Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek enith eiwitshakes

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Inderdaad valt het mee! Zet m op deze week, op naar een kiloknaller!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2016 18:58    
Vrouw Weeggegevens   enith1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
het is vandaag dag 28 en ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan.ik ben in 3 dagen 700 gram afgevallen dus dit tempo vol houden dan komen we zeker aan de kiloknaller.
ik had me voorgenomen zo"n 4 kilo af te vallen in 1 maand tijd,lijkt me een mooi getal,dus heb ik nog een 200 gram te gaan om dit te voldoen.voelde me helemaal happy door het wegen en dit had ik ook wel nodig,zo af en toe bevind ik me in een dalletje waar ik dan ff uit moet komen.gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2016 12:47    

Reageer met quote
Gaat goed! Bij iedereen gaat het wel eens minder goed, dat is balen maar als je je snel weer herpakt beperk je de schade. Ben benieuwd naar je volgende weegresultaat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2016 9:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
afgelopen week 6 ons afgevallen,heb me goed aan mijn dieet gehouden maar dit is het resultaat,helaas geen kiloknaller.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2016 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
enith is het een optie om 1 gezonde maaltijd erbij te nemen geeft je stofwisseling een boots

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2016 8:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Ellen ik eet op dit moment zo rond de 1500/1600 calorieën per dag maar ben de fout in gegaan om mijn rijstewafels in te smeren met chocopasta,en ja ik vertel dit dan idd niet eerlijk op het forum.pfffffffffffff heb er gewoon enorm veel moeite mee allemaal,die duivel in mijn hoofd is nog niet gaan liggen.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2016 10:55    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Doe je dan geen eiwitshakes meer want met 1500/16000 kcal kom je toch een eind om gezond en lekker te eten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2016 14:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Ellen ,ja klopt ik doe 2x per dag shaken maar dan aangemaakt met yoghurt,neem smorgens 3 rijstewafels tussendoor,smiddags een peperkoekreep en in de avond gewoon avond eten maar de koolhydraten afgemeten op wat ik mag hebben en dan rond 20.00 nog enkele rijstewafels.verder drink ik hier ongeveer 2 liter thee/koffie of ranja.dus haal ik zo ongeveer de 1500/16 calorieën omdat ik als tip van kaatje had gekregen iets hoger in calorieën te gaan zitten aangezien ik zo rond de 1200 zat en niet veel afviel.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2016 14:58    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
En nu 0.6kg eraf goed hoor als je zo rond de 1400kcal zit moet het afvallen lukken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 feb 2016 9:56    

Reageer met quote
Als je elke week zo veel af valt enith gaat het toch nog best snel hoor, bijna 2,5 kilo per maand! Vind je het moeilijk om vol te houden door de shakes, heb je honger tussendoor? Ik kreeg dat wel altijd vrij snel en een rijstwafel is lekker, maar vult bij mij niks 😁. Wat Ellen zegt, met 15/1600 kcal per dag mag je echt veel eten hoor, ik doe dat nu ook en bevalt goed. Tuurlijk heb ik ook dagen dat ik niet van iets lekkers af kan blijven maar over het algemeen geniet ik veel meer van het eten en heb niet meer zo vaak eetbuien. Als je ziet wat je eigenlijk kan eten in plaats van een shake... Maar als je dit vol kan houden is het goed hoor! Succes komende week 👍🏻💪🏻
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 feb 2016 19:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 4 van 10