Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek "En nu is het klaar..... modifast"

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wat mij helpt bij neiging tot eetbui: grote kop thee. Of tanden poetsen Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mrt 2015 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Simplyme
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond en bewust eten

Reageer met quote
Daantje, super dat je collega meedoet! Dat geeft steun. Ik wil hier ook briefjes op de kasten plakken maar ouders kunnen er niet mee lachen. Net zoals je zegt afleiding zoeken, wandelen, serie kijke, tanden poetsen,... Hier wat lezen.. ohhh Hier komt je schop : OVER 1.5 week kan je zo ver staan en zal je zo blij zijn om wat je bereikt hebt!! Neem deze kans en ga ervoor! ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mrt 2015 21:48    
Vrouw Weeggegevens   Daantje1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Yes vanmorgen schommelde de weegschaal van 68 naar 67.8. Dus helemaal blij. Gisteren ook een uniform laten vermaken. Bij mij moest alles ingenomen worden terwijl bij mijn collega waar ik tegenop keek alles ver uitgelegd moest worden hahaha.

Heb ook weer een strakke buik Door het sporten. Ga nu elke ochtend en avond buikspieroefeningen doen. Misschien heb ik dan wel een mooie buik deze zomer hahaha.

Eerst de 67 maar halen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mrt 2015 7:27    

Reageer met quote
Dat gaat de goede kant op!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mrt 2015 7:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heerlijk een uur gesorteerd. 30 minuten hardgelopen op 9.2 km/u. Kon nog langer want was nog niet moe, maar was bang voor blessures. Heb naast de 100 crunch vanmorgen nog 200 gedaan in de sportschool. En nog mijn armen getraind. Lig nu op de bank met een filmpje. Nu niet naar de chips grijpen hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mrt 2015 10:36    

Reageer met quote
Goed bezig Erg blij Erg blij Sport

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mrt 2015 8:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes 67.6 kilo!!! Hopelijk morgen richting de 67.0!!!

Vandaag de hele dag werken. Helaas niet sporten want ben alleen thuis met mijn dochter. Dus vanavond wel mijn buikspieroefeningen doen. Moet zeggen dat het wel zijn vruchten afwerpt!!! Buik wordt strak hahaha...

Ontbijt shake
Lunch shake
Diner repen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mrt 2015 8:32    
Vrouw Weeggegevens   Simplyme
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond en bewust eten

Reageer met quote
SUPER!!!! cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mrt 2015 9:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Whaaaaaaaa weet niet wat me overkomen is... maar de weegschaal gaf vanmorgen een getal aan waar ik blij van ben geworden. 66.7!!!! Hoe kan dat nou weer. Ben super blij. Nu proberen vast te houden.

Ik wil het shaken een beetje losgaan laten. Het is nl heel duur en mijn dochter en man vinden het nu niet leuk meer. Wil vanaf Maandag beginnen met ontbijt 100 gram magere kwark, lunch of sla of 2 crackers met mager beleg en avond eten groente aardappel minimaal en minimaal vlees. Kijken wat er dan gebeurd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 mrt 2015 6:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Net een heerlijke salade gemaakt. Sla, ei (alleen ei wit) klein beetje rode ui, en 75 gram gerookte zalm. Erover heen een klein beetje pijnboompitten. Ik heb gesmuld en zit helemaal vol! En dat waren maar 300 cal. Dus volgens mij wel heel gezond. Ga ik vaker eten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 mrt 2015 18:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 10 van 16