Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
ja Karin de dieetiste heeft gok als leidraad ........ is voor de eerste kilos er af zegt ze ......... maar ik wil dit blijven doen bevalt me tot nu best dat gok

Ik ben vrijdag en goed in beweging geweest iederendag Lynn uitlaten en naar de winkel gefiest .

zaterdag eerst rondje hei kleinuurtje met Lynn ook goed bezig geweest in de tuin ik heb alles wat Rob er uit gehaald heeft na de mesthoop gebracht ;;;

smiddags nieuwe Electrischefiestgekocht die ik had voldeed niet word volgendjaar 3 jaar zou 40km halen haald er maar 30 .......die ik nieuw heb gekocht haald vlakkeweg 100km en bergen mee zou fietsen 60km ben dus benieuwd als ik hen morgen gahalen of dat zo is ..........

nu nog mijn eetlijst van vrijdag en zaterdag

vrijdag
kefiryoghurt
m: 2sne gok brood met kaaas
schaaltje kwark en n manderijn
groenethee
L: 3 sn een kaas en de ander kipfilet
schaaltje rauwkost met 50 gr kipfilet
brandnetelthee
A: stukje zalm in de oven met broccoli en kaas
schaaltjerauwkost

en door de dag heen 1 liter brannetelthee en n1 liter water

Zaterdag
kefiryoghurt
M: 2 sne met kipfilet
schaaltje yoguhrt
brandnetelthee
L: 3sne met 2plakken kaas
schaaltje rauwkostmet 50gr vis
A: kipfink preimet kaas in de oven
schaaltjerauwkost
en door de dag heen 1liter brandnetelthee en 1liter water .

Als t licht buiten word ga ik eerst rondjehei met Lynn en dan maakt rob zondagsonbijtje zo ver klaar hij eet dan ook gebakken ei met bacon en broodje gezond ik eet dan gok onbijt

zondag
kefiryoghurt
M: 1snee gebakken ei met bacon
1sneegezond
glasje vers sap
brandnetelthee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010 7:48    

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Zo Jetteke, je dagboekje is verplaatst, dus allereerst welkom bij de gokkers! Ik las dat je een tia hebt gehad, heftig! En je kwakkelt nogal zie ik, je krijgt het niet kado meid.
Je doet gok via een diëtiste? is dat niet onhandig? Of is het meer kh arm en gebruikt de diëtiste het gokboek als leidraad?
Maakt ons niet uit hoor, maar je zult wel worden gewezen op alle 'afwijkingen'. Lachen
Succes he, Karin.
dank je Karin ja ik kwakkel inderdaad met me gezond heid je kunt aan mij beter vragen wat heb je niet ben ik vlugger klaar HA HA HA HA '',

ik heb ook nog Fybromylagie (reuma) atrose in de schouder armen handen tenen heup knie .de bloebvaten in me benen zijn ook niet goed draag steunkousen ..... en aangepasteschoenen ben tweekeer van de schop af gesprongen een keer met kanker (MELANOOM) en de tweedekeer met de TIA maar ik zeg ook altijd ik ben er nog er zijn mensen die het erger hebben als ik zoals Greetje en de man van Marzinie .

zp nu genoeg gezeurd en ik ga nu lekker rondje hei met Lynn en dan lekker onbijtje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010 8:12    
Vrouw Weeggegevens   Sonjaw

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo Jetteke! Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat je een heel fijn weekend hebt, ik heb in ieder geval genoten van die van mij! Erg blij Kunnen we in het vervolg weer fijn woordenslang spelen.

Ik zie net pas je vorige post. Wat ben jij een positief mens zeg na alles wat je al hebt meegemaakt en met je mee moet dragen (mijn moeder heeft polyartrose, dus ik zie van dichtbij welke last jij bij je draagt).

