Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek enith eiwitshakes

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   enith1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
dit heeft dan wel niks met eten te maken maar wel met de toestand waarin ik me nu bevind.gister heb ik mijn grote liefde max moeten inslapen,hij bleek tumoren in zijn urine blaas te hebben zitten en enorm veel pijn te hebben.
max,mijn eigenwijze franse bulldog is niet meer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2016 10:23    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gecondoleerd enith, heel veel sterkte aai . Je zult er veel verdriet van hebben, een huisdier is toch altijd je beste maatje die in je leven hoort. Het is moeilijk om dat te moeten missen. Dikke knuffel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 09 feb 2016 19:42    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Oww zo verdrietig was Max ziek ik heb 11 Dec mijn hondje Pepper moeten laten inslapen ,

leef met je mee meis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 feb 2016 20:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
onze max had een blaasontsteking volgens de da maar die bleef maar aanwezig tot ik het beu was en mijn man naar de da ging voor verder onderzoek.urine mee genomen enz maar door een echo te maken bleek hij een tumor ter grootte van een golfbal te hebben en zijn blaas was zo groot als een donut,dus helemaal opgezwollen.ja en dan moet je die moeilijke keuze maken,sinds dit alles is gebeurd is het er weer langzaam ingeslopen,een shake vervangen door brood,een koekje bij de koffie,een toetje na het eten en ondertussen komen zo de kilos er weer aan.ik vind me op dit moment een zwak iemand en ik weet dat de knop weer om moet maar de drive is helemaal weg,had ook nooit gedacht dat het overlijden van max zo"n impact op me zou hebben.maar ik zal moeten want ik merk het gelijk weer aan mezelf,door de suiker ga ik negatief denken,en heb ook weer meer pijn bij het wandelen,ja klinkt raar maar ik merk echt verschil als ik de suiker laat staan.ik heb ff een schop onder mijn kont nodig om weer door te zetten.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mrt 2016 18:52    
Vrouw Weeggegevens   Baileys18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Ik weet hoe je je voelt, maar het eten helpt echt niet. Je gaat je er alleen maar rotter door voelen. Zowel lichamelijk als geestelijk. Uiteraard mag je verdriet alle plaats hebben, ik weet zelf donders goed hoeveel pijn het je geeft als je je diertje moet laten gaan, maar het eten geeft geen troost, het eten geeft je Max niet terug, het eten lost niks op. Je weet het zelf ook heel goed, alleen dat schopje heb je even nodig, dus kom op je kan 't!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mrt 2016 19:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ baleys je hebt helemaal gelijk,door te eten haal ik max niet terug of je lost er eigenlijk niks mee op.vanaf morgen ga ik weer knallen.zal wel een moeilijke 2 weken worden aangezien ik behoorlijk veel last ondervind als ik geen suikers meer eet,ben echt een verslaafde.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mrt 2016 11:25    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Dank voor je antwoord was Max je enige huisdier?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 mrt 2016 11:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Ellen ja max was onze enige hond op dat moment,wij hebben eerst max gekocht en een half jaar later een halfbroer van hem tot ze beide aan het puberen gingen en elkaar tot bloedens aan toe open haalde en ons ook als we ze uit elkaar wilde halen.ludo is toen herplaatst en max was ons echte kindje,hij werd ook echt super verwend,hij was ons 2e kindje zal ik maar zeggen.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mrt 2016 12:40    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Ow lijkt me erg als je beestjes zich in de haren vliegen was het een ras wat opvliegend was?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 mrt 2016 14:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Ellen,Nee het waren franse bulldogjes maar het schijnt dat die wel meer van die kuren hebben rond de pubertijd.en je kan beter een reu en teef houden als 2 reuen maar ja als je alles van te voren weet.nu hebben wij pas geleden een paashaas actie gehouden en een haas uitgedeelt bij een meisje van een gezin die het niet zo breed hebben en zij hebben een teef,een mix yorkshire terrier met maltheser en hier is een chihuahua/vlinderhond reutje op gedoken en ze is zwanger en die mensen hebben ons eerste keuze uit het nest beloofd dus we zijn in blijde verwachting van een puppel.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mrt 2016 19:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 6 van 10