Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek enith eiwitshakes

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   enith1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
heey dagboekje ben ik weer een keer,sinds tijden zit ik in een groep op facebook die afvallen met shakes heet en daar had ik weer eens mijn gal gespuid.meteen daarop reageerde iemand die me adviseerde geen koolhydraten meer te nemen in de vorm van rijst/pasta/aardappelen/rijstewafels en knackerbrod dus,maar zei zij ook dat ik geen tussendoor meer mocht nemen maar dan zou ik ongeveer op 800 calorieën uitkomen wat ik wel heel weinig vind.dus nu vervang ik 2 tussendoortjes door een glas verse jus,eet 2x daags een shake en eet bij mijn avondeten ipv rijst een halve komkommer in plakjes,tot nu toe heeft dit 900 gram opgeleverd deze week.maar ja ik zou geen zeur zijn als ik pas na de 127,5 blij zal zijn als ik ga afvallen aangezien dit iedere keer verkeerd gaat bij dit gewicht.nog 1,5 kilo te gaan en dan zijn de eerste 10 kilos eraf.wish me luck

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2016 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Welkom terug Enith!

Ik gebruik in de ochtend een smart protein shake van body en fit en voor de rest eet ik koolhydraatarm met tussendoortjes!

Probeer voor jezelf een dagmenu te maken en plan ook je tussendoortjes zodat je de hele dag wat te eten hebt.
Bij koolhydraatarm ga je meer eiwitten en vetten eten, dat moet je je wel realiseren en niet bang voor zijn.

Ik eet o.a. veel groenten (gekookt en rauw), (olijf)olie, kip, eieren, kaas, nootjes, dingen die ik lekker vind.
Ik eet geen fruit, brood, rijst, pasta etc.

Je kan ook kiezen voor koolhydraatbeperkt en dan kan je met mate fruit, quinoa, havermout, etc. eten.

Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2016 10:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi astrid ik was vooral heel bang dat ik vlug honger zou krijgen doordat je geen koolhydraten binnen krijgt in de vorm van bv zilvervliesrijst.tot nu toe gaat het heel goed,als tussendoortje nam ik knackerbrod maar heb nu 250ml verse jus genomen.het begin is gemaakt,nu is het een kwestie van wennen en dat bekende duveltje terug dringen want gister vond ik mezelf gelijk heel zielig omdat je weer iets niet mag,haha.gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2016 10:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
nou ik had afgesproken via facebook dat ik me vandaag ging wegen om te kijken of het koolhydraatarm dieet aan zou slaan.
afgelopen maandag woog ik 128,9,heb toen dinsdag nog een pizza gegeten dus meestal kom ik dan nog meer aan.ik ben begonnen afgelopen donderdag mijn avond eten aan te passen,ik eet geen rijst/aardappelen/pasta e.d meer en vervang dit door een halve komkommer op mijn bord,tussendoor nam ik niks tot iemand reageerde dat ik anders mijn voedingsstoffen niet binnen zou krijgen dus neem ik 2x per dag fruit/verse jus/komkommer of tomaat en wat is het resultaat in 3 dagen.
ik woog vanmorgen 126,8 kilo,yeeeeeee helemaal blij mee,toen ging ik terug kijken in mijn verleden en oktober 2015 woog ik 125,9 kilo dus ik ben bijna weer zover.gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 mei 2016 12:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
whoep whooo de eerste 10 kilo zijn een feit,ben er ontzettend blij mee en aan de ene kant is er deze week maar 3 ons af maar ja dan moet je ook geen pizza/brood en ben en jerry ijs eten toch.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jun 2016 7:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
best dagboekje,ik heb je weer terug gevonden en yee wat is er weer veel gebeurd in mijn leven.ik was ff de motivatie kwijt,moest medicatie voor mijn hart gaan gebruiken waardoor ik helaas de nodige kilos weer ben aangekomen.ik woog weer 137 kilo in het begin van 2017.ik zei tegen mezelf je moet er echt iets aan gaan doen maar hoe.toen kwam ik op het idee om de pil af te schaften,hoe minder rotzooi in mijn lijf,des te beter toch.nou toen kwam ik er dus achter waarom ik die pil ook weer slikte,ik was die maand enorm erg ongesteld dus ben deze maand weer op gaan starten om enigszins mijn hb weer goed op peil te krijgen.helaas ben ik afgelopen maandag met de ambulance opgehaald ivmm hartklachten,nu na een week gaat het wel weer met me.weer medicatie en ik heb hierdoor eindelijk ingezien dat ik er wat aan moet doen.ik heb mijn dieet aangepast,eet 2x per dag een eiwitshake met magere yoghurt,eet in de avond 250 gram groente met vis of vlees en eet 3x een tussendoortje bestaande uit fruit of optimel drink.
vrijdag heb ik me nog gewogen en was toen al 3 kilo kwijt dus ik ben reuze benieuwd wat de weegschaal me morgen gaat zeggen.aan de ene kant durf ik niet omdat ik niet teleurgesteld wil zijn,bij ieder ding wat ik nu eet denk ik mag dit wel.
morgen weten jullie meer want dan kom ik weer langs om mijn gewicht in te vullen.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mrt 2017 18:44    
Vrouw Weeggegevens   Amandatje27
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cambridge 800.

Reageer met quote
Hoi edith
Ik heb n stukje van je dagboek gelezen..
Je hebt heel veel tussen periodes. Dit in tijden dat t even met jezelf niet zo goed gaat. Vindt het knap dat je t toch weer herpakt iedere keer.
Wel vind ik dat je ontzettend weinig at .. 1200 is echt niet genoeg voor iemand met zo overgewicht.. zo eet je te weinig en val je ook niet veel af, je kan zelfs bijkomen. Ik zou rond de 1500/1650 gaan proberen te zitten en met gezonde keuzes. Ik zie dat je nu 2 shakes gaat nemen en verder groente fruit vlees/vis en zuivel. Dat is best goed.. dus vooral doen zo Lach
Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mrt 2017 11:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi amanda op dit moment let ik niet op de calorieën maar dat ik me houd aan mijn koolhydraatbeperkt dieet.

smorgens 1 shake met magere yoghurt
tussendoor 2 mandarijnen of 1 appel
smiddags 1 shake met magere yoghurt
tussendoor opkikkertje en 1 mandarijn
avond eten 250 gram groente met een stuk vlees wat op dat moment op voorraad is
tussendoor 250ml optimel of bakje magere yoghurt

gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mrt 2017 15:09    
Vrouw Weeggegevens   Amandatje27
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cambridge 800.

Reageer met quote
Hoeveel kh zitten Er in de shakes ?
De meeste die khb/kha doen die krijgen weinig koolhydraten binnen maar wel n stuk meer aan vetten& calorieen.. en eet niet te eentonig he 🙂 al kun je erg varieren in fruit groente en vlees, maar probeer ook andere dingen.. zo is t langer vol te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mrt 2017 9:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
in de shake die ik gebruik zit 2,3 gram koolhydraten per schep.
de tussendoortjes wissel ik ook wel eens met bv olijven/komkommer met ham of dat soort dingen,en bij mijn avond eten zit voor de helft rauwkost die ik altijd aan maak met slasaus.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mrt 2017 10:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 van 10