Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Geintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geintje
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: koolhydraatbeperkt

Reageer met quote
Dank voor jullie lieve en bemoedigende woorden, heb het vast in mijn hoofd en dit gaat slagen, hoe lang het ook mag duren. Ik heb mijn hele leven al problemen met mijn gewicht, ben een echte emo-eter en ook al mijn hele leven erg veel stress gehad dus... de gevolgen bleven niet uit. Op het allerergst was ik 130 kg, maar dat is gelukkig alweer lang geleden. Nu wil ik gewoon een gezond gewicht hebben, beter toch? Maar de leeftijd speelt ook wel mee ben ik bang, ben 72 en dan gaat het niet meer zo snel. Maar we gaan het zien en nogmaals dank Lief

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 10:02    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 10:37    

Reageer met quote
Ok, heb jij niet de ervaring dat het met het ouder worden minder gemakkelijk afvallen is?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 11:16    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Als ik echt strak mijn plan doe val ik af maar smokkel ik dan sta ik stil of erger kom ik aan.
Nu ik wegens corona niet meer kan sporten merk ik wel dat het stagneert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 12:09    

Reageer met quote
Klopt! Heb met de feestdagen 2 x een glas witte win gedronken, ten eerste is me dat niet goed bekomen (vlg dag niet vooruit te branden), maar de weegschaal mopperde ook, heeft me zowat een week gekost. Ik fiets thuis wel elke dag 10 km (hometrainer), maar meer om fit en beweeglijk te blijven. Daarnaast een half uur Qi Gong, dat is fijn om soepel te blijven... Nou ja, gewoon doorgaan toch? Merk het vooral aan de kleding, zo motiverend... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 12:56    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Alcohol straft meteen dronken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 14:00    

Reageer met quote
Klopt, ben het ook niet gewend, maar dit is de pret niet waard, gelukkig is water ook lekker...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 15:53    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Leuke avatar is dat je hondje?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 20:18    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben 'pas' 65 Lachen en ik merk ook dat afvallen minder makkelijk gaat. Er zijn ook een paar kilo's aangekomen sinds de overgang die zijn blijven plakken en waar ik genoegen mee moet nemen vrees ik.
Streng voor mezelf zijn helpt wel om af te vallen, maar het gaat idd heel langzaam. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 2:57    

Reageer met quote
@Ellen: Klopt, dat is Youp, onze Labrador. Op de foto is hij zes dagen, nu alweer een stevige knaap van zes jaar. Een heerlijke hond waar we dolgelukkig mee zijn...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 8:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5