Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
JAAAAa dagboek tot kiek wa we hebben een hardnekig virus kom verlopig hier niet meer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 aug 2008 8:10    

Reageer met quote
Jet051 schreef:
JAAAAa dagboek tot kiek wa we hebben een hardnekig virus kom verlopig hier niet meer

ja daGBOEK HIER BEMNIK DUS OOK MAAR STEEDS TEGEN ME ZELF AAN MOELEN MAAR ja DDAAR IS EEN DAGBOEK VOOR TOCH????????
ja het virus is er nog steeds probeer zo lang mogerlijkm op de computer te blijven maar op eens valt ie weg..........nu heb ik me vandaag nog niet kumnnen wegen thuis de weegschaal doet het ook niet meer en heb al nieuwe bat. er in en nog DIET IE HET niet ........WWas gisteren te voet door de hei met lyynn naar vriendin heb heen en terug 25 kilo meter gelopen was ook weer goed voor de lynn .het op de punten pasen lukt me nog niet zo als het zou moeten vind de knop op het moment nog niet maar blijf stug door gaan om me er wel aan te houden ....lukt niet altijd de ysjes belg biertjes en de roseeeeeejes zijn bij mij de boosdoener

vandaag komen de kids eten en nu had ik me zelf voorgenoemen om maar tweeglasjes rose te drinken met de kids........... vertel morgen of ik het heb vo gehouden .ga nu effe klekker relaxen in de jacuzzy .en dan eten koken en van avond ook nog effe in de jacuzzy .............liefsjet007 en poot van Lynn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 sep 2008 13:31    

Reageer met quote
ja ben er weer

De nieuwe weegschaal geeft meer aan dan de oude ben gisteren naar de dieetiste geweesten daar was ik 1 kilo kwijt hieperdpiep + hoera voor mij zelf...........en benieuwd hoe het is zaterdag hier bij sprintje is ........ik heb me gisteren netjes aan de punten gehouden heb er zelf over om bij het bbq twee rose te drinken .. ga vandaag balans dag houden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 6:54    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Gefeliciteerd met je hele kilo minder...

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 12:49    

Reageer met quote
Odette dankje voor het schrijven hier in mijn dagboek vind het zo wie zo altijd al moeilijk om in het dagboek te schrijven.............de smilies doen weer niet

ga nu ook nog effenaar de winkel weerpaar cal verbranden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 13:31    

Reageer met quote
JAAAAAAAAAA WE ZIJN WEEER GOED BEZG

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 sep 2008 20:39    

Reageer met quote
ja dagboek ben er weer

gisteren goed vol gehouden aan de punten

vandaag ga ik het ook wel volhouden

ik heb net al gezond onbijtje op tussen de middag denk ik ben ik bij dochter in huis en vanavond maak ik zalm in de oven iss ook kwa punten netes ......dus ik hoop aan de 40 punten te blijven vandaag ga straks met lynn naar de hei en moet nog de kamer een goede buurt geven de hulp is op vakantie en met lynn moet je toch wel iederen dag dweilen .....en dan ga ik op de fiets 5km heen naar de jongstedochter brievenbusleegmaken die is op vakantie en komt morgen terug leuk plantje neer zetten voor welkom thuis ...........en ga nog rondje fietsen van zo 10 kilo verbrand ik ook weer calorien ...............

nu eerst effe de was aan zetten in de kelder zijn ook weer 14 trappen op en af HA HA HA

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 7:47    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Alle beetjes helpen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 9:23    

Reageer met quote
Dat klopt nijne

jij ook fijn weekend ...........

leuk plaatje heb je krijg hier nog geen op zit nog steeds met virus op de computer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 12:55    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Lastig een virus op je PC!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 13:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 6 van 278