Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Dodo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 280, 281, 282
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jaa, we zijn allebei zo goed bezig!! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 21:19    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Reageer met quote
En dat voelt zoveel beter hé Duffy?!
Ik heb ook weer een goede week gehad. Alleen gisteravond even wat wijntjes en nootjes genomen. Niet handig voor zo'n weegmoment maar ach.

Dit weekend wordt gevaarlijk met veel verleidingen. Zaterdagmiddag/avond naar vrienden en gaan we gourmetten en zondag naar ouders (vader is jarig geweest) en gaan we Chinees & sushi bestellen. Op beide dagen zal ik wat willen drinken en de geplande diners zijn nou niet bepaald koolhydraatarm. Oke, ik ben mij er bewust van. Dat is stap 1. Een plan maken zou stap 2 zijn. En stap 3 het in de praktijk brengen.

Maar eigenlijk wil ik het niet plannen. Ik wil gewoon maandag terug kunnen kijken en zeggen; oké, ik heb wat lekkers gehad maar ik hoef niet bang te zijn dat ik daar een week voor moet compenseren. Ik ga die uitdaging gewoon aan. Ik ga geen plan maken maar ik wil maandag met een goed gevoel terug kunnen kijken. Daar ga ik voor!

Wens me succes Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 7:48    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
dat is ook een manier Erg blij
succes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 8:49    

Reageer met quote
Je zou natuurlijk ook maandag wel even in kunnen voeren wat je hebt gehad? Weight Watchers geeft je dan minpunten (negatief saldo), maar op je weegdag begin je weer met een schone lei.

Of je schrijft gewoon al je weekpunten weg op maandag, dat kan met "snel toevoegen". En dan noem je het "weekend".
Dat is dan dat: je hebt geen punten over, maar ook niet geteld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 16:05    

Reageer met quote
Ik ben eigenlijk niet meer zo met Weight Watchers bezig. Het gaat gewoon redelijk goed als ik blijf opletten en regelmatig koolhydraatarm eet in de avond. Ik haal er nog wel lekkere recepten vandaan Lachen

Ik kan terug kijken op een gemiddeld weekend. Zowel zaterdag als zondag heb ik zeker wat lekkers genomen maar absoluut niet over de top. Ik ben 'maar' 0.5kg aangekomen na het weekend. Voor mij is dat echt wel oké.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2020 19:55    

Reageer met quote
Dat klinkt heel mooi Dodo!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 13:41    

Reageer met quote
Ben super blij met hoe het nu gaat. Maar ik vind ook erg bijzonder. Het kost me niet eens veel moeite. Voor mij ligt echt de sleutel bij koolhydraatarm eten. Alleen 's avonds bij het avondeten vind ik het soms wel lastig. Dan zou ik graag nog een bordje pasta willen of überhaupt wat koolhydraten. Maar ik wissel het dus regelmatig af. De ene dag geen aardappel/rijst/pasta en de andere dag weer wel.

Bij de supermarkt heb ik de kleine flesjes Prosecco ontdekt. Veel beter formaat voor mij! Want op = op en dan scheelt het wel of je een klein flesje van 375 ml of 750 ml op hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 8:31    

Reageer met quote
Jaaaa, die kleine flesjes zijn super handig!
Als de fles wijn open op het aanrecht staat is hij toch moeilijker om te negeren, dus dan neem je snel nog een glaasje... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 13:00    

Reageer met quote
Absoluut Duffy. Een open fles blijft nooit lang gevuld open, bij mij althans. En ik ben lang niet de enige hoor ik steeds vaker om mee heen. Ik heb twee van die flesjes voor in het weekend. Na zo'n flesje hoeft ik me niet schuldig te voelen in ieder geval. Wel als ik twee flesjes op een avond zou drinken maar die controle heb ik wel om dat niet te doen Lachen

Een gelijkblijvertje deze week. Ik zag gisteravond al dat ik vocht vast houd. Ik had de afdruk van m'n sok op m'n enkel. Dit weekend geen bijzondere activiteiten gepland waarbij ik moet oppassen. Dus volgende week gewoon weer een groen vakje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 10:47    

Reageer met quote
Komt echt wel goed!
En anders brandnetelthee drinken, helpt mij altijd.

Ik moest aan je denken toen ik gisteren de Oosterse couscous van de Weight Watchers at. Echt een aanrader mits je ook van Oosterse curry's houdt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 0:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 280, 281, 282
Pagina 282 van 282