Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Elaine

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dank je wel voor de tips! Zal eens kijken wat jullie zoal eten. Twee weken geleden at ik nog zes tot acht boterhammen per dag. Twee of drie voor ontbijt, 4 voor de lunch en s avonds ook nog brood. Al flink afgebouwd! Nu hier aan wennen en dan weer verder! Ben maar alleen en vooral. Lui met eten! Maar als het makkelijk is sta ik overal voor open!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 sep 2014 10:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren een slechte dag, ik had de crematie van mijn oom. Deze begon om half 2 en ik was bang dat ik honger zou krijgen. Ik had daarom vooraf al mijn eetplanning aangepast. Wel brood (heb alle weekboodschappen al binnen dus ga volgende week kijken hoe ik het anders kan doen).

Ik heb mezelf vergeven voor gisteren en ga er weer vol tegenaan. Wel wil ik hier eerlijk zijn en vertellen wat ik heb gegeten.

Ik ben goed begonnen met ontbijt met mijn fruit, daarna stuk gewandeld om ook mijn aantal stappen vandaag te halen. Daarna lunch waarbij ik vier boterhammen had gepland en vijf heb gegeten. Iets te veel maar dit kon ik mezelf nog vergeven. Heb er een opkikker bijgedaan om vast het huilen te compenseren.

Opzich nog best goed... maar daarna...

de dienst was afgelopen en er waren marsepein cakejes. 1 op. Moest eten met mijn neefje en nichtje naar huis zodat onze ouders nog na kunnen praten. Mijn nichtje wou nog zo'n gebakje en ach ik nam er ook 1. Moest ook met mijn neefje en nichtje en daarom pizza gehaald. Maar ja wou er wel wat extra kaas op (heb er ook wat rucola opgedaan). 's avonds met mijn tante op de bank de vraag of ik ook nog een gebakje wou. En genomen.

Heb me hier ergens wel gerealiseerd dat dit niet de bedoeling is maar nergens de kracht kunnen vinden om er uit te komen. Me gewoon niet bewust van geweest wat ik deed.

Dit was gisteren vandaag weer vol goede moed weer verder! Vandaag een flink eind lopen zo'n twaalf kilometer naar mijn ouders! Hopelijk gaat het goed zodat ik de dam tot dam loop kan wandelen (dat is 18 km).

Ben vandaag begonnen met twee mandarijnen. Eet met de lunch vier boterhammen met rauwkost en lunch wat later zodat ik voldoende energie heb voor de wandeling. Gaat dat goed kan ik het de volgende keer met drie boterhammen proberen. Neem een banaantje mee voor onderweg. Heb ik hem niet nodig kan ik hem daar nog eten.

Vrijdag 5 september
09.45 Ontbijt
2 mandarijnen 50 kcal
1 banaan 124 kcal

11.30 lunch
5 boterhammen volkoren 385 kcal
1 x beleg smeerkaas 23 kcal
2 x filet american 96 kcal
1 zakje rauwkost 20 kcal
Opkikker 8 kcal

?? tussendoor??
2 marsepein gebakje 552 kcal

18.45 avondeten
Pizza dr oetker speciale 852 kcal
Extra kaas 4 eetlepels 148 kcal

Avond
1 marsepein gebakje 276 kcal

Overig
Koffie 5 kopjes zwart 3 kcal

Totaal calorieën 2612 kcal
Totaal aantal stappen gezet: 10513 stappen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 sep 2014 12:01    
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Elaine,
Gecondoleerd.. En sterkte..
Goed van je dat je de draad vandaag weer oppakt..
Wel heb ik de vraag wat je drinkt op een dag, want dat staat iet in je menu!
Heel veel succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 sep 2014 12:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Esser schreef:
Hoi Elaine,
Gecondoleerd.. En sterkte..
Goed van je dat je de draad vandaag weer oppakt..
Wel heb ik de vraag wat je drinkt op een dag, want dat staat iet in je menu!
Heel veel succes!!

Ik drink gemiddeld 2 tot 3 liter water en thee. Omdat ik zoveel drink zet ik dit er niet bij. Alleen de uitzonderingen zoals koffie of mocht ik een keer wat anders drinken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 sep 2014 12:37    
Vrouw Weeggegevens   Josje-86
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Elaine1987 schreef:
Dank je wel voor de tips! Zal eens kijken wat jullie zoal eten. Twee weken geleden at ik nog zes tot acht boterhammen per dag. Twee of drie voor ontbijt, 4 voor de lunch en s avonds ook nog brood. Al flink afgebouwd! Nu hier aan wennen en dan weer verder! Ben maar alleen en vooral. Lui met eten! Maar als het makkelijk is sta ik overal voor open!

