Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek "En nu is het klaar..... modifast"

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Daantje1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Het is prachtig weer om te lopen. Ik werk tot 5 uur helaas. Maar hier in het pand pak ik wel elke x de trap.

Zo pauze en dan mag ik mijn shake!!! Heb ook al veel thee en water op. Blijf nu wel elke x naar de wc lopen hahaha...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2015 12:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Trots op mezelf! Heb tot nu toe niet gesnoept.
Ontbijt maaltijd reep
Lunch shake
Diner maaltijdrepen

En..... Net gewoon 7.5 km hardgelopen binnen 45 min. Heb nog steeds een knie blessure dus ben onwijs blij dat ik dit gedaan heb. Ben benieuwd morgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2015 19:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Niet te geloven.... 1 dag streng en woog net 67.7 kilo 😊. Ga nu doorzetten. Heb zelfs een lunch dit weekend afgeslagen. Anders weet ik het wel weer. Klinkt misschien raar hoor, maar heb ook afgezegd Door de enorme drukte die ik heb hahahaha.

Vandaag werken, dan fysio waarbij ik een kwartier hardloop en veel been oefeningen moet doen zoals squads met 30 kilo. En vanmiddag weer gewoon sporten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mrt 2015 6:38    
Vrouw Weeggegevens   Noukje89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Herbalife en gezond eten

Reageer met quote
Zoals ik kan lezen in je dagboekjes ben je goed op weg! Je haalt je doel van 4 april wel. Goed bezig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mrt 2015 9:53    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Je doel komt steeds dichterbij Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2015 9:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pff gisteren ciabatta zalm op. Meteen zwaarder. 68.8... Baluh! Vandaag sowieso een strenge dag. Ben ook de hele dag op pad dus weinig tijd om te snoepen hahaha...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2015 9:46    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hihi dat scheelt weer, te druk om te snoepen Lachen

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2015 9:49    
Vrouw Weeggegevens   Simplyme
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond en bewust eten

Reageer met quote
He Daantje, vervelend dat het niet zo goed ging en erbij is. Waarschijnlijk ben je die kilo's wel terug snel kwijt! Is een strenge dag voor jou dan 3 maaltijden vervangen of ...?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2015 21:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Snik toch weer mislukt. Mijn ouders kwamen bij de wedstrijd van mijn dochter kijken en trakteerde op patat. En at bij hun in de avond. Kreeg ik pannenkoeken. Gelukkig is mijn man de hele week weg en mijn dochter eet dus vaak bij haar vriendin of opa en oma dus ik ga streng.

En streng is nu 3 maaltijden vervangen en heel veel water. Het is bijna 3 april en dan wil ik zeker 67 wegen

Moet een schop onder mijn hol hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2015 21:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Nieuwe week, nieuwe start! Heb vanmorgen op onze chips/snoep kast een sticker met NIET DOEN geplakt! Hahaha hopelijk gaat het me dan lukken.

Moet wel zeggen dat ik op mijn mobiel nu een mooi plaatje van een slank lichaam heb staan, en als ik een eetbui heb, zal ik eerst daar naar kijken.

Moet vandaag weer de hele dag werken. Dus dan is het allemaal goed vol te houden. De avond zal wel weer lastig worden aangezien ik alleen thuis ben. En de vreetbuien beginnen dan altijd als mijn dochter op bed ligt hahaha. Maar ben nu van voornemens om tijdens gtst, de tijd van de vreetbuien, buikspieroefeningen te gaan doen. Dat houd me bezig en dan heb ik geen tijd om te vreten.

Hier doet mijn collega sinds vandaag ook mee. Dat maakt het ook makkelijker.

Ontbijt: repen
Lunch: shake
Diner: Repen.

KOP OP!!!! NOG 1,5 Week te gaan!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mrt 2015 8:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 9 van 16