dieet: Koolhydraat arm Woonplaats: Flevoland
|
|
marrie1983 schreef: | Hoi Hoi,
Soesje dat is zeker waar dat het heel saai anders wordt.
Gister had ik een beetje een SAS dag. Ik had visite van ver en ik heb dus even genoten maar met mate. Ook had ik 's avonds een filmavondje met mijn dochter. Ik zal evengoed even delen wat ik heb gegeten.
O: Glas optimel met een plak kruidkoek
T: niks
L: croissant, tijgerbol met boter en boterhamworst
T: klein handje pinda's
L: zelfgemaakte kippensoep, 2 pistoletjes met light pate, filet
american en 30+ kaas
T: eierkoek en een klein handje pinda's
Ik ga er vandaag weer helemaal voor!
liefs marrie |
Wat is een SAS dag, ken dit begrip niet. Hoop dat je filmavondje met je dochter heel gezellig was, klinkt heel knus voor mij. Samen met je kind een avondje naar de film.
Heel mooi genieten mate, dat is toch fantastisch. Ziet er super uit wat je hebt gedaan, Eetstijl en afvallen moet geen strijd worden toch, en af en toe jezelf als de gelegenheid er is met bezoek/dochter mag je jezelf ook wel iets ruimte geven als het bewuste keuze is i.p.v. impulsen noem ik het maar._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 aug 2021 11:32 |
|
 |
|
 |
marrie1983 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-8-2010 Berichten: 2169 Dieet: Sonjs Bakker Woonplaats: Den Helder
|
|
Een SAS dag betekent schiet aan Sonja oftewel niet volgens het boekje van Sonja bakker eten haha. Ik vond ook dat ik het nog netjes had gedaan inderdaad haha.
Liefs marrie_________________ https://www.weegclub.nl/forum/dagboek-marrie-gaat-weer-aan-de-sonja-t57136.html |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 aug 2021 19:50 |
|
 |
Soesje1961 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-8-2021 Berichten: 1281 Dieet: Koolhydraat arm Woonplaats: Flevoland
|
|
marrie1983 schreef: | Een SAS dag betekent schiet aan Sonja oftewel niet volgens het boekje van Sonja bakker eten haha. Ik vond ook dat ik het nog netjes had gedaan inderdaad haha.
Liefs marrie |
Geweldige afkorting En zeker heel netjes en niks te dol._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 aug 2021 19:54 |
|
 |

Geregistreerd op: 7-8-2010 Berichten: 2169 Dieet: Sonjs Bakker Woonplaats: Den Helder
|
|
Hoi hoi,
Nou ik heb het gister helemaal super gedaan!
precies sonja gevolgd alleen een tussendoortje naar de avond geschoven. Het enig is dat ik te weinig had gedronken
Vanochtend was mijn weegdag en echt ik geloof het bijna niet maar ik ben gewoon 3,1 kilo kwijt!! wauw! En dat met af en toe een kleine misstap. Dit geeft me zo'n kracht echt super!
mijn menu gisteren:
O: volkoren pistolet met filet americain
L: kom verse kippensoep met 2 volkoren crackers, 1 met paté light 1 met filet americain.
T: watermeloen (ipv appel)
D: koolsalade met gerookte kip.
T: kruidkoek en 2 volkoren biscuits
Drinken weer veel te weinig water en 1 cola zero
Vandaag weer een nieuwe week! ik ga er weer voor!
liefs marrie_________________ https://www.weegclub.nl/forum/dagboek-marrie-gaat-weer-aan-de-sonja-t57136.html |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 aug 2021 9:14 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 40856 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 aug 2021 9:19 |
|
 |
Blij-ei Vaste Weegclubfan

|
|
Hey marrie!!! Ik zie dat je bijna 3kg kwijt bent!!!! Super!!!! GEFELICITEERD!!!!
Ik had je beloofd je meer te volgen en te steunen, da's min niet gelukt, sorry! Maar zo te zien en lezen gaat het je super goed af!!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 aug 2021 12:15 |
|
 |
Mei Mega Weegclubfan

|
|
Hoi Marrie,
Even in jouw dagboek gelezen, wat gaat dat goed!
Ik lees dat je vaak opmerkt te weinig gedronken te hebben. Misschien een handige tip: Begin de dag met 1 of 2 grote glazen water, dan heb je die alvast binnen!
Veel succes verder met afvallen!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 17 aug 2021 11:24 |
|
 |
|
 |

|
|
Hoi Hoi,
Hier ben ik weer! Ik had het even druk maar het gaat prima. Ik ben super blij met hoeveel ik kwijt ben! Over het drinken, ik drink altijd al meteen een grote kop thee als ik uit bed ben. Dus hier had ik ook al aan gedacht haha.
Ik zal even neerzetten wat ik de laatste twee dagen heb gegeten.
Maandag:
O: 1 volkoren beschuit met boter en jam
T: gele kiwi
L: volkoren pistolet hawai
D: Andijvie met aardappelen een gehaktbal
T: mandarijn en een glas optimel.
drinken:
een glas cola zero, water en thee
Dinsdag:
O: krentenbol met boter
T: 1 peer
L: 2 volkorenboterhammen met tonijn aangemaakt met yofresh en komkommer
T: glas optimel
D: nasi met kip en veel groenten
T: eierkoek en 2 volkoren biscuits
drinken:
glas cola zero, water en thee
En vandaag er weer tegenaan. Ik spreek jullie binnenkort weer!
liefs marrie_________________ https://www.weegclub.nl/forum/dagboek-marrie-gaat-weer-aan-de-sonja-t57136.html |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 18 aug 2021 9:49 |
|
 |

|
|
hoi hoi,
Gister een wat mindere dag helaas. Ik begon heel goed maar toen mochten mijn kinderen na het zwemmen 's ochtends een patatje halen en dat bleek iets te veel te zijn dus heb ik er ook nog wat van gegeten
En doordat ik een hele slechte dag had hadden we 's avonds een pizza besteld. Dus al met al gewoon niet goed gedaan.
Vandaag maar weer oppakken.
Ik hoop dat het bij jullie allemaal wel goed gaat.
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 19 aug 2021 9:18 |
|
 |

|
|
Hoi Hoi,
Ben ik weer! Gister een goede dag! super trots op mezelf.
Ik heb alleen het tussendoortje van 's middags naar de avond verschoven. Eigenlijk omdat ik 's middags het door de drukte was vergeten haha.
Wat heb ik gegeten:
O: glas jus d'orange en een appel
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met filet americain en boter met oude
30+ kaas en komkommer op beide
D: spinazie met aardappelen en kipfilet
T: 2 mandarijnen en een blikje chocolademelk light
Drinken
2 koppen thee
halve liter water en glaasje cola zero
Vandaag weer proberen goed te doen. Ik ga met mijn dochter naar de bios dus ik ben benieuwd of het me gaat lukken.
Fijn weekend alvast!
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 20 aug 2021 9:41 |
|
 |
|
|