Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek enith eiwitshakes

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   enith1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
@annet,leuk dat je hebt gereageerd en goed dat je weer aan jezelf gaat werken.ik heb vandaag ff een butdag gehad en kwam vanmorgen uit bij de bakkerij bart waar mijn man en ik een bakkie koffie met gebak genuttigd hebben en toen ook maar 6 mueslibollen mee genomen voor tussen de middag,dat waren er dus 3 de man.zo meteen ga ik heerlijke chinese tomatensoep met ballen maken en deze keer eten we die zonder bijbehorende broodjes.dus nog enigszins gezond bezig.heb al tegen mijn man gezegd dat we voorlopig geen cheatdag meer zullen hebben omdat ik mijn doel op -10kilo wil gaan halen en daar zit ik nog 3 kilo vandaan.wens jullie allemaal heel veel suc6 toe,xxx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 apr 2016 14:33    
Vrouw Weeggegevens   juf netjes
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Beste Enith

Wat heerlijk gewoon af en toe een keer doen, het is misschien wel goed om af en toe je lichaam op een verkeerd spoor te zetten en dan de draad van het lijnen weer op te pakken.
Ik heb van het weekend een feest van mijn man zijn werk met voor af eerst life cooking, daar kan ik me nu al druk over maken van wat ik dan ga eten? maar moet het maar van me af zetten en gewoon net zo als jij vandaag, heerlijk er van genieten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 apr 2016 15:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
het afvallen gaat heel moeizaam omdat ik me er ook niet 100% aan houd dus het is echt mijn eigen schuld.het rare is ook dat ik enorm veel last van hartkloppingen heb ondanks mijn medicatie omdat ik dan meer suikers eet,dus ik weet dat als ik die laat staan mijn klachten ook stukken minder worden.raar iets dan toch,je wil allemaal afvallen maar toch blijft eten trekken.
maar ik ga er weer voor,deze week wel ongesteld worden dus dit zal ook weer een verandering brengen in de kilos maar dan weet ik waardoor het komt.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 apr 2016 8:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ow spannend,mijn volgende doel is de 10 kilo behalen.
heb me vanmorgen ff gewogen en moet nog 2,6 kilo....

ik zit wel met een klein probleempje,ik heb nl aan mezelf gemerkt dat als ik iets met suiker eet,ik hierdoor gelijk hartkloppingen krijg,dus word meteen gestraft.moet wel zeggen dat ik sowieso bètablokkers gebruik.

gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 apr 2016 10:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
was online via google aan het zoeken wat ik aan calorieën per dag mag binnen krijgen want wil me hier ook echt aan gaan houden.
dan krijg je zo"n rekenschema en als ik dan invul dat ik minstens 5x per week wandel ongeveer 45 minuten lang dan mag ik per dag 2600 calorieën eten,pfff das echt heel veel terwijl ik nu mezelf houd aan 1340 calorieën ongeveer.
wat is nu de juiste hoeveelheid?
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 apr 2016 9:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ben gewoon echt gefrustreerd en heb een hekel aan het feit om vrouw te zijn.vorige week vrijdag begonnen met mijn stopweek met de pil dus ik had me al geestelijk voorbereid op minder afvallen.toen woog ik me tussendoor en kwam op 128,6 uit,dus een mooie 8 ons afgevallen.nu ging ik vandaag op de weegschaal en was gewoon weer 129,2,das heel erg.ben wel 2 ons afgevallen maar wat een but week weer.gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2016 7:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vannacht 112 gebelt omdat ik enorm veel last had van hartkloppingen,koude uitstralingen naar mijn wangen en armen.maar uit het filmpje wat er gemaakt is kwam alleen naar boven dat ik 2x per minuut een extra hartslag heb en dit is niet erg.vandaag naar de huisarts geweest en ik moet meer ontspannen.jaja zie dat maar eens te doen na een leven vol shit te hebben mee gemaakt en een ex man die zo eigenwijs is als een dikke stront maar ik moet aan mezelf gaan denken omdat mijn lichaam dit nu ook aan geeft.vandaag mijn weegdag gaf hij 128 kilo aan dus toch weer best veel vocht vast gehouden door mijn menstruatie.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 mei 2016 10:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
mijn eetschema iedere dag ziet er zo uit:

shake met 200ml magere yoghurt 154 calorieën
tussendoor van 164 calorieën
water en koffie met koffiemelk poeder en 2 zoetjes
shake met 200 ml magere yoghurt 154 calorieën
water
tussendoor van 164 calorieën
avond eten 600 calorieën
bestaat merendeel van de tijd uit zilvervliesrijst met groente en mager vlees
in de avond thee met zoetjes en tussendoor 164 calorieën

totaal 1400 calorieën

ik ga niet meer op de weegschaal staan want iedere morgen schiet ik me verrot omdat het nu al zoveel resultaat op levert al weet ik dat hier merendeel vocht van is anders heb je niet zo vlug resultaat.maar nog 1 kilo te gaan en dan staat de wijzer al op -10 kilo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 mei 2016 11:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
wat een drama weer,door het andere weer,temperatuur omhoog ben ik weer vocht aan het vast houden,kan bijna niet anders want ik houd me aan de 1400 calorieën maar heb mijn vocht omhoog gedaan en probeer 3 halve liters water weg te drinken,nuttig nog eens 400ml yoghurt bij mijn shakes en heb hier de koffie/thee nog niet bij vermeld.
wat zou ik kunnen doen aan dit vocht vast houden want gister heb ik mijn gewicht door gegeven en vanmorgen zat er alweer 3 ons aan vast.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mei 2016 8:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
afgelopen maandag kon ik melden dat ik toch wat was afgevallen maar nu enkele dagen verder ben ik toch weer aangekomen.ben online gaan kijken of ik wel goed zit qua calorieën inname en de bodyenfitshop zei tegen me dat ik rond de 1200 calorieën moet gaan zitten maar online zeggen ze weer 1500/1600 calorieën,dus ik ga deze komende week proberen rond de 1500 te gaan zitten en kijken of dit wat op levert.vind het allemaal wel reuze moeilijk maar ik ga volhouden.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2016 10:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 9 van 10