Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek "En nu is het klaar..... modifast"

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Daantje1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Zooo was verbaast! Vanmorgen 67.6 kilo! Ruim 1 kilo in 1 dag kwijt. Dat kan toch bijna niet? Ga er maar van uit dat ik morgen iets zwaarder ben.

Menu!
Ontbijt: repen
Lunch: Griekse yoghurt met frambozen en zwarte bessen
Diner: sla met gerookte zalm en pijnboompitten.

Ben al bezig om 2 diëten te combineren. Kan ik per 1 juni helemaal overstappen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2015 7:02    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Wat maakt het uit Daantje, het is voor vandaag een lekker gevoel en morgen weer verder zien. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2015 7:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat ongelooflijk goed. 67.1 kilo eraf! Het verbaast me echt. En heb geen honger gevoel. Echter moet ik in de nacht wel elke x 6 x eruit om te plassen. Weten jullie hier een oplossing voor?

Menu: Ontbijt :repen, lunch: shake, tussendoor; handje ingebrande noten, diner; sla gekookt ei, 70 gr gerookte kipfilet en pijnboompitten

Ga opschieten. Moet werken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2015 5:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Niet normaal dit. Val als een speer af. Volgens mij is dit ook niet gezond. Vanmorgen weer 0.5 kilo eraf. 66.6 kilo! Super blij natuurlijk maar gaat dit niet te snel?? Maandag woog ik nog dit 70!
Menu vandaag: Ontbijt repen, lunch Griekse yoghurt met frambozen blauwe bessen en nootjes. Avond eten bloemkool en klein stukje kipfilet.
Moet vandaag weer naar fysio en vanmiddag zelf ff uurtje sporten. Dus ben benieuwd morgen. Ben ik dan echt bikini prof volgend weekend haha. Ga dan weekend weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015 6:31    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Misschien twee uur voor het slapen gaan niets meer drinken?
Welk dieet ben je aan het combineren??

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015 6:41    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Lekker joh dat het zo hard gaat. Werkt motiverend.
Ik drink verdeeld over de gehele dag en 's avonds eigenlijk alleen een grote kop thee. Ik ga dan gelukkig maar 1x naar het toilet 's nachts. Misschien zorgen dat je je vocht eerder op de dag al binnen hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015 9:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren wezen kijken bij een voetbaltoernooi en naar de toppers geweest. Echt super leuk. Heb een slecht menu gehad. Ontbijt: repen. En de rest van de dag: br hamburger met curry, tosti (half) en ham/kaas croissant. En een aantal Bacootjes. Vanmorgen 65.6 kilo. En vandaag weer gewoon streng.

Zo met mijn dochter naar de manege voor dressuur wedstrijden. Hopen dat ik me stem nog ff snel vind want moet het proefje voorlezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2015 8:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Denk dat ik morgen wel ga schrikken hoor. Menu van vandaag: ontbijt: repen lunch: halve zak patat met mayonaise (waren op de manege), tussendoor: loempia, diner: sla met gerookte zalm.

Ik gok morgen de 67 te zien. Morgen weer streng. Dan begint mijn man ook met zijn dieet haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2015 17:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zoals ik al dacht ben ik toch iets aangekomen. Maar binnen een week bijna 3 kilo kwijt ben ik ook best tevreden mee. De nieuwe week begin ik met 67 kilo.

Vandaag is mijn man ook begonnen met een dieet. Dus ik hoef het niet meer alleen te doen. Dus dat scheelt denk ik wel weer heel erg.
Echter gaan we vrijdag, zaterdag en zondag heerlijk ff met het gezin weg. Willen dan wel gewoon uiteten gaan etc. Dus ben blij als ik maandag nog 67 kilo weeg haha (of minder)

Menu vandaag:
O: shake (body en fit)
T: noten
L: Shake (modifast)
T: Shake(body en Fit)
D: Sla, zalm en pijnboompitjes.

Vanavond naar de sportschool. Half uur loopband, en dan een half uur hard en zwaar trainen met fitness.

We gaan het allemaal zien haha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015 6:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen 65.8 kilo. Dus tevreden! ;-) Vanavond ga ik voor het eerst conditiezwemmen doen. Ben zo benieuwd. Alleen moet wel mijn bikini aan en dat vind ik toch nog wel een dingetje. Zit echt tussen mijn oren dat weet ik, maar toch moet ik er overheen.

Morgen gaan we een weekendje weg. Besloten om gewoon uit eten te gaan en gewoon te eten. Het afvallen gaat zo snel met dit dieet, dat we het er vast zo weer af hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2015 6:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Pagina 15 van 16