Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek jeprasam

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jeprasam
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Alvast excuses voor de typfouten...er zit een kat op mijn hoofd en een op mijn nek en dat typt wat lastig Lach
Ik ben vanaf augustus 2017 bezig met weight watchers, nadat ik door een te traagwerkende en wederom ontregelde schildklier weer wat kilo's was aangekomen. Dit was de tweede keer dat ik ontregeld was, helaas (of gelukkig) was ik net de kilo's van de vorig keer kwijt geraakt.
Mijn grote hobby is erop uit gaan in de natuur. Lekker buitenspelen dmv hardlopen (liefst trailrunning), op mijn racefiets of mtb of wandelend. Daarnaast zwem ik bij een zwemvereniging en doe ik eens per week krachttraining in een sportschool.
Ik ben begonnen met de smart points van Weight Watchers, toen overgegaan naar flexpoints in januari. Helaas ?? sindsdien niet meer afgevallen. Omdat ik het liefst vegan of vegetarisch eet ben ik uiteindelijk maar weer terug naar de smartpoints gegaan. Momenteel sta ik echter nog altijd stil...al 7 weken. Grrrr.
Ik merk dat ik af en toe wel wat over mijn punten ga, vooral op dagen waarop ik veel train. Ik train voor een halve triathlon en voor 30 km wedstrijden hardlopen. Daardoor val ik wrs niet af. Daarom even weer streng voor mezelf en wil ik hier af en toe (dagelijks lukt mij niet) een dagboek posten als stok achter de deur. Ik wil graag sowieso nog 1,5 kg kwijt. Ik vind het leuk om wat van jullie te horen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2018 17:44    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Wens je veel succes hoe dichter bij je streef hoe moeilijker je lijf gaat doen,

succes

Laatst aangepast door Ellen op di 20 feb 2018 10:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2018 19:20    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom bij de weegclub

je moet wel meer eten als je zwaar traint dus daar is niks mis mee
probeer wat meer magere eiwitten te eten zoals kwark of gewoon een extra eitje,goed voor je spieren en je hebt weinig honger

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2018 22:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1