Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek "En nu is het klaar..... modifast"

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Daantje1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi hoi,

Vanaf vandaag beginnen met modifast shakes en maaltijdrepen. Probeer al een hele tijd wat kilootjes kwijt te raken, maar helaas. Vanmorgen 72.6 kilo en wil voor mijn verjaardag in april onder de 70 kilo te wegen. En daarna gewoon doorgaan natuurlijk. Streefgewicht is 65 kilo!

Naast afvallen wil ik ook intensiever gaan sporten.

Zijn er mensen die gezellig willen kleppen, zodat we elkaar kunnen motiveren? ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2015 19:45    
Vrouw Weeggegevens   carryon
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: paleo

Reageer met quote
Dat gaat je zeker lukken! Succes Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2015 20:59    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Daantje om alles mooi onder elkaar te krijgen klik je op nieuw antwoord en post je bericht .
ik heb het andere dagboek verwijderd je krijt anders wel heel veel dagboekjes.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 feb 2015 17:49    
Vrouw Weeggegevens   Oprah
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Biamed

Reageer met quote
Hoi Daantje,

Veel succes, je stelt haalbare doelen, gaat je lukken!

Groetjes Oprah

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 feb 2015 21:26    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Succes! Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 feb 2015 7:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren had ik het toch wel heel zwaar. Helemaal toen de
gebakken aardappeltjes op tafel stonden en een lekker stukje vlees, maar gelukkig hielpen mijn dochter en mijn man me er vanaf te blijven. Kreeg gewoon een vork in mijn hand toen ik een aardappeltje wilde pakken hahahah.... Dus gelukkig wordt ik goed gesteund.

vandaag neem ik 1 shake koffie en 2 x een maaltijdreep. Moet vanmiddag met de fysio sporten en als mijn dochter gaat dansen ga ik ook nog ff de fitnesszaal in.

vanmorgen toch even op de weegschaal gestaan. 71 kilo! Dus 1,4 kilo eraf! Gaat best snel. Moet alleen het weekend overleven. Daar gaat het meestal fout. Helemaal omdat ik een feest heb... maar ga me best doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 feb 2015 7:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren had ik het toch wel heel zwaar. Helemaal toen de
gebakken aardappeltjes op tafel stonden en een lekker stukje vlees, maar gelukkig hielpen mijn dochter en mijn man me er vanaf te blijven. Kreeg gewoon een vork in mijn hand toen ik een aardappeltje wilde pakken hahahah.... Dus gelukkig wordt ik goed gesteund.

vandaag neem ik 1 shake koffie en 2 x een maaltijdreep. Moet vanmiddag met de fysio sporten en als mijn dochter gaat dansen ga ik ook nog ff de fitnesszaal in.

vanmorgen toch even op de weegschaal gestaan. 71 kilo! Dus 1,4 kilo eraf! Gaat best snel. Moet alleen het weekend overleven. Daar gaat het meestal fout. Helemaal omdat ik een feest heb... maar ga me best doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 feb 2015 7:58    
Vrouw Weeggegevens   Oprah
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Biamed

Reageer met quote
De verleidingen thuis zijn soms het zwaarst ik weet er alles van, maar fijn dat ze je steunen!

En lekker dat de weegschaal daalt dat motiveert weer altijd extra!
En als het van het weekend mis gaat gewoon maandag weer oppakken. Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 feb 2015 8:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou het weekend is beginnen. Hopelijk kan ik mezelf inhouden...

Vanmorgen netjes een shake genomen. Vanavond neem ik 2 reepjes en als lunch weet ik nog niet. Denk dat ik straks snel een shake neem want mijn man en dochter willen graag wat in de stad eten. Nou ik neem mooi niet.

vanmorgen toch ff op de weegschaal gestaan. 70,7 kilo. Gaat best snel. Vanavond een verjaardag. Mag van mezelf wel een borrel maar blijf van de hapjes af. Hopelijk kan ik het toenemen van gewicht zo tegen gaan hahs...

Ben benieuwd hoe jullie met het weekend om gaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 feb 2015 11:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou het weekend is beginnen. Hopelijk kan ik mezelf inhouden...

Vanmorgen netjes een shake genomen. Vanavond neem ik 2 reepjes en als lunch weet ik nog niet. Denk dat ik straks snel een shake neem want mijn man en dochter willen graag wat in de stad eten. Nou ik neem mooi niet.

vanmorgen toch ff op de weegschaal gestaan. 70,7 kilo. Gaat best snel. Vanavond een verjaardag. Mag van mezelf wel een borrel maar blijf van de hapjes af. Hopelijk kan ik het toenemen van gewicht zo tegen gaan hahs...

Ben benieuwd hoe jullie met het weekend om gaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 feb 2015 11:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 1 van 16