Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Dodo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 283, 284, 285  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Bijzonder allemaal hè. Heb je nog weer even vakantie binnenkort?

Hou je voor je dochter ook een boekje bij met herinneringen? Ik weet van mensen die tegenwoordig ieder jaar een jaarboek bij Albelli bestellen, met foto's en de mooiste herinneringen van het afgelopen jaar. Dat zou je misschien ook van het eerste jaar van je dochter kunnen maken.
Digitale foto's zijn zo vergankelijk: als je laptop of telefoon crashed ben je vaak alles kwijt en een boekje kun je fijn even samen doorbladeren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2020 19:06    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Reageer met quote
Over een maandje gaan we een weekje weg. Lekker met z'n drietjes. Daarvoor ga ik nog 2 nachtjes met mijn moeder op stap. M'n dochter heeft nog nooit gelogeerd en nu ga ik zelf 2 nachten weg... Komt wel goed, maar krijg toch een beetje de bibbers als ik er aan denk. Maar als ''goedmakertje'' hebben we daarna dus lekker vakantie.

Ik heb het afgelopen jaar twee boeken bijgehouden. De eerste waarin vragen worden gesteld over de ontwikkeling maar daarnaast heb ik een dagboekje bijgehouden. Het dagboekje wil ik na het verjaardag afsluiten. De ontwikkeling gaat dan een stuk minder hard (gelukkig!) Gisteren heb ik foto's af laten drukken. Van iedere maand een foto van haar. Zo kan je heel leuk de ontwikkeling van het gezichtje zien. En na haar verjaardag wil ik inderdaad een fotoboek maken. Eigenlijk wel een leuk idee om dat ieder jaar te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 13:23    

Reageer met quote
Fijne plannen in het vooruitzicht, en wat goed dat je al die tijd al boekjes bijhoudt.
Ik heb dat soort boekjes niet, maar wel diverse verzamelboeken van school, met knutsels en tekeningen enzo. En dan de rapporten natuurlijk, blijft leuk om terug te lezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 19:38    

Reageer met quote
Dodo schreef:
Nu zou ook de tijd weer meer voor Dodo moeten zijn.En het werken aan mijn lichaam.

Oh ja! Dat was het plan. Ik dacht al; wat vergeet ik nu toch de hele tijd?

Fitbit is opgeladen. Sportkleding is aan, gewogen en het trieste gewicht hier doorgegeven. Nog even een goed trainingsschema voor in huis vinden en...

Ready....set...go!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 13:26    

Reageer met quote
Gelukkig is het nooit te laat om de draad weer op te pakken. Komt echt wel goed, en wat er snel bij is gekomen is er meestal ook wel weer vlot af. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 23:32    

Reageer met quote
Zo is dat Duffy! Anders wordt het ook maar zo saai he Rollende ogen

Deze week koolhydraatarm gevolgd. Naast 'gewoon' gezond eten eten geen aardappels/rijst/pasta bij het avondeten en geen crackers bij het ontbijt/lunch. Soms mis ik het dan wel bij het avondeten. Maar zeker bij een lekkere pasta maaltijd schep ik dan vaak 2keer op. En dat is natuurlijk weer niet de bedoeling.

Verder heb ik m'n Fitbit ook weer omgehad de afgelopen dagen en dat helpt. Lekker veel gewandeld, iedere dag minimaal 11.000 stappen. Ook altijd lekker. Dat vind ik het voordeel het thuiswerken. Dat ik m'n dochter lopend kan wegbrengen naar de opvang of opa en oma. Dan zit ik 's morgens vroeg al rond de 3.000 stappen. Dat tikt natuurlijk lekker aan.

Vandaag even geen Fitbit om. Ik ga verven, dus voldoende beweging maar ben bang dat er verf op komt. Zou jammer zijn. En daarnaast heb ik ook een afdruk van m'n Fitbit op m'n pols. Waarschijnlijk te strak omgedaan, maar als ik 'm losser doe registreert ie m'n hartslag niet.

Tot zover mijn eerste goede en fijne week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 9:14    

Reageer met quote
Heel goed!!
Als je verder gewoon genoeg eet, kan kh-beperkt prima. En wat goed dat je zoveel beweegt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 23:11    

Reageer met quote
Niet helemaal tevreden met mijn weegresultaat. Ik heb een prima week gehad. Opnieuw koolhydraatbeperkt diners gegeten. 1 Avondje een portie pasta maar verder geen uitzonderingen. Gisterochtend gaf de weegschaal zelfs nog een + van 0.2kg aan. Heel vreemd. Heb er maar een vastendag tegenaan gegooid. Daardoor gelukkig dus nog wel een groen vakje mogen noteren.

M'n hormonen zijn wel in de war. Ik was al wel niet heel regelmatig ongesteld maar nu zit er wel weer heel lang tussen. Maar goed, dat hoort bij m'n aandoening.

Vanaf gisteren zit ik met mijn dochter thuis omdat ze ziek is. Hopelijk gaat het vandaag iets beter en kunnen we in ieder geval een wandelingetje maken buiten. Daar heb ik wel behoefte aan.

Maar ach, wel positief afsluiten want groen is groen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 8:22    

Reageer met quote
Je tweede alinea is gelijk een verklaring voor je eerste alinea hoor! Maak je lichaam niet teveel in de war met dingen als vastendagen, daar wordt je net blij van. Teugels aantrekken mag natuurlijk wel, maar blijf je lichaam wel voeden. Fijn dat je uiteindelijk toch groen eindigde.

En wat sneu dat je dochtertje ziek is. Verkouden...?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 23:14    

Reageer met quote
ja, dat klinkt eigenlijk ook wel logisch Duffy. Maar aan de andere kant zijn mijn hormonen continu in de war. Mochten we ooit voor een 2e kindje willen gaan betekent dit weer een heel ziekenhuis traject. Maar nu wel met de gedachten dat het kan lukken. Dat wisten we toen natuurlijk heel lang niet.

ja, m'n dochter was verkouden maar al het eten en drinken kwam er ook meteen weer uit. Toen ze vorige week ziek werd moest ik op stel en sprong een andere oppas vinden. Een vriendin is toen bij ons gekomen. Afgelopen zondag werd ik door haar gebeld dat zij positief getest is en corona heeft.... Auwz....

Dus sindsdien zit ik ook in quarantaine. Gelukkig lijk ik er onderuit te komen *klopt het even af*. Dat zou betekenen dat ik met de (flinke) schrik vrij kom en dan heb ik mijn lesje wel geleerd. Maanden lang hebben we elkaar niet geknuffeld, geen avondjes doorgebracht en flink afstand gehouden. En toen... die ene keer... terwijl ik haar wat uitleg gaf over m'n dochter en wat ze nodig had. Zijn we blijkbaar toch te dicht bij elkaar gekomen. Bizar hoe snel het kan gaan. Ik moet nog t/m zaterdag binnen blijven. Nou ik teken er voor zo lang ik maar geen klachten krijg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 14:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 283, 284, 285  Volgende
Pagina 284 van 285