Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Cambridge 500 en het gaat goed!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Applaus Vanmorgen 95,6 kg!!! In mijn eerste twee weken van m'n doorstart dus mooi precies 7 kg kwijt!! Ik ben helemaal in de gloria, wat is dat toch prettig zo'n jumpstart!

Enige nadeel is dat mijn lijf er niet van opknapt. Ik heb geen kipfilets meer onder mijn armen maar hele kippen Sip de binnenzijde van mijn bovenbenen wil ik het niet eens over hebben en vanmorgen heb ik ontdekt dat ik een 'kwabje' krijg onder mijn kin. Daar waar voorheen die tweede kin zat zit nu een .... ja een kwabje, ik kan het niet anders noemen. Maar wanneer is dat gebeurd?? Ik durf te zweren dat ie er gisteravond toen ik naar bed ging nog niet zat!!

Ik vroeg gisteravond aan mij man of ie nog wel naast me wil liggen op het strand. Hij vond het geen punt. Fieuw, zorg minder. Ik zei al, anders houd ik mijn shorty (duikpak) wel aan na een duik Kerst lach

Laatst aangepast door sjanie71 op di 21 apr 2015 16:25, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015 12:55    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Gefeliciteerd wat een mooi resultaat zeg 7 kg in 2 weken. Ben eerlijk gezegd een beetje jaloers hoor.
Oh ja dat hangend vel is iets waar ik ook ontzettend bang voor ben.
Er wordt gezegd dat als je sport/beweegt je huid mooier terug gaat maar of dat klopt???? Misschien dan toch maar die crosstrainer die ik heb staan onder het stof vandaan halen. (ellende ding)

Nou als je man nog naast je wil liggen op het strand is het toch prima joh. Daar gaat het toch om. Anders misschien de boel intapen met huidskleurige ducktape of zo Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015 15:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een idee Eef! Geeft alleen van die rare witte strepen als je het er afhaalt aan het einde van de dag! Erg blij

Weet je, er is eerlijk gezegd niet heel veel waar ik goed in ben maar aankomen en afvallen kan ik als de beste! Dus troost je, als ik straks stop en mezelf niet in de gaten houd ben ik ook in staat om er 7 kg aan te vreten in 2 weken ....

Daarom ben ik ook zo blij met mijn weegjuf. Als ik straks helemaal klaar ben met shaken en de af-/opbouw dan mag ik gratis elke twee weken bij haar komen wegen zodat ze me in de gaten blijft houden en blijft helpen. Bij de meeste consulenten moet je daar voor betalen maar zij zegt, als jij op gewicht blijft is dat mijn beste reclame. En daar heeft ze gelijk in! Voor mij is het echt heel fijn, dat is precies wat ik nodig heb!

Ik vind het vandaag maar koud trouwens. Thermostaat staat op 22° en ik heb een trui en een vest aan maar ik krijg het niet warm Verward Gelukkig geeft het KNMI aan dat het morgen weer warmer wordt. Lekker, op mijn verjaardag in het zonnetje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2015 10:46    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ach als dat alles is een paar strepen. Je hebt dan wel een lekker strak dagje op het strand achter de rug Grap

Je kunt meer dan je denkt hoor Sjanie. Aankomen ben ik ook heel goed in, afvallen lukt ook nog wel alleen nooit zo snel.

ja heerlijk is dat he zo iemand die je controleert. We zijn soms net kleine kinderen tik op de vingers als we teveel snoepen. Lachen Lachen
Bij SA schijn je inderdaad een strippenkaart te moeten kopen en dan kun je ook "gratis" wegen. Ben dat ook wel van plan hoor om vb 1x per maand te gaan. ALs het dan uit de klauwen loopt kun je direkt ingrijpen.

Je hebt het koud omdat je al 7 kilo kwijt bent joh. Geniet maar van het zonnetje want het wordt weer kouder en natter bah.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2015 13:50    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wauw top resultaat ga zo door!

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2015 17:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag was de temperatuureen stuk beter, lekker hoor! Heerlijk in het zonnetje in mijn bikini vanmiddag, véél beter!

Het afvallen gaat gewoon lekker door. Ik heb wel een heel klein beetje 'gezondigd', ik heb een half product extra gehad vandaag. Ontbijt (11:00 uur Schaam Schaam )was porridge, tussendoor een stukje peanut crunch reep, rond 14:00 uur een halve vanille shake om 16:30 de rest van mijn reep bij mijn koffie en rond 18:30 uur soep.

Vanzelfsprekend had ik veel liever een lekkere punt slagroomtaart gegeten maar ik ben van het alles of niets principe. En aangezien ik aan het afvallen ben met CB en daar een filosofie achter zit doe ik dat niet. Ik ben niet van het zondigen, ben erg streng voor mezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 apr 2015 18:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou ja, was ik vanmorgen gewoon weer 95,5! Zal ongetwijfeld ook komen omdat ik nu vroeger heb gewogen dan normaal maar afgelopen dinsdag was ik 95,6. Ik ben dus amper wat afgevallen in de afgelopen paar dagen. Ik had stille hoop op toch wel een gemiddelde van 1,5 kg per week maar dat gaat zo niet lukken. Beetje jammer Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 7:25    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Laat je niet van de wijs brengen hoor door de weegschaal! Gewoon doorgaan. Wie weet gewoon wat extra vocht of hormonaal..

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 17:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, wie het weet mag het zeggen; vanmorgen 96kg!!! Ik denk dat ik geen vocht vast houd want ik plas net zo vaak als een paar dagen geleden. Stoelgang is ook prima en aan menstrueren doe ik niet, ik slik de pil continu door. Dus ik snap er werkelijk niks van!

Ik hoopmdat deze onzin snel over is want hier kan ik niet zo veel mee en ik vind het zwaar frustrerend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2015 9:19    
Vrouw Weeggegevens   Noukje89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Herbalife en gezond eten

Reageer met quote
Ik check ook elke ochtend mijn gewicht en schrok vandaag ook zo... Enige optie is doorgaan en je niet van de wijs laten brengen door dat ding. Anders moeten we maar eens leren niet elke dag te wegen :p

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2015 22:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 5 van 12