Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Cambridge 500 en het gaat goed!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Angie1991
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Straigt Away

Reageer met quote
Heel goed dat je aan je gezondheid denkt!
Echt super dat je al zo ver gekomen bent! En als het straks weer beter met je gaat de draad weer oppakken, ik ben benieuwd wat je weegjuf zegt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jan 2015 14:47    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Afgelopen dinsdag tegen mijn eetjuf gezegd dat ik ging stoppen met CB. Ze begreep het volkomen en vond het knap dat ik het evengoed nog zo lang heb volgehouden. Op haar advies ben ik wel meteen woensdag begonnen met af-/opbouwen omdat ik dit dan drie volle weken kan doen voor we op vakantie gaan.

Eerste week opbouw is gewoon de standaard eetweek. Ik ben de hele week dus alweer aan het genieten van lekkere magere recepten! Vanaf komende woensdag mag ik dan bij mijn avondmaaltijd 50 gram aardappelen (zoete aardappel mag ook) en overdag een bruine boterham met margarine en mager beleg. Ik laat vanaf dan ook een CB product weg, één shake minder dus!

Ben wel nog steeds, al is het heel langzaam, aan het afvallen. Vorige weeg dinsdag zag ik ineens de 99 op de weegschaal en vanmorgen de 98,5!!! Zo lekker om eindelijk uit de 3 cijfers voor de komma weg te zijn!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jan 2015 10:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zit nu in mijn tweede afbouw week. Ik neem nu twee shakes op een dag, mijn tussendoortje is een bruine boterham met mager beleg en avondeten is 250 gram groente, 50 gram aardappelen en 100 gram vis of vlees.

Ik merk dat ik uit ketose ben want ik heb (veel meer) honger!! Tijdens het shaken had ik dat helemaal niet! Maar eerlijk is eerlijk, ik geniet echt met volle teugen van mijn eten!

Volgende week mag ik weer een shake weglaten en dan 3 boterhammen per dag. Dus twee met de lunch en eentje tussendoor. 's Avonds 100 gram aardappelen, rijst of pasta en 250 gram groente + 100 gram vlees of vis.

Als ik 6 februari op vakantie ga ben ik helemaal shake vrij maar ik ga wel een aantal shakes meenemen. Enerzijds om af en toe een pas op de plaats te maken, ik wil niet aankomen op vakantie, anderzijds omdat ik overal lees dat het eten niet zo lekker is op de Filipijnen. Dan heb ik in ieder geval nog een shake om op terug te vallen! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jan 2015 19:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga nog steeds goed met afvallen! En dat had ik niet verwacht dus da's een mooie meevaller!
Vorige week was ik bijna niks afgevallen op mijn eigen weegschaal en op die van mijn eetjuf was ik gewoon aangekomen! En ik houd me nog steeds netjes aan de regels/voorschriften. Mijn weegjuf gaf al aan dat het ook heel goed door de stress kon komen en daar stond ik de afgelopen weken wel een beetje stijf van ja Verward Gelukkig is dat nu weer wat minder en dat is te zien op de weegschaal.

Ik zal de 95 kg niet aantikken voor we op vakantie gaan maar het hoeft ook niet, ik vind het mooi zo.
Als ik er voor kan zorgen dat ik tot september niet boven de 100 kg uit kom ben ik helemaal tevreden. En dan in september weer een maand of 3 shaken voor de laatste 20/25 kg. Ik zie het echt vol vertrouwen tegemoet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jan 2015 10:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben ik weer! Inmiddels ben ik op vakantie geweest én ben ik geopereerd. En da's me nog niet meegevallen.
In overleg met m'n chirurg heb ik het CB'en weer opgepakt deze week. Afgelopen dinsdag woog ik tot mijn eigen grote schrik 102,6 kilo!! Maar goed, ik had eerste en tweede paasdag ook lekker van het eten genoten en van de chips Schaam Schaam Ik hield dus veel vocht vast, dat was duidelijk. Vanmorgen haf de weegschaal 98,4 kg aan, dat zijn betere berichten!!

Ik heb met mijn man, mezelf en m'n weegjuf afgesproken dat ik tot eind juni blijf shaken en dan een dubbele opbouw ga doen, dus 12 weken. Ik zie wel waar ik met mijn gewicht uitkom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2015 8:27    
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Goed dat je de draad weer gaat oppakken, succes! Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2015 11:46    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Succes met het opnieuw shaken.
Je hebt al eerder laten zien dat je het kunt dus dat gaat best goed komen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2015 14:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En of het goed gaat en goed komt!!! Vanmorgen op mijn eigen weegschaal 97,5!! Dat geeft de burger moed! Mijn weegjuf was ook dik tevreden.

Gisteren mijn winter garderobe opgeruimd en mijn zomer garderobe tevoorschijn gehaald. Die twee kunnen niet samen want ik heb niet genoeg kastruimte (volgens mijn man heb ik te veel kleding, kwestie van perspectief zullen we maar zeggen). Ik heb echt heel veel winterkleding én zomerkleding weg kunnen doen omdat het echt véél te groot is. Hoe veel motivatie wil je hebben om nog effe door te gaan? Ik werd er in ieder geval heel blij van!!

Ook leuk: ik heb ook nog heel wat zomerkleding die ik al een jaar of 5 niet meer aankon,mooie jurkjes en zo, en die zitten weer als gegoten! Top!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2015 15:15    
Vrouw Weeggegevens   De33

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wat heerlijk voor je om te grote kleding weg te kunnen gooien en te kleine kleding weer aan te kunnen! Erg blij
Dat moet motiverend werken! Ga zo door!

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2015 6:41    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
hahah die opmerking hoor ik ook altijd van mijn man. Maaaaar je kunt nooit weten wanneer je een bepaald blousje weer aan kunt of niet meer aan kunt Huil huil dus moeten er altijd 3 maten in de kast hangen

Lekker he dat je al die leuke jurkjes, rokjes en shirtjes weer aan kunt.
Ik heb zoveel leuk spul in de koffer die momenteel echt nog niet kunnen dus ik moet er nog even tegenaan maar komt goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 apr 2015 8:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 3 van 12