Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Veel plezier jet zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2014 7:46    
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
dank je Ellen en de anderen
We zijn weer terug van 3 week moezel we hebben echt genoten en veel gefiets 620 km meer km dan met de camper die stond op 610 km terug weg op 610 km
we zijn in trier begonnen zo om hoog tot in cochem zijn we gekomen we moeten de rest naar koblenz n ander keer doen

Ik heb ook veel gekookt sonja bakker en bbq en ook lekker uit eten en wijntjes bij de wijn boer we hebben 3 keer met de camper bij n wijnbier gestaan tussen de druifen in

Waswel weer blij dat ik de kids en kleinkinderen weer zag

Fenna is nu hier is op pas dag ze slaapt nog

met de weegschaal viel t tegen 6 kilo er aan

nu ga ik weer beginnen met sonja bakker gisteren hebben we ge bbq ik een stuk kippefilet en veel groenten en tuurlijk 2 glas witte wijn van de moezel
en de was is bijna klaar wat heb ik n was van die 3 week

heb net boven de bedden af en in de was machine zitten de kids komen morgen liggen die ook in vers bed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jul 2014 8:35    
Vrouw Weeggegevens   BmW

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik las dat je bij de Moezel geweest was, Bullay, kan even geen plaatje vormen van waar precies maar ik herken de naam. We zijn er een paar jaar geleden geweest.
We hadden onze fietsen mee en gingen om de twee dagen naar een ander hotel. Van begin tot einde Koblenz gefietst. Wat was dat leuk en mooi.

Sukses weer met de kilo knallers! Groetjes

My body is perfect
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 jul 2014 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik had je in Cochem nog wel tegen kunnen komen. Erg blij Ben er twee keer een dagje geweest. Lachen

Lekker veel gefietst, goed voor de lijn ook. Goed weer gehad ook he? Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jul 2014 15:29    

Reageer met quote
wat leuk bmw dat je effe komt buurten in mijn boekje inderddaad is de moezel prachtig en je kunt er goed fietsen wij gaan nog eens terug

ja Missy wie weet zijn we ons tegen gekomen in cochem we zijn er twee keer geweest

een keer was t heel erg druk met kinderen kwamen de berg af
er zijn de grund school en de hoge scholen boven op de berg bij de burg zei ons de wijn boer waar we op erf stonden hij was er zelf ook op geweest ze wordenmet bussen gebracht

heel mooie stad chohemn maar wel toertisch net valkenburg

heb gister me goied aan sonja gehouden was van morgen op weeg er was al wat af

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jul 2014 11:25    

Reageer met quote
Ik ben boven geweest, om de burcht te bekijken en er waren drie scholen daar. Lach
ja, heel toeristisch, maar wel geschikt om eens te winkelen, of op een terrasje te zitten. Lachen In het dorp waar wij kampeerden was nog niet eens 1 winkeltje. Rollende ogen
Zijn ook een dagje naar Trier geweest. Mooie oude stad en ook toeristisch. Erg blij

Fijn dat je zo goed bezig bent met SB weer. Ik moeite om weer terug te schakelen naar netjes eten moet ik zeggen. Rollende ogen Maar het komt wel goed denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jul 2014 4:36    

Reageer met quote
Missy wij zijn zelfs 4 keer naar Trier geweest vonden dat n hele mooie stad en heb je gelijk die is ook toeristisch

de terasjes zijn overal in de stad anders wij betaalde voor 2 capicino en 2 apfelstrudel maar 8 euro

terwijl we iets verder op ook de eerst dag daar koffie hebben gehad en daar betaalde we voor 2 koffie 6.00 euro en de capicino met aphelstrudel was daar 12 euro had ik gezien op de kaart

kun je beter aan de moezel zijn kost t duurste6 euro en t eten kost daar ook niet veel wij hebben t duurste betaald 25,euro voor ons 2 was ook nog 3 gang menu

wat je schreef over winkel is vaker in kleine dorpjes wij hebben op n camping gestaan daar was ook geen winkel kwam wel de bakker ieder morgen om 8 uur als je niet wakker was dan zorgde hij er wel vooren die toederde de hele camping wakker
ik heb nog niet een dag langer dan 7 uur smorgens ik was dus altijd al wakker slaap thuis ook nooit langerben meestal al om 6 uur wakker

vandaag heb ik bij de lidl speltbroodjes gekocht mag je die ook bij sb hebben en vanavond bbq

ik zelf kipfilet en sla en 2 glas wijn van de moezel
de weeg was weer gedaald vanmorgen ben benieuwd donderdag is de dag dat ik norma\al weeg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jul 2014 13:46    

Reageer met quote
ja, uit eten is in Duitsland goedkoper dan thuis. Lach

Kijk je ook voetbal Jet? Ik moet als het begint net naar mijn werk. Sip

Ik wist niet dat Lidl ook speltbroodjes verkocht. Zal ook eens kijken als ik er ben. Ik koop het bij de bakker en heel soms bij AH, maar die vind ik minder lekker eerlijk gezegd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jul 2014 20:41    

Reageer met quote
Missy ik kijk ook voetbal was weer spannend
vandaag de duitsrers en morgen nederland

En de spelbroodjes bij de lidl is hier ook nnieuw heb ze ook nog niet eeerder er gezien

ik t druk met tuin en Zwembad gister zijn de kids komen eten had ouder wets bami gemaakt met soep vooraf ik alleen soep

Fenna is hier en slaapt nogja vandaag oma dag
Imke komt van volgende week ook een dag hier dochter heeft weer werk en gaat in geleen werken

hier regent t nu heel hard kom net uit de hei

vind nu al niet meer leuk die regen geef mij maar weer zon

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jul 2014 7:10    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
zon komt eraan Jet ff wachten tot het weekend Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 jul 2014 11:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 49 van 278