Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek enith eiwitshakes

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Er is nu ook een sprintje open voor shakers, misschien iets voor jou. Kun je ervaringen uitwisselen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 12 jan 2016 21:56    
Vrouw Weeggegevens   enith1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
hoihoi,
ik houd niet zo van me aanmelden bij sprintjes op het moment in ieder geval.
ben sinds 2 dagen trouwens 4 ons afgevallen.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2016 9:16    

Reageer met quote
De aanhouder wint! Ga zo door!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2016 18:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik kon het niet laten om vanmorgen ff op de weegschaal te gaan staan.ik was in het bezit van een zeer negatieve denkwijze dus ik kon wel wat positiviteit gebruiken.ben sinds afgelopen maandag 1,1 kilo afgevallen,yessssssssssss
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jan 2016 8:36    

Reageer met quote
Zie je wel! Je bent dus goed bezig! Je lichaam zal er aan hebben moeten wennen. Zet m op, op naar de volgende kilo Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 16 jan 2016 9:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
yee ben de afgelopen week 1,2 kilo afgevallen dus goed bezig zeg ik zelf.moet wel zeggen dat ik er af en toe echt moeite mee heb om niet iets lekkers te pakken.de eiwitshakes met yoghurt vullen voldoende om de tijd mee door te komen.op naar de volgende kilo.gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jan 2016 8:25    

Reageer met quote
ja, het blijft lastig om weerstand te bieden tegen iets lekkers of lekkere trek. Haal niks in huis wat je niet mag en denk aan het doel waar je naar toe wil!
Doe het rustig aan en probeer niet te snel te willen gaan want dan hou je het niet vol. Het is voor langere tijd en als je stopt met shaken zul je een levens (eet) wijze moeten ontwikkelen om eerst op je streef te komen en daarna voor de rest van je leven vol te houden!
Kleine stapjes dus. Succes deze week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 jan 2016 19:50    

Reageer met quote
Hoe gaat t enith?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2016 19:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoihoi kom ff langs voor een update van de afgelopen week.ik ben maar 3 ons afgevallen terwijl de teller donderdag al op 1 kilo stond.het zal er wel aan liggen dat ik ongesteld ben geweest en dan op de 7e dag weer aan de pil ga en ik me dan altijd wat dikker voel.ook heb ik 2x mijn middagshake door 2broodjes vervangen en hebben we 1x avond eten friethes gegeten met 2 snacks.gister kwam er bezoek en die brachten pure chocolade mee met hazelnoten waar ik 2 stukjes van op heb en toen hebben we smiddags warm gegeten waardoor we in de avond wel eens in de fout gaan en toen 2 broodjes de man hebben gegeten met pindakaas met nootjes.dus stond de teller op 3 ons eraf,we gaan gewoon weer door op dezelfde voet en gaan doorzetten al zeggen mijn hersens me hoe zielig ik nu ben.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2016 8:51    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Oei dat zijn best aardig wat uitstapjes als je aan de shakes bent, maar het valt nog mee je bent niks aangekomen ,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2016 10:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 3 van 10