Liefs,

Sonja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010 18:58    

Reageer met quote
bedank Sonja voor dit leuke berichtje het leven is hard maar je moet er zelf wat van maken ..........

ik wil nog iets van de daken roepen maar moet nog tot volgende

week woensdag wachten en dan vertel ik het ,,,,,,,,,,,, ga nu nog effe rondje met Lynn doet anders altijd (ROB) husband

Rob ligt al lekker te bedden hij word ja jaartje ouder HA HA HA

voor iedereen die nu nog in mijn boekje kijkt voor straks slaap lekker en morgen weer gezond op tot kiek slaap lekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010 21:48    

Reageer met quote
ja hier benne we weer vandaag nieuwe Elektrischefiets op gehaald de oude e fiets in geruild ,,,,,,,,, en daar na hebben we 40km gefiets de zon heeft de hele middag geschenen...

gisteren heb ik me goed aan gok kunnen houden

lunch 2sn gokbrood en kaas en vlees er op
schaaltje rauw kost en kwark

avond prei met kaas in de oven en schaalte rauwkost

Vandaag

onbijt gok

lunch zelfde als gisteren

avond staat nog in de oven maroscha

en van avond naar verjaardag van schoonzoon hoop dat ik overal van af kan blijven iedereen nog fijne avond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010 16:28    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Je hoeft niet overal af te blijven zolang het maar zonder kh is... fijne verjaardag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010 16:32    

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Je hoeft niet overal af te blijven zolang het maar zonder kh is... fijne verjaardag.
bedankt voor de tip zal zo eens kijken wat onder kh vrij valt.. kan nog net moet nog doucen en om kleden.we nemen ja pleskeskoek mee...... lust ik niet lust geen boter en die is ook niet kh vrij .........

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010 18:20    

Reageer met quote
benne weer de verjaardag is goed verlopen geen gekke dingen gedaan was bob en kh vrije had ze niet dus niks gepakt heeft wel voor paar blokjes kaas gesneden hun hadden hapjes met bladerdeeg .

vandaag naar kno arts geweest oren uit zuigen moet volgende week weer terug zat te veel andrs te veel last krijgen van mijn evenwichtigd .........zo dat hebben dan ook weer gehad ,,,,,,,,

en beweeging heb ik genoeg iederendag 2 keer rondje hei van dik uur en twee kleine van kwartier ........

heb vandaag ook nog 10 km gefiets was op zoek naar kh vrij meeel om zelf brood te baken heb ja broodbakmachine heb inderdaad gevonden bij de boerenbond weet niet of ik de goede heb lowcrab en er stond op 30 %kh .of weet een van jullie een beteren .heb nu bij de bakker gekocht half brood voor 2.40 euro vond nog al prijzig

en
nu eet lijst
o: 2sne met kaas en vlees
kometje met kwark
lunc:2snee met kaas en vlees
A:prei in de oven met brie
en gegrilde vis

en nu net de kast weer leeg geroofd met 2 bankertstaafjes weet is verkeerd maar de verleiding was te groot ga straks nog huisvrouwvolley hoop dat de schade morgen mee val... iedereen nog fijne avond en voor straks slaap lekker ..........

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 okt 2010 18:13    

Reageer met quote
Oeps vergeten in paar dagen dagboek te schrijven dacht echt dat ik geschreven had heb wel bij sprintje geschreven..........

vandaag heb ik me rederlijk er aan gehouden .ben met de fietrs naar de pedcure geweest en naar de winkel ,en met lynn loop ik oook iederen dag 2 keer dik uur en twee n kwatier vandaag geeten

m 2 sneekh vlees en kaas
lun 2 sneekh schaaltje rauwkost met en ei
a spruiten met brie
sla andijvie
schaaltje kwark

en morgen gaan we weekend huisje OUDDORP

komen maandag terug mischien is er weer internet weet zitten dan kan ik gewoon in dagboek schrijven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 okt 2010 17:14    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Veel plezier!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 okt 2010 17:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 14 van 278