Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 268, 269, 270 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nee, bij mij ook geen kerstboom voor de Sint vertrokken is. Ik ga morgen pas de boom versieren. Stel het steeds maar uit. Heb er een hekel aan, maar vind het toch wel gezellig als het eenmaal klaar is. Lachen

Lang wachten dan op de uitslag Jet. Heb je er veel last van met eten en drinken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2020 3:02    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
ja is ook gezellig de kerst boom en de rest dit jaar heeft r veel werk gehad aan raam hout maken ging niet zo als ik wat maar is nu klaar hebben draad lozelampjes er in
We moeten nog de kerst krip

En de kerstkaarten ben ik klaar mee r doet ze net fiets brengen en die veraf wonen heb ik postzegels voorgekookt die zijn nog duurder dan de kaarten

Heb ook pijn als ik niet eet of drink ben ook bang voor t weghalen heb nog nooit gehad heb al zovaak gehad dat ze iets weg moesten snijden mar nu slaap er niet vandoor vaak dat ik stikals ze t weg snijden stom verhaal om hier te schrijven

Mag niet klagen
moet eindige r is aan knotteren

we eten vandaag champagne onbijt
V
Gister onverwacht bezoek gehad van zoon van mijn overledenen zus hij zei wilde toch komen ondanks carona was gezellig hun zijn nog blijven eten[url][/url][img=left]https://www.weegclub.nl/forum/userpix/4257_faafe69a761f4f38b8ca929da30e662b.jpg[/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2020 9:29    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Het ziet er bij jou al fijn Kerst-achtig uit. Erg blij Bij mij nog niet. Echtvriend had er geen zin in. Misschien later vandaag?

Kan me best voorstellen dat je angstig bent. Is toch een hele ingreep zoiets. Sip Maar wat moet, moet. Je hebt in zo'n geval eigenlijk geen keuze he. Rollende ogen Ze wachten toch eerst op de uitslag voor ze een ingreep plannen, of niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 2:14    

Reageer met quote
"Flying Missy?

Kan me best voorstellen dat je angstig bent. Is toch een hele ingreep zoiets. Sip Maar wat moet, moet. Je hebt in zo'n geval eigenlijk geen keuze he. Rollende ogen Ze wachten toch eerst op de uitslag voor ze een ingreep plannen, of niet?

ja moet nog eerst biop en die is pas s 4 Jan duurd nog effe

Door carona duurd dat zo lang

Heb alles klaar en de kados zijn in gepakt en eten heb ik zo ver als kan in diepvries alleen de verse groenten moet nog

We maken vandaag een van de voorgerechten van de kerst die van de Kids is met gerookte kipfilet en ook koud en de volwassen eten garnalencocktail ik eet ook t voor gerecht met de Kids eten mee ik lust geen hollandse garnalen

En maak van daag ook bavette zit nu al in slowcooker

Mag vandaag toch naar de fisio gelukkig heb veel last

En de kapper gaat weer niet had afspraak al voor gister ven benieuwd wanneer ik weer mag

Fenna is weer hier nu de school van af woensdag iederen dag tot 19 Jan en na de vakantie mag opa weer meester zijn

Iedere een die hier schrijft en leest houw jullie taai en vooral gezond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 dec 2020 9:04    

Reageer met quote
Vanmorgen met Fenna kerstnutella koekjes gebakken

Ze zijn goed gelukt
[img=left]https://www.weegclub.nl/forum/userpix/4257_d72ceb36fc1f4173be0307823ecd95d7.jpg[/im nu met kerst voorgerecht aan maken kijken of dat lekker is we eten straks kipsalade en gevulde paprika r aard en toetje optimel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 15:37    

Reageer met quote
Vergeten hier te schrijven

Voorgerecht was heerlijk dus dat maakt voor dekleinkinderen als ze 2 kerst komen eten

Vandaag alles gehaald voor de kerst zelf sla hadden ze met wortel nu hoef ik niet meer De deur uit

Alleen donderdag nog fisio
Vandaag eten we runderstooflappen staat al van,orgen in slowcooker er bij Duitse aard en rode kool

Verse soep kippensoep had ik gister gemaakt in slowcooker

Vanmiddag hadden we die als lunch

Gister heb ik al ijs toetje gemaakt voor de kerst slagroom geklopt er choc buttons en 2 bak van 1 liter en heb ook mokka schuim koekjes met de slagroom ook 2 bak van 1 liter
Zit in diepvries

Dan heb ik dat al

Ieder nog fijn e dinsdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 15:22    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Super eten Kerst eten Kerst kus fijne dagen met je gezin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2020 1:28    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Super eten Kerst eten Kerst kus fijne dagen met je gezin
dank je Ellen jullie ook fijne feestdagen dagen en vooral n gezond 2021 jammer dat jullie niet samen kunnen vieren

Dan hebben wij geluk

Wij kunnen wel met zijn alleen kerst vieren 3 volwassen en 3 kleinkinderen onder de 12

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2020 15:13    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wij vieren het ook met de kids zijn 3 pers boven de 14 het max wat mag .

Voor iedereen die hier voorbij komt Fijne dagen samen met je gezin Kerst eten Kerst6 Kerst4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 24 dec 2020 13:17    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Wij vieren het ook met de kids zijn 3 pers boven de 14 het max wat mag .

Voor iedereen die hier voorbij komt Fijne dagen samen met je gezin Kerst eten Kerst6 Kerst4

Super dat t kan Ellen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 dec 2020 14:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 268, 269, 270 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 269 van 278