Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek: El aan de zakjes (Novashops Proteïne Dieet)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   El-Bee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dieetcyclus van Foodsisters

Reageer met quote
En weer terug naar de zakjes.

Ik heb een hele vreemde week achter de rug. 2,3 kilo aangekomen. Ongeveer iedere dag kwam er een pond bij. De laatste kilo is nog niet zichtbaar in mijn weegresultaten. En waar het aan ligt? Ik ben zeker niet boven de 1600 kcal per dag gekomen, ik heb gesport (maar zeker niet zoveel spieren gekweekt), niet gesnoept. Ok, misschien meer eten in de darmen, misschien had de schildklier minder zin (ondanks de pilletjes hiervoor) en heel misschien ga ik toch beter op minder vet eten (ondanks dat het gezonde vetten waren).

Maar niet getreurd. Terug naar 1000 kcal per dag. Niet minder, want ik wil blijven sporten en trainen voor de 5km. Net een mijl (1,6 km) gerend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jan 2022 11:44    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Het dieet van de Food Sisters, dat moet ik even googelen. Dus geen zakjes, pakjes en shakes meer?
Dat jij sport, met zo'n lage intake. Bewonderingwaardig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jan 2022 10:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Astride schreef:
Het dieet van de Food Sisters, dat moet ik even googelen. Dus geen zakjes, pakjes en shakes meer?
Dat jij sport, met zo'n lage intake. Bewonderingwaardig!

Hoi Astride, mijn gewicht ging omhoog, dus de zakjes weer ingevoerd gecombineerd met af en toe een maaltijd a la Foodsisters en Fast 800. Ik zit nu op gemiddeld 1250 kcal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 9:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
En het werkt!

Doe ik ook, hoor, nu ineens deze dagen. Kaakproblemen en daarvoor wat stress eten.

Maar jij doet het goed, zie ik!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 9:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Er is trouwens nog een sprintjes voor ons, pas gestart: https://www.weegclub.nl/forum/sprintje-voor-wie-maaltijdvervangers-gebruikt-t57296-10.html#2835784

We kunnen wel wat leden gebruiken, Geeft een soort van herkenning en erkenning.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 9:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@astride: dank voor de reminder en jouw/jullie inzet. Gedoneerd cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 apr 2022 8:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
El-Bee, ik las 2 weken geleden in ons maaltijdvervangerssprintje (dat jammer genoeg niet verlengd is) dat je vond dat 11 kg in 3 maanden misschien niet zou lukken, je gaat voor 5 kilo in ieder geval. Ik vond dat een reëel standpunt, je bent al zoveel kwijt, Mooi gewicht, 75 kilo met jouw lengte. Je zult er prachtig uitzien, moeder van de bruid.
Ik heb het de jaren zo druk gehad, met andere dingen bezig dat ik wel een voorstelling had bij 'Save the date kaartjes' in jouw geval, maar nog niet kende. Weer wat geleerd.

Wat ik je wilde vragen: ik ga toch nog voor 3 kilo minder en wilde jou vragen welk Nova proefpakket ik het beste kan bestellen. Op de maaltijdvervanger van SA ben ik wat uitgekeken. Ik werd daarin extra gestaafd (nog wat af te vallen) nadat ik deze week in Radar de uitslag van een weegschaaltest zag en de mijne als slechtste uit de bus kwam. Ik denk dat ik met 3 kilo minder beter af zal te zijn. Dus ga ik een Novaproducts startpakket proberen, kun je mij 1 adviseren? Heb ik met een 5 dagen pakket de meest gangbare spullen dan geprobeerd?

Het heeft geen haast, ik had gedacht 2 mei te beginnen en de artikelen van Modifast en Weight Care te vermijden.

Heeft dus geen haast, hoop van je te horen.
Veel succes!

Laatst aangepast door Astride op do 21 apr 2022 23:15, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 apr 2022 15:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Astride,

Ik ben mijzelf zelfs al aan het voorbereiden om op gewicht te blijven. Ben bezig met het boek van Judith Beck voor het mentale deel. Ik heb de strijd nog zeker niet opgeven, maar zal zeker niet in een wak belanden. Ik ben superblij met de 17 kg die ik al kwijt ben.

Wat betreft Novashops. Ik ben zelf met het 5 dagen pakket begonnen. Ik vind niet alles lekker, zaken zoals bananen en aardbeien zijn (naar mijn mening) te kunstmatig. Een favoriete dag ziet er als volgt uit:
Ontbijt: Pannenkoekjes met maple sirup van Sukrin. Die siroop is duur maar erg lekker. Ook makkelijk te vervangen door honing of aardbeienjam met weinig suiker.
Lunch: Thaise soep met 200 gram fijne soepgroenten
Diner: spaghetti of Chili (alle 3 soorten vind ik lekker) met kort gebakken champignons en tomaat en met Zero pasta (Action 1 euro). Goed uitspoelen en ik knip het met de schaar al in hapklare stukken.
Snacks: 3 a 4 stuks van bv. cappuccino, kleine reepjes chocolade, pinda, chocolade caramel, crunchy chocolade reep, soya chips

Verder noteer ik de calorieën in MyFitnessPal. En ik vervang regelmatig een maaltijd met ‘gewoon eten’. Maar ik zorg dat ik ruimte voor mijn snacks heb. Ik eet liever minder kcal in de maaltijden zodat ik mijn snackjes kan nemen. Zolang ik onder de 1500 kcal blijf val ik af. Mijn weekgemiddelde ligt rond de 1400/1500 kcal de laatste 3 weken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 apr 2022 15:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nu, daar kan ik wat mee, dank je. Vooral als je ze kwalitatief goed vindt en vaak toch lekker is dat voor mij voldoenden Ik bestel ik dan maar de 10 dagen verpakking, ik at eerder 3 producten per dag en ben dol op shakes en een alleseter dus zal het wel geschikt zijn. De site bied een advies met een diëtiste aan en dan 25% korting op de bestelling. Daar ik verwacht dat het wat moeilijker zal gaan, bij mij ook de laatste kilo's, doe ik dat maar. Temeer omdat ik niet sport. Ik houd je op de hoogte.
Groetjes.

PS1: 1500 cal. is voor mij om op gewicht te blijven, ik moet onder de 1000 blijven als ik wil afvallen. Langzaam werkend metabolisme en hardnekkig weerzin tegen extra beweging.
PS2: Over Judith Becks boek loopt hier momenteel ook een hier ook een sprintje, heb je waarschijnlijk wel gezien. Ik heb het vorig jaar ook gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 apr 2022 19:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Astride schreef:

PS1: 1500 cal. is voor mij om op gewicht te blijven, ik moet onder de 1000 blijven als ik wil afvallen. Langzaam werkend metabolisme en hardnekkig weerzin tegen extra beweging.
PS2: Over Judith Becks boek loopt hier momenteel ook een hier ook een sprintje, heb je waarschijnlijk wel gezien. Ik heb het vorig jaar ook gedaan.

Mijn schildklier is ook niet top, gelukkig heb ik daar een pilletje voor. Ik beweeg daarentegen wel, dat scheelt weer wat calorieën. Het aantal kcal bijhouden leert mij in ieder geval veel. Voor nu maar ook voor straks om op gewicht te blijven.

Dat sprintje zag ik gisteren, dank je!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 apr 2022 20:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4