Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek enith eiwitshakes

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   enith1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
@ kaatje, ik ben 3,7 kilo in 1 maand afgevallen.
ik kan het goed volhouden,net wat je zegt je mag toch best wel veel eten om aan die calorieën te komen en ik moet zeggen dat ik rijstewafels gewoon erg lekker vind,en natuurlijk zal ik over stappen op iets anders als ik die weer beu ben.maar in mijn hoofd moet ik perse 1kilo per week afvallen,hier moet ik gewoon vanaf stappen.en lekker eten blijft een issue en zal altijd mijn aandacht blijven trekken in mijn leven dus heb ik eens per week een joker die ik in mag zetten.gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2016 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat is super goed joh! Je moet inderdaad af van 1 kilo per week. Als het lukt, mooi meegenomen, anders jammer. Maar als je helemaal niet had gelijnd was er iets bijgekomen. Er af is dus eigenlijk altijd goed Lachen . Als je dat vol houdt kom je er vanzelf. Ga lekker zo door!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2016 20:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
pfff ik zit ff in een dalletje,
afgelopen maandag woog ik 132,8
donderdag woog ik 132,9
en vanmorgen woog ik 132,7
ik houd me aan het dieet van 1400 calorieën en toch zie ik dit als resultaat.
zou dit dan toch door mijn bètablokkers komen?
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2016 8:33    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb geen medische kennis of ervaring met Bètablokkers je zou het aan je huisarts kunnen vragen .
Maar geef niet op want uiteindelijk moet je afvallen als je zo rond de 1300 Kcal zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 feb 2016 8:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Ellen de bètablokkers zorgen er voor dat mijn hartslag niet hoger gaat waardoor mijn lichaam harder moet werken om de kilos eraf te krijgen.ik kan bv geen cardio training doen omdat mijn kachel niet harder gaat branden,heb dit al bij de huisarts nagevraagd en die zei al dat ik extra hard mijn best moet doen om resultaat te gaan zien.iemand zonder bètablokkers zou bv 1,5 kilo kwijt zijn en ik moet blij zijn met 5 ons of nog minder helaas.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2016 12:23    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Geen cardio dus wel lekker wandelen en dat kalm opvoeren want medicijnen of niet als je minder binnen krijgt dan je verbruikt moet je afvallen wellicht wat langzamer maar onsjes tellen ook mee zeg ik altijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 feb 2016 12:29    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Blijf volhouden enith! Ook al gaat het langzamer, er af is er af en zo kom je er ook!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2016 12:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
yeee ben deze week begonnen met het exact uitrekenen van mijn calorieën en houd me hier ook netjes aan.
ben 8 ons afgevallen dus heel erg blij mee.over een weekje of zo weer nieuwe smaken eiwitshakes bestellen want ook deze word je beu na een bepaalde tijd.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Lifechange
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Herbalife en gezonde voeding

Reageer met quote
Enith, ik kan je 1 tip geven, ga wandelen en bouw heel rustig op - ideaal om de vetverbranding te stimuleren. Ik doe momenteel ook geen cardio, omdat ik mijn lichaam (nog) niet teveel wil belasten. Ik heb ook gemerkt dat variatie in voeding helpt. Ik neem ook shakes, 1 dag eet ik iets meer koolhydraten, de volgende dag meer eiwitten. Op die manier heb ik geen problemen om vol te houden, want ik mag in feite alles eten. Als er op 1 dag bijkomt zonder dat je veel hebt afgeweken van je kalorieinname, dan is het wel vocht dat je ophoudt - dus laat dat je motivatie niet wegnemen. Je bent zeker goed bezig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016 9:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ lifechange,bedankt voor je lieve antwoord en ja ik eet idd heel gevarieerd,van verse soep,aardappelen met vlees en groente tot pasta gerechten maar alles word afgeweegd van te voren.
en ik eet 3x tussendoortjes dus het is makkelijk vol te houden en ik eet zo rond de 1300 calorieën maar eten blijft een issue,zo word je vlug verleid tot lekkere dingen als ik op de markt bv vers gegrilde haantjes ruik,haha
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016 10:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 5 van 10