Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Kleine Kaatje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
dat eng vinden om vet te eten herken ik helemaal..

voedingssuplementen haal ik bij de tuinen (heet nu barret en..nog niets) en de vezels ook..als ze 2 voor de prijs van 1 acties hebben!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 21:49    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja heeeeuuuul vreemd dit hè Rollende ogen maar gaat wel goed komen.Nu ik het boek aan t lezen ben moet ik maar geloven dat wat zij schrijft ook écht zo is Lach hihi. Ik moet alleen nog wel een beetje nadenken over khdrarme gerechtjes. En de middag en avond ga ik een beetje om en om t khdruurtje doen.Ik wil me sowieso niet met heel veel vlees vol stoppen haha dus kaas en eitjes horen er zeker bij.Ik denk maar zo dat het geen heel leven khdrarm is voor mij.Fase 2 komt dan in ieder geval wel dichter in de buurt .Maar goed ,nu fase 1 Yes! (nederlands= Mijn ontbijt met Griekse yoghurt heb ik al binnen en 2 rolletjes coburgerham met geitenkaas. Voor vanmiddag heb ik mijn aardbeitjes en komkommer bij me voor een evt khdruurtje. Ach,ga er nog niet over nadenken .Die eetstress wordt al minder iig. Heerlijk gewoon.Als je al.jaren aan t tellen bent en net zoals zij in t boek beschrijft niet afvalt.Dat was wel heel erg herkenbaar. Griekse 'lekkere' yoghurt met de minste khdr alleen nog even zoeken.De lidl zag ik al voorbij komen Erg blij Ga er weer mee stoppen .niet koud buiten Duizelig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 sep 2017 6:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Tusele schreef:
dat eng vinden om vet te eten herken ik helemaal..

voedingssuplementen haal ik bij de tuinen (heet nu barret en..nog niets) en de vezels ook..als ze 2 voor de prijs van 1 acties hebben!

Bedankt voor de tip.De tuinen,zal er eens heen rijden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 sep 2017 6:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bah Huil Huil Huil misselijk van vet eten bleh.Dit is t niet voor mij blijkt wel .Snel slapen .klaar mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 21:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De muur! wat een dommie. Had inmiddels een week verder kunnen zijn maar stress en iets nog niet helemaal goed kunnen gaat niet samen. Nog niet althans.Hmm..De knop maar weer omzetten dan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2017 7:36    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer van de eerste week. Nu hup er weer voor komt echt wel goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2017 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Reageer met quote
succes..ogen op het doel houden... en samen over de hobbels heenklimmen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2017 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Misschien meer schrijven in het begin Kaatje?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 sep 2017 8:27    
Vrouw Weeggegevens   Yvca
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Kom op Kaatje, je kan het. Ik had gisteren ook een off day en heb als avondeten patat met 2 schijven kroketburgers gehad. Zo verkeerd maar ja het is gebeurd.
Vandaag heb ik me herpakt en ga er weer tegen aan en probeer gisteren te vergeten. Maar had zo zin in alles wat verboden was, maar ja.
Morgen mijn weeg dag en weet nu al dat ik waarschijnlijk bijna niets ben afgevallen door het slippertje van gisteren.

Vond trouwens die tekening van Tussele wel heel erg mooi. Ik heb ook het beeld van het eerste plaatje voor ogen terwijl idd het tweede de realiteit is, was daar wel even blij mee om dat te zien hier. Het gaat inderdaad met hobbels maar uiteindelijk gaan we met de steun van elkaar de eindstreep halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 sep 2017 9:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hmm Verward ik vond het maar vreemd dat ik geen meldingen kreeg van weegclub via de mail.Vond ik ze vandeweek terug op spam. Geschokt ben niet zo internetkenner dus heel veel snap ik et niet van.Wel begrijp ik dat ik dus wél meldingen heb gehad.Ook mijn sprint is weg.ja Sip begrijpelijk als men hier denkt dat je er niets mee doet .Afijn ...en nu weer doorgaan ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mrt 2018 19:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5