Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek enith eiwitshakes

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   enith1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
ik ben al een tijdje niet online geweest omdat ik de drive om af te vallen kwijt was.nu heb ik op advies van mijn man alle sores die ik in mijn leven heb meegemaakt ingetikt op een wordpad en toen ik klaar was heb ik dit verwijderd als een soort ritueel.nu ben ik 1 week verder en was 1,8 kilo kwijt,maar omdat ik ongesteld ben geworden bleek ik vandaag weer 5 ons aangekomen te zijn.ik ga me hier niet druk over maken en ga met vol goede moed verder.ik gebruik trouwens 2 isolaat perfection shakes per dag,en weeg mijn avond eten allemaal af.
ik hoop hier weer regelmatig aanwezig te zijn en jullie op de hoogte te houden.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2015 12:02    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Succes Enith.
Werkt inderdaad goed hoor van je afschrijven. Op een of ander manier kun je het dan makkelijker een plaats geven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2015 13:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik ben dus weer sinds 1 week serieus bezig met afvallen en had net mijn weegmoment.ben 2 kilo afgevallen,yeee ben helemaal blij.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015 7:32    
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Succes! Mooi begin Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2015 18:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dit is nu de 3e afval week en ben afgelopen week 0,6 kilo afgevallen,ik vond het een beetje tegenvallen.dus ben nu in totaal in 3 weken 2,6kilo afgevallen.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2015 7:50    
Vrouw Weeggegevens   De33

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik zou er voor tekenen Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2015 9:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi luitjes,ik ben weer terug van weg geweest.ben flink aangekomen,mijn startgewicht was 136,5 en ben sinds een 1,5 week naar de 134,2 afgezakt dus het begin is weer gemaakt.
ik zal vanaf nu wekelijks mijn gewicht bij gaan houden.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2016 14:32    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Succes enith! Doe je nog steeds de shakes of iets anders? Het helpt echt om regelmatig in je boekje te schrijven en elke week je gewicht door te geven, ook al ben je aangekomen. Als je in je boekje schrijft wat je hebt gegeten kijkt er altijd wel iemand mee die nog tips of advies kan geven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2016 14:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoihoi,ik gebruik idd nog steeds mijn eiwitshakes en meng die nu iedere keer met magere yoghurt om toch iets meer vulling te krijgen.mijn avondeten is gezond en gevult met verse groente,mager vlees en soms aardappelen/zilvervliesrijst/wraps enz.heel soms ga ik de fout in als iedereen van huis is door een korst brood te nemen met chocopasta,dit heb ik helaas nog niet goed onder controle.iedere dag lopen mijn man en ik naar de winkel voor boodschappen omdat we de auto de deur uit hebben gedaan,dit is gemiddeld een 4km wandelen,lijkt mischien niet veel maar voor mij wel aangezien ik nog steeds niet geheel pijnloos door het leven ga.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jan 2016 13:16    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja, is lastig als je alleen bent! Yoghurt is slim, vult beter! En de beweging is ook super! Succes en hou vol!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 07 jan 2016 18:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 1 van 10