Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek enith eiwitshakes

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   enith1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
een beetje gefrustreerd op het moment,
afgelopen maandag heb ik mijn weegmoment gehad en woog 131,9.woensdag mijn eigen ff tussendoor gewogen en yeee ik woog 130,6 dus keigoed bezig,al moet er ook veel vocht bij hebben gezeten.en net kon ik het niet laten en toen baalde ik als een stekker want de weegschaal gaf weer 131 aan dus weer 4 ons bijgekomen.een vrouwen lichaam is echt een raar iets maar goed we hebben nog 3 hele dagen om er nog meer vanaf te krijgen.grt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2016 8:18    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Als je 3x op een dag erop staat geeft de W-schaal 3x wat anders aan ook de darmen kunnen veel bevatten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2016 10:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
moet wel zeggen dat ik het reuze spannend begin te vinden,heb me deze week echt aan de 1300 calorieën gehouden,echt heel lekker gekookt iedere dag,verse groenten en mager vlees.
dus morgen zullen we het weten,ik hoop in ieder geval wel snel onder de 130 door te komen want dit is weer een nieuw begin voor mijn gevoel.gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mrt 2016 12:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
yeee net mijn weegmoment gehad en 1,4 kilo kwijt maar helaas net niet onder de 130 kilo door gekomen maar daar gaan we deze week voor zorgen.ik ben helemaal blij.gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2016 8:45    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mooi resultaat hoor! Ga zo door, dan ben je volgende week eronder Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2016 17:52    
Vrouw Weeggegevens   Baileys18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Yay!!! En door naar de volgende week. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2016 20:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
goeiemogge dagboekje,het is een aantal vermoeiende weken voor me geweest,ik dacht de dood van onze max een plekje te hebben gegeven tot ik snachts geen oog meer dicht deed.ik kan gewoon enorm slecht slapen nu ondanks mijn medicatie die ik al een aantal jaren gebruik.en wat doe je als je niet goed kan slapen,althans ik in dit geval,ik ga dan weer terug vallen in oud gedrag en lekkere dingen eten.vervang bv mijn shake door brood met chocopasta,eet die lekkere spelt koeken van de jumbo.en ga zo maar door maar ik ben het echt zat nu,ben sinds gister weer terug op wat ik moet eten en heb in ieder geval mijn doel van die week behaald,onder de 130 te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2016 7:34    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
Hoi enith
het is en blijft een strijd.
ik zelf gister ook de fout in gegaan ipv vermoeid naar bed ga ik snoepen.
maar we kunnen het bekijk het per week en stel inderdaad haalbare doelen.

Succes en joepie je zit onder de 130

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 apr 2016 10:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ wendy geul, je hebt helemaal gelijk,iedere dag is een strijd maar we gaan er komen.net ff gewogen en weeg 129,5 dus weer 4 ons er af in een paar dagen.gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 apr 2016 10:35    
Vrouw Weeggegevens   juf netjes
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi lieve dames, ik heb jullie berichtjes uit verveling door zitten lezen en dacht ga deze lieve dames toch ook wat schrijven.
Ik ben juf netjes tenminste zo wordt ik in de familie genoemd Erg blij
ik ben 5 jaar geleden veel afgevallen ik woog 110 kilo en na een klein half jaar woog ik 75 kilo, ik was helemaal blij met mezelf en sportte veel.
Nu vijf jaar verder was ik weer bijna terug bij af en ben 1 01 2016 weer begonnen met afvallen, ik woog dit keer 96 kilo en heb maar weer eens mijn weeg gegevens door gegeven toen ik 91 kilo woog.
Nu weeg ik 83.7 kilo maar tjonge jonge wat is het zwaar en wat vereist het wederom een doorzetting- vermogen,ben nu wel vijf jaar ouder en sport niet meer zoveel eens in de week zwem ik 30 tot 40 baantjes net hoe mijn pet staat, val wel wat langzamer af maar goed dat neem ik maar voor lief.
Ook ik ga veel op de weegschaal staan, heeeeeel slecht ik weet het maar ja dat is menselijk denk ik dan maar Uitlachen vind het super knap van jullie dat na vallen toch weer wordt opgestaan. misschien wordt dit jaar ons jaar???? ik ben bijna 50 en wordt dit jaar oma van een jongetje dus meiden kijk naar de leuke vooruitzichten! dan gaat het ons vast lukken. Gr. jufnetjes (Annet)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 apr 2016 14:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 8 van 10