Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek "En nu is het klaar..... modifast"

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Simplyme
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond en bewust eten

Reageer met quote
Dag Daantje, die kilo die er terug bij zat kan ook zijn dat je vocht vasthoud.. Het hoeft niet noodzakkelijk aangekomen te zijn he. Maar super dat je nu in de 68 zit! Doe zo door! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2015 10:32    
Vrouw Weeggegevens   Daantje1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Gisteren is het hier ook niet goed gegaan. Heb bijna een hele zak paprika chips op. Het gekke is dat ik vanmorgen wel lichter was hahaha. 68.3 kilo (om 6 uur) en net zelfs 68.0. Hou het eerste aan. Ben van voornemens vandaag weer streng te doen en vanavond weer 3 km te gaan hardlopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2015 7:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag van ons huis ff naar volendam gefietst en mijn dochter voortgeduwd. Bij elkaar een uur gefietst met tegen wind. Menu vandaag was:
Ontbijt: maaltijdreep
Lunch: klein bakje kibbeling en heb nog wat weg gegooid
Diner: 2 volkorencracker crackers met klein beetje paturain, rucola sla, gerookte zalm en pijnboompit jes.
Heb wel op het terras 1 bacon gedronken.

Ga zo nog een half uurtje hardlopen en dan mag ik erna nog een klein bakje magere yoghurt. Ben benieuwd morgen. Denk wel dat ik zwaarder ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2015 17:52    
Vrouw Weeggegevens   Simplyme
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond en bewust eten

Reageer met quote
Misschien dat die zak chips je lichaam even in gang zetten... ohhh Knap gedaan vandaag! Gesport en goed gegeten! Ik duim voor morgen hoor cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2015 18:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo... ondanks mijn blessure en een paar x verstapt te hebben, heb ik 4,4 km in 32 minuten gelopen. Het is zo jammer dat mijn knie het niet aan kan als ik harder ga rennen, want wordt hier niet echt moe van hahahaha. Hopelijk gaat mijn knie ooit nog herstellen dat ik gewoon weer 10 km binnen het uur loop.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2015 19:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ff snel voordat ik naar mijn werk ga. Vanmorgen 68.1 kilo. Helaas geen 67 gezien. Hopelijk morgen. Vandaag streng.

Ontbijt repen
Lunch shake chocolade
Diner repen
Tussendoor magere yoghurt 100

Vanavond sportschool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mrt 2015 6:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh jee heb vanmiddag een twix op! We hadden een cursus en er werd zo een lekkere twix voor mijn neus neergelegd. Baluh! Maar ja....

Net teruggekomen van de sportschool. 300 cal verbrand met hardlopen op de band. Daarnaast nog armen getraind, squads gedaan en 200 buikspieroefeningen. Wel veel last van mijn knie nu. Maar.... ben ff lekker bezig geweest. Nu douche en lekker mijn bedje in
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mrt 2015 20:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yeahhh ik ben zo blij!!! Net gewogen en was 67.4 kilo!!! Dat is een lange tijd dat ik dat gezien heb. Vandaag niet sporten maar werken en vanavond met dochter naar de manege. In de avond nog leren.

Moet opschieten. ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mrt 2015 6:17    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wauw super! 67.4! Kampioen

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mrt 2015 16:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Menu van vandaag was ff anders. Had vanmiddag een cursus en voelde me echt ff niet goed. Merkte toch dat ik ff wat eten te kort had. Dus mijn menu was:

Ontbijt repen
Lunch bruine pistolet gekookt ei, plakje komijn kaas en klein kopje minestrone soep.
Diner repen
Avond 100 ml kwark mager

Dus ben benieuwd wat het met mijn gewicht doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mrt 2015 20:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 6 van 16