Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 250, 251, 252 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Jij moet wel een enorme tuin hebben Jet. Erg blij

Dit is trouwens bladzijde 250 in je boekje. Voor iemand die eerst nooit schrijven wilde is dat toch een mijlpaal. En ik geniet altijd van je bijdragen hier hoor. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020 20:55    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Ellen schreef:
Nee geen caravan en ook liever geen hotel een huisje vinden we fijn.

Ellen heb je

Helaas heeft r geen huisje in de tuin gebouwd
Wel garage met n ruimte er aan die dient nu voorwerknplasts hele maal achterin de tuin wel n kippenren en nacht hok wat niiet m eer gebruikt word

Zo lang we veel weg zijn

wil w e l weer kippen als we niet meer met camper weg kunnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 7:47    

Reageer met quote
Missy je schreef je moet wel n ruimte tuin hebben klopt

Wil n ie t stuitten we hèbben inderdaad grote tuin geheel vanaf de oprit tot achterin de tuin is t 20 breed en 90m lang daarvan is n oprit van 30 meter garage en ruimte aan vast o n s huis naast de oprit
We hebben 15 jaar alleen gestaan zonder buren nu n aan beide zijden buren een buur zit 5 cm van ons nu hebben we geen vrijstaand huis meer we zitten met hun proces al bijna 10 jaar

We genieten hier echt v an t uitzicht achter ons huis nu ik dit aanschrijven ben kijk ui t keuken raam zie ik de schapen achter in de hei voor bij lopen dat is genieten zo
We gaan straks wandelen in de hei

vandaag doen we ook Bbq Fenna en Desiree en d er vriend komen ook op afstand tuurlijk

Hoop alleen dat t warm blijft zodat we achterin den tuin waar nieuwe teras bij gtoentetuin kunnen anders verhuizen we naar de over kaping bij t huis

En inderdaad al bladzijde 251 Dit is foto van de winter de omheinde bevroren vijver er staat nog niet alles op Missy om je n idee te geven hoe groot achter t zembad loopt de tuin nog door

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 8:19    

Reageer met quote
Ohhh ik ben gewoon jaloers hoor. Wij hebben een rijtjes huis met een stuk tuin erachter, schutting erom uiteraard. Dus aan twee kanten buren en de achtertuinen zijn ook aan elkaar met een 'achterommetje' ertussen. Dus dan heb jij gewoon een landgoed!

Jammer dat die buren zo dicht op jullie gebouwd hebben. Daar ben je dan niet blij mee he. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 1:18    
Vrouw Weeggegevens   kwakkert
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mooi hoor.

Onze buren wil in zijn tuin een woning bouwen. 26m lang en op zijn hoogst 6m. Wij hebben een tuin van ongeveer 5 m breed maar is heel lang. We hopen dat zijn plannen niet doorgaan. De gemeente moet nog beslissen.Volgens het bestemmingsplan mag hij niet bouwen. Spannend allemaal...leuk is het niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 10:58    

Reageer met quote
ja missy kwakkert is niet leuk heb er niet kunnen slapen in begin toen ie de tekening in diende hebben we gekeken bij de gemeente en hij bouwde van ruim van ons huis af 1,5 meter was dat toen en hij kreeg de verguning niet zo als ie de eerste tekening had in gedient
hij heeft toen n nieuwe tekening laten maken zijn vrouw werkte bij n gemeente en die heeft natuurlijk n kruiwagen gehad ze hebben toen n ander bouwplan gemaakt en zo kon ie wel bouwen en zat ie bijna aan ons huis voelt nog steeds niet lekker want achter heeft ie nog steeds niet klaar bijna 10 jaar woont ie er ik wil m opgeven help mijn man is klusser

we zijn gelukkig veel weg met de camper in de zomer helaas nu met carona virus nog niet weg geweest

we gaan hemelvaart met vrienden die ook n camper hebben naar echterbosch bij n boer daar mag t we hebben ja toilet en douce in camper zo mag je wel gaan

kwakkert ik hoop dat je wel geluk hebt fmorgen komt ons zonneschijn en dimple weer ze heeft morgen geen school mag opa haar helpen met huiswerk allemaal mooie zondag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 16:42    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ohhh ik ben gewoon jaloers hoor. Wij hebben een rijtjes huis met een stuk tuin erachter, schutting erom uiteraard. Dus aan twee kanten buren en de achtertuinen zijn ook aan elkaar met een 'achterommetje' ertussen. Dus dan heb jij gewoon een landgoed!

Jammer dat die buren zo dicht op jullie gebouwd hebben. Daar ben je dan niet blij mee he. Verward
MISSY hoef je niet jaloers om te zijn hoor jij woont toch ook prachtig en zo kort bij de zee hebben wij weer niet en land goed hebben we ook niet we wonen gewoon vrij en heerlijk we genieten iederen dag doe jij toch ook waar je woont en nu je seizoensplek op de camping dat is toch ook genieten zo hebben wij weer niet lekker genieten Missy van wat je hebt knuffel en groetjes van uit uit n zonnig zuiden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 16:48    

Reageer met quote
Jet er gaan steeds meer campings open hoor gelukkig!

Ik woon niet kort bij zee...…… ik woon in Almere immers. Lachen In de Flevopolder. Voor de zee moeten we minstens een uurtje rijden. Maar we hebben wel het randmeer natuurlijk. Dat is ook fijn voor de honden, gaan we naar het Erkemederstrand, daar zit ook een (honden!) camping bij.

ja, lekker dat plekje op de camping hoor, wij genieten daar erg van. De bossen daar zijn we graag! Lach Nog 3 nachtjes werken, dan heb ik weer vakantie en gaan we bijna 3 weken erheen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 9:22    
Vrouw Weeggegevens   kwakkert
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Missy, nog even werken, maar je hebt wel wat om naar uit te kijken. Hopelijk heb je goed weer en geniet je met volle teugen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 10:25    

Reageer met quote
Gister lekker witte goud en soep gemaakt van de schillen en zalm met krielaard ik geen Fenna vond t maar niks de asperges heb er maar kommer gegeven

Heb nog soep over doe eten we zo als lunch avond eten woord

Xxl snitzels van de Lidl en salades van roma tomaat en rucola sla aard eten we vandaag niet

Ben aan wachten op post .nl op pakketje heb douce radio besteld voor als we met camper gaan die wat ik ju h eb is kapot is jog van t o en we campe er de met de caravan
Fenna komt woensdag nog hier is opa weer meester
Ze gaat op dinsdag en donderdag hele dagen naar school

We gaan donderdag met camper naar svr camping tot zondag ,oer maandag morgen naar de kapper 9eindelijk) loop er bij vind niet mooie de haren ju zitten re veel krullen als ze te lang zijn heb ja krullen van me zelf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 12:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 250, 251, 252 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 251 van 278