Auteur |
Bericht |
sjanie71 Vaste Weegclubfan

|
|
Vanmorgen 95,6 kg!!! In mijn eerste twee weken van m'n doorstart dus mooi precies 7 kg kwijt!! Ik ben helemaal in de gloria, wat is dat toch prettig zo'n jumpstart!
Enige nadeel is dat mijn lijf er niet van opknapt. Ik heb geen kipfilets meer onder mijn armen maar hele kippen de binnenzijde van mijn bovenbenen wil ik het niet eens over hebben en vanmorgen heb ik ontdekt dat ik een 'kwabje' krijg onder mijn kin. Daar waar voorheen die tweede kin zat zit nu een .... ja een kwabje, ik kan het niet anders noemen. Maar wanneer is dat gebeurd?? Ik durf te zweren dat ie er gisteravond toen ik naar bed ging nog niet zat!!
Ik vroeg gisteravond aan mij man of ie nog wel naast me wil liggen op het strand. Hij vond het geen punt. Fieuw, zorg minder. Ik zei al, anders houd ik mijn shorty (duikpak) wel aan na een duik 
Laatst aangepast door sjanie71 op di 21 apr 2015 17:25, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 21 apr 2015 13:55 |
|
 |
|
 |
eef69 Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 21 apr 2015 16:58 |
|
 |

|
|
Wat een idee Eef! Geeft alleen van die rare witte strepen als je het er afhaalt aan het einde van de dag!
Weet je, er is eerlijk gezegd niet heel veel waar ik goed in ben maar aankomen en afvallen kan ik als de beste! Dus troost je, als ik straks stop en mezelf niet in de gaten houd ben ik ook in staat om er 7 kg aan te vreten in 2 weken ....
Daarom ben ik ook zo blij met mijn weegjuf. Als ik straks helemaal klaar ben met shaken en de af-/opbouw dan mag ik gratis elke twee weken bij haar komen wegen zodat ze me in de gaten blijft houden en blijft helpen. Bij de meeste consulenten moet je daar voor betalen maar zij zegt, als jij op gewicht blijft is dat mijn beste reclame. En daar heeft ze gelijk in! Voor mij is het echt heel fijn, dat is precies wat ik nodig heb!
Ik vind het vandaag maar koud trouwens. Thermostaat staat op 22° en ik heb een trui en een vest aan maar ik krijg het niet warm Gelukkig geeft het KNMI aan dat het morgen weer warmer wordt. Lekker, op mijn verjaardag in het zonnetje! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 22 apr 2015 11:46 |
|
 |
eef69 Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 22 apr 2015 14:50 |
|
 |
|
 |
De33 Weegclubfan voor het leven

|
|
Wauw top resultaat ga zo door!_________________
Never Never Never give up. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 22 apr 2015 18:52 |
|
 |

|
|
Vandaag was de temperatuureen stuk beter, lekker hoor! Heerlijk in het zonnetje in mijn bikini vanmiddag, véél beter!
Het afvallen gaat gewoon lekker door. Ik heb wel een heel klein beetje 'gezondigd', ik heb een half product extra gehad vandaag. Ontbijt (11:00 uur )was porridge, tussendoor een stukje peanut crunch reep, rond 14:00 uur een halve vanille shake om 16:30 de rest van mijn reep bij mijn koffie en rond 18:30 uur soep.
Vanzelfsprekend had ik veel liever een lekkere punt slagroomtaart gegeten maar ik ben van het alles of niets principe. En aangezien ik aan het afvallen ben met CB en daar een filosofie achter zit doe ik dat niet. Ik ben niet van het zondigen, ben erg streng voor mezelf. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 apr 2015 19:26 |
|
 |

|
|
Nou ja, was ik vanmorgen gewoon weer 95,5! Zal ongetwijfeld ook komen omdat ik nu vroeger heb gewogen dan normaal maar afgelopen dinsdag was ik 95,6. Ik ben dus amper wat afgevallen in de afgelopen paar dagen. Ik had stille hoop op toch wel een gemiddelde van 1,5 kg per week maar dat gaat zo niet lukken. Beetje jammer  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 apr 2015 8:25 |
|
 |
|
 |
De33 Weegclubfan voor het leven

|
|
Laat je niet van de wijs brengen hoor door de weegschaal! Gewoon doorgaan. Wie weet gewoon wat extra vocht of hormonaal.._________________
Never Never Never give up. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 apr 2015 18:07 |
|
 |

|
|
Nou, wie het weet mag het zeggen; vanmorgen 96kg!!! Ik denk dat ik geen vocht vast houd want ik plas net zo vaak als een paar dagen geleden. Stoelgang is ook prima en aan menstrueren doe ik niet, ik slik de pil continu door. Dus ik snap er werkelijk niks van!
Ik hoopmdat deze onzin snel over is want hier kan ik niet zo veel mee en ik vind het zwaar frustrerend! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 apr 2015 10:19 |
|
 |
Noukje89 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-3-2015 Berichten: 366 Dieet: Herbalife en gezond eten
|
|
Ik check ook elke ochtend mijn gewicht en schrok vandaag ook zo... Enige optie is doorgaan en je niet van de wijs laten brengen door dat ding. Anders moeten we maar eens leren niet elke dag te wegen :p_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 apr 2015 23:02 |
|
 |
|
|