Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Gisteren heb ik me er netjes aan gehouden kwamop 46 punten

46 keer 25 = 1250 kal en vandaag ben ik weer goed bezeig bben al rondje hei geweest

boterham met kaas

naar dokter heb onsteking in voet

ga zo
eten 2boterham met heinzen kaas

straks komen de kids eten en ben nu hachee aan stofen in de snelkookpan

we eten Kippensoep

Hachee

Gekookte aard

Booontje en sla door de tuin

toetje allajetje

zo ga nu eerst eff e en er na rondje hei met Lynn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2009 13:26    

Reageer met quote
ja dagboek ben er weer wel lang niet geweest te druk met anderenn dingen effe niet aandieeten denken komt wel weer als ik er klaar mee ben

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mrt 2009 15:18    

Reageer met quote
jaaaaa ben er weer heb in ;lappenwand gezeten hernia gevallen opvak weer iscias die meer dan 3 week heeft geduurd ende wwegschaal ben ik ook al geweest sckrok echt maar ik begin weer met goede moet
mot me schamen meer dan 2mnd niet geschreven
ben er nu klaar voor ben dinsdag weer begonnen we waren lang weekend op de camping met de caravanin luxenburg,,,,,,,,,,,,

vandaag ben ii ook goed bezig eerst alles aan kant stoffen zuigen buiten het terras gezogen met hond wandelen ... heb ik aardbeiengerplukt uit oze tuin werd teveel om zo te eten en ga zo er jam van maken...nu eerst met hond rondje en dan ga ik eten maken koolrabi uit de tuin en verse soep de resty weet ik nog niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2009 12:42    

Reageer met quote
Jaaaa ben er weer en heb gisteren mijn nieuw gewicht door gemaild pfffffff ben meer dan 8 kilo zwaarder maar ben met volle moed weerbegonnen en ik ben benieuwd volgende week wat ik dan weeg heb me goed er aan gehouden gefiets naar de markt en wesen kijken naar een anderen caravan was ook op de fiets heen en terug 15 kilo meter morgen verjaardag van jongste dochter hoop er van alles af te blijven maar dat is morgen vandaag heb ik tot nu toe 10050 cal op en nog strakst een magere milkjake van a ardbei en melk en dan ga ik nog effe tv kijken en dan morgen met frisse moed weer beginnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2009 18:13    

Reageer met quote
JAAAAA ben er weer vakantie gehad en nu wil ik er weer tegen aan moet nog effe weeg doog

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2009 7:21    

Reageer met quote
ik heb mijn dag boek ook maar weer op gezocht.........

nieuwe start met gok ben vorige week begonnen en het gaat goed woesdag is mijn weegdag en om de twee week bij de dieetiste
ik wil nu ook op schrijven wat ik eet kan jullie zien wat ik verkeerd doe gisteren heb ik geeeten de kids waren er ook
Smorgens: om 6.15 kefiryoghurt

om 9.30 2 sn koolhydarm
beleg kaas en heinz lust geen boter
manderijn
schaaltje halfvolle kwark
brandnetelthee

lunch : 13,00 3sn brood

beleg kipfilet van de lidl

1 schaaltje rauwkost met 50gr gerooktepangasiusvis

brandnetel thee

avond : 18.30 Zuurvlees
Patat
sla
toetje klein magnum ijs
3 glas rode wijn
ik weet het avond eten is verkeerd maar als de kids komen eten zondig ik altijd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 okt 2010 13:33    

Reageer met quote
Heb net bij Bol com de t boek besteld en de waaier van Yvonne Lemmer

gisteren heb IK me netjes gedragen was de verjaardag van schoonzus en heb alleen apppeltaart gehad Geen wijn van de baar van Iets Anders vanalcohol heb n pot Brandnetel thee op en van de kaasjes en toasje ben IK af gebleven en Mijn Dag van gok eten was

smorgens kefiryoghurt

2snee gokbrood voldaan 1plakjekaas
kschaaltjekwark voldaan manderijn ER deur
en brandnetelthee
l: schaaltje SLA voldaan 50gr opzichte van gisteren
3 gok snee voldaan Vlees en kaas
A: kipfilet
    Groente kweer deur de jaat
    schaaltje Rauwkost
    Kwark

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 okt 2010 16:46    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Jet, dank voor je berichtje in mijn boekje, ik dacht ik zoek je even op. Lachen

Wat is gokbrood? en Yvonne heeft geen waaier, dus ik denk dat je een algemene bedoelt met kh arme recepten?

Gok = 2 kh arme maaltijden, die mogen niet boven 5 gr. kh komen en kh arme brood wordt in de begin periode afgeraden, tenzij het van fijnlijntje is.
En 1 maaltijd die in een bepaalde balans moet zijn en binnne een uur moet worden gegeten.
Dus als ik dit zie is het vast kh beperkt, maar niet 'gok'.

Wat bedoel je met groente "kweer deur de jaat" en "voldaan"?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 okt 2010 19:07    

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Hoi Jet, dank voor je berichtje in mijn boekje, ik dacht ik zoek je even op. Lachen

Wat is gokbrood? en Yvonne heeft geen waaier, dus ik denk dat je een algemene bedoelt met kh arme recepten?

Gok = 2 kh arme maaltijden, die mogen niet boven 5 gr. kh komen en kh arme brood wordt in de begin periode afgeraden, tenzij het van fijnlijntje is.
En 1 maaltijd die in een bepaalde balans moet zijn en binnne een uur moet worden gegeten.
Dus als ik dit zie is het vast kh beperkt, maar niet 'gok'.

Wat bedoel je met groente "kweer deur de jaat" en "voldaan"?
kaatje lief van je dat je al bij mij komt kijken .....

Ik heb dat gok dieet van de dieettiste het is per dag beperkte 70 gr koolhydraten

gok brood is koolhydraadarmbrood koop ik bij de bakker.....Wat bedoel jij met fijnlijntje??????

Groente kweer door der jaat is alle groente wat ik van de zomer in de tuin had die ik heb in gevroren ,,,,,,,,,,,,
en voldaan is typ fout van mij de computer doet de laaste tijd ook raar als ik iets typ staat er iets anders ..........

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 okt 2010 6:23    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Zo Jetteke, je dagboekje is verplaatst, dus allereerst welkom bij de gokkers! Ik las dat je een tia hebt gehad, heftig! En je kwakkelt nogal zie ik, je krijgt het niet kado meid.
Je doet gok via een diëtiste? is dat niet onhandig? Of is het meer kh arm en gebruikt de diëtiste het gokboek als leidraad?
Maakt ons niet uit hoor, maar je zult wel worden gewezen op alle 'afwijkingen'. Lachen
Succes he, Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 okt 2010 12:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 13 van 278