Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Cambridge 500 en het gaat goed!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Mijn eetweek is weer voorbij en de weegschaal is uiteindelijk blijven hangen op 95,7 kg.
Sinds maandag weer alleen shakes, repen en pap. Maandag was het wel weer even lastig want: honger! Maar het gaat nu weer prima.
Ik heb wel de batterij uit de weegschaal gehaald want dat werd een te grote obsessie. Ik stond er nu bijna 3x per dag op dus dat wordt te gek. Ik heb de batterij aan manlief overhandigd en maandagavond wil ik 'm pas weer terug. Kan ik dinsdagochtend thuis wegen, en dinsdagmiddag bij mijn weegjuf nog even kijken wat de hare zegt.

Verder gaat het wel goed, vind alleen de chocolade paaseitjes die overal liggen vervelend. De ene dag gaat het beter dan de andere maar vandaag was het een strijd om er vanaf te blijven.
Heb de strijd (natuurlijk!) wel gewonnen en ben niet bezweken voor die Duivel eitjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 19:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Niet wegen is toch best een opgave... Vanmorgen gesmokkeld en ik ben op de WII gaan staan. Kon ik toch een beetje zien of er wat af was. Nou, volgens de WII wel dus dat geeft moed.

Heb vandaag wel weer een 'hongerige' dag, ik hoop dat het morgen beter gaat. Maar ik merkte dat ik ongemerkt toch steeds meer begon te smokkelen. Klein beetje pindakaas uit de pot, stuk of 5 halve walnoten, stuk of 10 ongebrande amandelen, stukje kaas... Gisteren eens even gecheckt hoeveel kcal ik op die manier extra binnen krijg en daar schrok ik van. Dus dat is over nu. Geen gesmokkel meer!!

De komende dagen reken ik voor het gemak even niet mee, nog twee weken shaken en dan een weekje versnelde opbouw. En dan lekker vakantie!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 15:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil even een blij moment delen hoor!
Vorig jaar, toen ik probeerde af te vallen op een normale manier, als in zonder shakes, had ik heel optimistisch een spijkerbroek online gekocht. Grote teleurstelling, ik paste er met geen mogelijkheid in. Maar ik had bedacht dat het een mooi iets zou zijn om naar toe te werken. Helaas ging mijn gewicht na de vakantie weer een stijgende lijn volgen.

Twee weken geleden kreeg ik 'm over mijn kont en plat op bed liggend kreeg ik 'm dicht. Maar het was wel een "sta" broek, zitten met deze broek aan was geen optie.

En nu past ie gewoon!!! Yes! (nederlands= Ik kan 'm dicht doen op een normale manier en ik kan er mee zitten en hij zit gewoon lekker! Ik ben blij!!! Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 mrt 2018 7:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh wat vind ik het toch lastig om niet op die weegschaal te gaan staan! Iknwil zó graag zien dat het getal op dat ding zakt, alsof ik bevestiging nodig heb dat het goed gaat. Terwijl ik natuurlijk heel goed weet dat het goed gaat.

Zelfde idee maar dan omgekeerd; als ik niet let op wat ik eet en dus weet dat het niet goed gaat met m'n gewicht, dan ben ik er met geen stok op te slaan. Wat zou het toch fijn zijn als ik daarin nou eens een mooi evenwicht kan vinden!

Ik heb mezelf vandaag verwend met 2 gekookte eitjes, in het kader van de Paas Uitlachen Meer zondigen gaat vandaag niet gebeuren!

Ik heb gisteren mijn best weer gedaan in de sportschool dus het kon ook. Maar goed, nog even geduld en dan weet ik het zeker, of het goed gegaan is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2018 12:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
cheerleader cheerleader
Ik kon het niet langer uithouden en ben op de weegschaal gaan staan. Iets meer dan een kilo eraf! Kijk, daar doen we het voor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2018 8:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, wat een topdag vandaag!! Disco Het leek wel nationale complimentendag ll Erg blij Misschien moet ik vaker een jurk aantrekken?
Uitlachen
Maar echt, vragen hoeveel gewicht ik inmiddels kwijt ben, opmerkingen dat ik er zo goed uitzien, zelfs dat ik straalde. Zo leuk!
Maar goed, als ik heel eerlijk ben dan moet ik toegeven dat ik het zelf ook zie. Ik zit momenteel heel erg lekker in mijn vel en voel me ontzettend zelfverzekerd en tevreden met/over mezelf. En kennelijk straal ik dat uit.

Vanmiddag was de weegjuf ook erg goed te spreken over m'n behaalde resultaat dus ook daar weer een veer in mij steeds kleinere derrière Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018 19:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Eindelijk, lekker weer!!! Volgens mij zijn de meeste mensen daar hard aan toe. Ik in ieder geval wel.
Straks lekker even een stuk wandelen in het zonnetje, zin in!

Ik heb de laatste paar dagen weer erg veel trek in een bruine boterham met kaas. Of liever nog, een bruin pistoletje met kaas smullen ik blijf mezelf vertellen dat ik nog 1,5 week geduld moet hebben. Volgende week nog shaken en dan versneld opbouwen. Dat betekent dat ik dinsdag 17 april eindelijk dat pistoletje met kaas mag!! Nah, da's al over 10 dagen dus dat ga ik wel volhouden Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 10:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Potverdorie wat een lastige dag vandaag! Ik ben zo ontzettend 'vreterig', er lijkt geen einde aan te komen.
Ik heb al een omelet van 2 eieren op, 2 theelepels pindakaas en 10 gram ongebrande amandelen. Dat schiet niet op zo.
En dan heb ik ook nog hartstikke last van m'n onderrug.

Ik had vandaag willen wandelen naar Wijk aan Zee maar het ging 'm niet worden. Hopen dat morgen beter wordt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 14:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen week toch weer een kg afgevallen, ik ben er weer blij mee!
Met mijn rug gaat het gelukkig weer een stuk beter. Ik ben maandag bij de fysio geweest en die heeft mijn rug betaler en dat heeft goed geholpen. Vanmiddag nog de laatste stijfheid eruit gemasseerd dus morgen is alles weer goed denk ik.

Ze verwachten voor vrijdag weer erg lekker weer en als dat inderdaad zo is dan ga ik lekker naar Wijk aan Zee wandelen. Nu al zin in!

Vandaag was ik trouwens ook weer zo vreterig, net als zondag. Alleen had ik zondag echt hongerig, nunhad ik gewoon trek maar wist niet waarin. Uiteindelijk heb ik een halve CB reep extra gegeten. Beter dan een gevulde koek smullen
Vanmiddag realiseerde ik me ineens dat ik waarschijnlijk morgen over overmorgen ongesteld word, in 1 klap snapte ik mijn snaaizin
Uitlachen
Het idee dat ik dinsdag weer een keer brood (2 boterhammen!!!) mag eten, daar word ik echt zó blij van!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 17:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik weet niet of het psychisch is of dat mijn menstruatie een rol speelt maar ik ben zó toe aan eten!! Ik ben inmiddels 3,5 maand bezig en ik verlang zo naar om mijn tanden in een boterham met kaas te zetten.
Ik heb dan ook besloten om om niet maandag met mijn eetweek/versnelde afbouw te beginnen maar zaterdag. Disco cheerleader

Vanmorgen gaf de weegschaal 92,6 kg aan. Dat zal dinsdag (vaste weegdagen) vast iets meer zijn door het eten. Het kan me gewoon niet schelen, ik mag eten!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 16:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 9 van 12