Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
ja gisteren leuke dag Imke is al weer veranderd ze groeit en drinkt goed en de longen doen t goed als ze honger heeft dan kan ze goed huilen eerst zacht maar harder tot ze de borst heeft is alles oke
Fenna is nu in bed kan oma effe bij de weegvriendinnen schrijven hoe t me vergaa

de kerstboom staat nog breek ik morgen af met de hulp want vandaag is noog 3 koningen wacht altijd tot die dag

woensdag komen ze de kerstbomen op halen en de vakantie spullen alles op geruiimd en gewassen de strijk doet de hulp morgen

heb zaterdag bij de lidl t boek van sonja bakker gekocht en ga dat is t proberen hoe t me bevalt ben van morgen begonnen ..........

als dit goed gaat dan moet ik Ellen bericht sturen dat ik ga veranderen van lowcrab naar sonja maar eerst kijken hoe mijn lichaam er op reageerd

met week 1 Fenna en husband kan gewoon meeeten bij t avond eten is wel makkelijk hoef ik niks anders te koken voor hun ik eet dan wat er staat in boek

ochtend kefir joghurt
1 volkorenboter ham met abrikozen jam
1 glas drinkyghurt
tussen appel

lunch 2 volkorenboterham 1 met 30+ kaas en 1 met

vruchtenhagel
tussen 2 manderrijnen

dinert 100gr gek. aard
125gr bloemkool
50gr vis pangaius
1 eetlepel jus

2 glas rode wijn is er niet bij maar dat doe ik al jaren en dat blijf ik ook doen

avond 1 schaaltje aardbeien joghurt

beweging 3 keer rondje hei met Lynn en Fenna

hele dag fenna en te voet naar fsio

en 2 liter vocht thee en water
ik drink zo wie zo al 1pot brandnetetel thee dan drinkik de vrest water uit de kraan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jan 2014 14:33    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben benieuwd of het je bevalt Jet. Hoeveel kcal eet je dan per dag met SB?

Zelf houdt ik het maar bij low-carb. Gezond en geen crash dieet. En nooit honger ook. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jan 2014 20:32    

Reageer met quote
Missy ik zou t niet weten hoeveel kal je dan eet zal ztraks is uit rekene n en crash dieet is dit ook niet Sonja bakker maar wel gezond en daar gaat t mij om en iedereen er van kan mee eten ik eet precies wat op week menu staat en husband en Fenna en de kids eten t zelfde menu. Alleen wat hun behoefte is Fenna eet zo wie zo alles met de pot mee allen aan gepast aan haar leeftijd zij b v geen 2 aard

En groente ook niet zo veel net wat ze mag en vlees eet ze n halve tartaar of kipfilet en toetje krijgt zij altijd. Mager jogurt of kwark met vers fruit zelden ijsje ze krijgt hier wat ze mag. En snoepjes krijgt ze echt zelden. Geef er liever stukje komkommer dan snoepje Mijn dag menu heb ik ook gehad vandaag alleen krijgt. Tot nu toe gaat t goed met Sonja bakker dieet. Heb nog geen honger hoeven te lijden en ook geen behoefte v om te snaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jan 2014 20:06    

Reageer met quote
ben al van 10 uur aan opruimen

ik ben vandaag druk aan opruimen heb de kerstspullen naar zolder gebracht....

en zag daar de poppewagen van de kids staan heb ik mee naar onder genomen en die schoon gemaakt buiten is nog zo ouderwretse met diepebak en onderstel met leren riemjes en de wielen zijn nog van harde rubber zag bij schoenmaken de zijkant is nog van soort karton moet alleen nieuw matrasje maken dat was poreus en de dekentje en lakkens heb ik ook gewassen hangt nu buiten in de zon te drogen http://i.marktplaats.com/00/s/NTI4WDcwNA==/z/ehAAAOxyUrZSxwte/$_85.JPG

Vond ook nog de baby pop waar hun zelf mee gespeeld hebben

soja bakker vallt tot nu toe mee heb goed vol gevoelk en geen trek in wat anders
wie kan me vertellen of ik volkoren brood t zelfde is als pelt brood kwa cal orieen

ochtend kefirjoguhrt

1 volkoren boterham aardbei jamlinessa
brandnetelthee
tussen 1 kleine banaan

luch tosti gemaakt van 2 volkoren boterham 1plak 30+ kaas en 1 plak achterham 1 glas drinkjoghurt

tussen 1 eierkoek

diner pasta met kip en perzik

savonds schaaltje gemengd fruit

beweging 3 keer 3 kwartier met Lynn naar de hei
3 trappen op naar de zolder zeker wel 10 keer
jacuzy en sauna heerlijk relaxen

Laatst aangepast door Jet051 op wo 08 jan 2014 15:21, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2014 14:57    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik ben benieuwd of het je bevalt Jet. Hoeveel kcal eet je dan per dag met SB?

Zelf houdt ik het maar bij low-carb. Gezond en geen crash dieet. En nooit honger ook. Lach
Missy ik heb in boek gelezen de
week menus zijn rond de 1200 en 1400 calorien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2014 15:00    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Wat leuk dat je die poppenwagen opknapt Jet. Gaat je kleindochter en later vast nog mee spelen! Erg blij

Spelt brood bevat iets minder khd en iets meer eiwit dan volkorenbrood. Verder maakt het niet veel verschil als je van beide de volkoren variant vergelijkt hoor. Spelt is gewoon een andere graansoort. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2014 5:30    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Jet, wil je dat ik je dieet aanpas in Sonja Bakker en je dagboekje bij de bakkeraars zet, of is dit een tijdelijk uitstapje.

Leuke wagen Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 jan 2014 5:46    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Hoi Jet, wil je dat ik je dieet aanpas in Sonja Bakker en je dagboekje bij de bakkeraars zet, of is dit een tijdelijk uitstapje.

Leuke wagen Erg blij
d

Ellen lief ( maar dat wist ik wel )van je dat t vraagd dit is maar tijdelijk ik ben t uit proberen of t me bevalt en hoe mij lichaam reageert

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2014 7:39    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 jan 2014 10:35    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Wat leuk dat je die poppenwagen opknapt Jet. Gaat je kleindochter en later vast nog mee spelen! Erg blij

Spelt brood bevat iets minder khd en iets meer eiwit dan volkorenbrood. Verder maakt het niet veel verschil als je van beide de volkoren variant vergelijkt hoor. Spelt is gewoon een andere graansoort. Lach
bedankt voor de uit leg ga kijken wat ik t lekkers vind smaken van de twee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jan 2014 7:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 42 van 278