Hoi Elaine! Ik zit met jou in het 'enkel groen of geel, rood is eruit'-sprintje en dacht ik kom eens langs in je dagboekje Lach Ik lees een hoop over brood. Ikzelf eet wel gewoon brood. Alleen niet 's ochtends vroeg, dan neem ik havermout, omdat het langzaam zijn energie afgeeft en het lekker lang vult en supergezond is. Tussen de middag eet ik meestal wel brood: desembrood. Geen zuurdesem, daar was ik op den duur klaar mee, maar 'gewoon' desembrood. Het is iets steviger en vult veel langer. En er zit meer bite aan. MIsschien dat je wat aan deze tips hebt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 sep 2014 21:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hoi Josje,

dank je wel voor je tip, kan je dat gewoon bij de supermarkt kopen? Misschien is dat nog een idee. Salades hou ik twee weken vol maar vrees niet langer...... ik val nu liever wat minder snel af maar dat ik het wel jaren vol kan houden Lach

Gisteren ging.... super tot 21.00 uur... daarna toch weer de verleidingen! Hieronder mijn dagboekje!

Ontbijt 10.00 uur
2 mandarijnen 50 kcal

Lunch 13.30 uur
5 Brood 385 kcal
2 x smeerkaas 46 kcal
3 x filet American 144 kcal
1x ei 64 kcal

Tussendoor
Yoghurtdrink 73 kcal

Hier heb ik 12,5 kilometer gelopen in 2,5 uur.

Avond
Rodebieten salade bij mijn ouders.
Precies weet ik het niet meer volgens mij
Rode bieten (+/- 30 Kcal)
Aardappelen (+/- 58 kcal)
Ananas (+/- 22 kcal)
Varkensvlees (+/- 111 kcal)
Slasaus (+/- 120 kcal)

??s avonds ging het mis!
Stokbroodjes met brie en aioli
2 glase rose canei 146 kcal
Stokbrood 405 kcal
Brie 550 kcal
Heb niet geteld maar een schatting gemaakt.

Ik baal van de weekenden! Zoveel calorieën verbrand met wandelen en dan toch?. Volgende keer toch maar situaties vermijden? Sterk zijn lukt schijnbaar niet. Misschien had ik moeten zeggen van laat maar staan maar daar beïnvloed ik ook anderen mee.

Nou ja vandaag weer lekker stuk wandelen! En weer met goede moed verder! Morgen wegen! Spannend!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 sep 2014 13:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ooh.. dat is balen! Maar wel goed bezig geweest met wandelen in ieder geval toch!

Mijn desembrood haal ik gewoon bij de Deen. De meergranen vind ik het lekkerste. Panotta heet het. Is wel wat duurder dan ander brood, maar je eet er ook weer minder van dus uiteindelijk maakt het niet zoveel uit Lach

Zet 'm op de rest van de dag!!! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 sep 2014 14:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Josje-86 schreef:
Ooh.. dat is balen! Maar wel goed bezig geweest met wandelen in ieder geval toch!

Mijn desembrood haal ik gewoon bij de Deen. De meergranen vind ik het lekkerste. Panotta heet het. Is wel wat duurder dan ander brood, maar je eet er ook weer minder van dus uiteindelijk maakt het niet zoveel uit Lach

Zet 'm op de rest van de dag!!! cheerleader

ik zal eens kijken in de supermarkt!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 sep 2014 14:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedenavond!

Hier een goede dag gehad. Ik had een bakje snoeptomaatjes meegenomen om het snacken tegen te gaan! Hielp prima! Ook heel hard geroepen dat ik de koek en de snoepjes niet wou maar tomaatjes! Morgen weer!

bij het avondeten heb ik de ongezouten pinda's wel onderschat. Voor mijn gevoel at ik heel magere maaltijd maar ook de mihoen zat meer calorieën in dan ik dacht.
Ach ja het was lekker en aantal calorieën vandaag viel mee!
Morgen wegen! Spannend hoor.

7.30 Ontbijt
Magere yoghurt 250 gram - 95 kcal
Special K 3 eetlepels - 57 kcal
Mandarijnen 2 - 50 kcal

9.45 Tussendoor
Banaan 1 - 124 kcal

12.00 Lunch
Volkoren brood 3 ?? 231 kcal
Kaas 20+ 1 plak ?? 61 kcal
Becel light 1,5 sneetje ?? 60 kcal
Kalkoenfilet 1 plak ?? 17 kcal
Yoghurtdrink 250 ml ?? 83 kcal

16.15 Tussendoor
Ontbijtkoek plakje 1 ?? 95 kcal
Komkommer 0,5 ?? 15 kcal
Komkommer 0,5 ?? 15 kcal

18.45 Avond
Thaise roerbakgroenten 200 gr ?? 56 kcal
Tilapiafilet 100 gr- 128 kcal
Ongezoutenpinda??s 30 gr ?? 189 kcal
Ketjap 1,5 el ?? 57 kcal
Citroensap 0,5 el ?? 2 kcal
1 teentje knoflook ?? 3 kcal
Mihoen 100 gram ?? 280 kcal

Snoeptomaatjes 250 gram - 42,5 kcal
Koffie 3 kopjes ?? 3 kcal

Totaal aantal calorieën 1663,5
Totaal aantal stappen: ga zo nog lopen vul dit later aan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 sep 2014 19:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hmmmm je avondeten klinkt lekker zeg!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 sep 2014 21:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6