Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Dodo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 281, 282, 283
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ah wat lief, en dat ziet er goed uit! Zolang het niet te pittig is lijkt het me wel wat. Ik zal het recept eens opzoeken.

Goede tip van de brandnetelthee! Dat dronk ik paar jaar geleden regelmatig maar opeens eigenlijk niet meer. Er moet iets mis zijn gegaan met mijn AH bestelling want het doosje zat er gisteren niet bij. Komt ook op m'n kooplijstje te staan.

Ik ben zo lekker bezig (al zeg ik het zelf). Heerlijk om de weegschaal te zien dalen. Niet met kilo's tegelijk maar dat hoeft ook niet. En zo bijzonder dat het me niet eens veel moeite kost. Dat is ook wel eens fijn voor de verandering. De kleine flesjes Prosecco en de afwisseling met koolhydraatarme diners doen goed voor Dodo! Ik hoop over enkele weken mijn ticker bij te kunnen stellen naar de volgende -5 kg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Heel goed Dodo! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jul 2020 18:47    

Reageer met quote
Fijn die brandnetelthee Duffy, heb nu een kopje naast me staan. Heerlijk.

Vorig weekend iets te los geweest waardoor ik doordeweeks weer erg streng ging doen met twee vasten dagen. Heftig, i know maar daardoor gelukkig toch een klein groen vakje mogen noteren. Dit weekend weer netjes twee kleine flesjes besteld. Daarnaast ga ik zaterdagavond een borrelhapje maken: paar stukjes kaas, olijven en groenten met tzatziki. Prima toch? En ik kan me er nu al op verheugen Lachen

Voor nu is het even doorbikkelen met een zieke dochter. Sinds gistermiddag koorts dat nu gelukkig wel weer even gezakt is. Maar ze is echt zichzelf niet. Heel hangerig, huilerig etc. Heel sneu. Dus: lekker veel bij mama hangen. Dat vind mama dan over het algemeen helemaal niet erg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 9:58    

Reageer met quote
Och, het schatteke toch. Beterschap dan maar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 21:12    

Reageer met quote
Dank Duffy. Zij is gelukkig al goed opgeknapt.

Maar vanaf vorige week vrijdag ochtend zijn we al aan het waken bij mijn oma. Vorig weekend hadden we nog wat contact, gaf ze ook nog wat antwoord op gesloten vragen. Maar vanaf dinsdag niks meer en is ze in diepe slaap. Het is goed geweest zo. Langer moet het ook niet duren.

Vandaar dat de maaltijden even te makkelijk/ongezond zijn. Ik moet even teveel ballen in de lucht houden: Werk, huishouden, dochter, waken, voorbereidingen op de uitvaart etc.

En daarom ga ik nu weer snel door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 7:47    

Reageer met quote
Heel veel sterkte gewenst Dodo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 12:24    

Reageer met quote
Een uur nadat ik mijn vorige week bericht hier heb gepost is ze overleden. De dagen daarna druk geweest met afscheid voorbereiden, werken, zorg voor dochter, crematie en vervolgens het appartement leeghalen. Ik was (gelukkig) weer vergeten hoe heftig en intensief afscheid nemen is. Ondanks dat het ''goed'' is blijft het droevig en is rouwen iets heel bijzonders.

Maar vanaf vandaag probeer ik het ''gewone'' leven weer op te pakken en daar hoort gezond eten en voldoende bewegen bij. Alhoewel dat voldoende bewegen vandaag er bij in zal schieten. Mij nu al te warm!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 12:20    

Reageer met quote
Gecondoleerd Dodo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 23:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 281, 282, 283
Pagina 283 van 283