Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Cambridge 500 en het gaat goed!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Gisteren kreeg ik de tip van mijn weegjuf om een keer de kant en klare chocolade shake mee te nemen en die in te vriezen. Gisteravond meteen gedaan (shake in 2en gedeeld) en vanmiddag een half uurtje voor ik 'm wilde eten weer eentje uit de vriezer gehaald. Heerlijk ijsje gehad dus vanmiddag. Goeie tip!
Ik ga het ook eens met m'n gewone vanille shake proberen. Met dat warme weer is dat wel heel erg lekker!

Morgen worden mijn oogleden gelift, eindelijk! Volgens mij had ik die wens al op m'n 35ste maar vond mezelf toen te jong. En nu, op m'n 47ste, wordt het dan eindelijk gedaan. Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 17:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, ingreep is achter de rug. Het is me alles meegevallen. Eerste prik voor verdoving was even vervelend maar daarna ging het beter. Van de ingreep zelf natuurlijk niks gevoeld.
Het ziet er nu nog niet uit; het is rood en opgezwollen en morgen zal het blauw zijn en opgezwollen. Ik heb wel meteen paracetamol ingenomen toen ik thuis kwam en nu hopen dat die snel gaan werken want de verdoving raakt uitgewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 16:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het valt me heel erg mee hoe blauw (paars?) Mijn ogen zijn. Onder mijn ogen zit een zwelling, mijn wallen zitten nu vol met vocht, het ziet eruit als of ik grote blaren onder m'n ogen heb. Het schijnt goed te zijn dat dit onder mijn ogen zit en niet er boven. Waarschijnlijk omdat je risico loopt dat de wond open barst als er te veel druk op komt te staan.

Het afvallen gaat gelukkig ook weer goed! Vanmorgen 87,7 kg. Nog maar 2,5 kilo (oké, 2,7) en dan heb ik mijn streefgewicht gehaald. Volgens mij red ik het om in de komende 2,5 week op de 85 uit te komen. Er zal in ieder geval weinig aan mankeren.

Ik moet komende week ongesteld worden en dat merk ik aan m'n snaaidrang, heel vervelend! Ik ben dan toch meer geneigd om een blokje kaas of zo te pakken. Ik hoop dat dat morgen weer over is Stom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jun 2018 18:51    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hoi Sjanie,het gaat goed met je zie ik fijn hoor,nog even en je kunt de 85 kilo aan tikken,dat red je makkelijk in drie weken dat je nog wilt schaken,
Ik zag dat we ongeveer tegelijk begonnen zijn ongeveer half maar,ik heb nog nooit zoveel moeite gehad als dit keer Rollende ogen deze week ging gelukkig redelijk goed op een paar stukken kaas na dan,
Morgen moet ik weer wegen,hopelijk is wat ik vorige week was aangekomen weer af,ik doe nu nog twee weken stap 1 en dan ga ik toch beginnen met stap 2,mijn haar valt nu ook uit,en moet movicolon nemen om naar de toilet te kunnen,soms denk ik,ik gooi de handdoek in de ring,maar gelukkig tot nu toe niet gedaan,het is zo belangrijk dat ik hierna mijn oude eetpatroon niet aanneem,dat hoop ik met het stappenplan dan ook te leren,
Ik las net dat je ogen waren gelift heb je nog pijn?zal er wel mooi uitzien straks als de zwelling weg is,
Bij mij gaat het ook wel wat hangen maar heb geen last tot nu toe,en dan doen ze er ook niks aan geloof ik,
Sjanie zou je mee willen doen met mijn vervolg sprintje Deel 3 want ons sprintje loopt zo af,
Succes met alles Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 20:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje, de zwelling is nu grotendeels weg, alleen onder mijn ogen nog een beetje. Ook de blauw-heid valt me alles mee, mijn oogleden zijn verkleurd maar daar blijft het ook bij.

Gisteren was ik ongelofelijk aan de diarree en dat was vanmorgen te merken aan de weegschaal: 87 kg! Het einde is nu echt in zicht; nog 2 weken shaken voor ik aan m'n eetweek begin en nog 2 kg tot ik m'n streefgewicht heb behaald! Volgens mij ben ik in 2015, tijdens mijn eerste CB avontuur ooit tot 85,6 gekomen dus 85 (of misschien zelfs iets minder?) is echt wel een mijlpaal!!

Donderdag mogen de hechtingen uit mijn oogleden en dat zal fijn zijn, ze trekken een beetje. Ik ben zo benieuwd hoe het er uiteindelijk uitziet als alle zwelling en verkleuring weg is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 17:21    

Reageer met quote
Grappig Sjanie we gaan ongeveer gelijk op,ik begin volgende week vrijdag met stap 2 Rollende ogen vind het wel eng,en hoop in de andere stappen ook nog iets af te vallen,maar of dat gebeurd? afwachten
Wat zul je blij zijn dat het donderdag is dan Lachen zal ongetwijfeld heel mooi zijn!!
Heb je nog nagedacht om met mijn sprintje mee te doen?ik ga deze namelijk deze week sluiten,hoop dat ik je daar zie!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 18:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje, volgens mij had ik al in je sprintje zelf gereageerd dat ik niet mee ging doen? Ik heb me aangesloten bij een stabilisatie sprintje omdat ik nu bijna klaar ben.
Jullie natuurlijk heel veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 19:17    

Reageer met quote
Oké dat had ik niet gezien,
Jij ook veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 19:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen gaf de weegschaal 86,9 kg aan. Ik vind het zo onwerkelijk om zo'n getal op de weegschaal te zien Geschokt ik zie al zo lang 3 cijfer voor de komma, en als het er wel 2 zijn begint (begon!) Het doorgaans met een 9.

Gisteren met manlief gehad over hoe ik het na het afsluiten van CB wil gaan doen. In eerste instantie blijf ik wekelijks bij mijn weegjuf wegen. Als dat goed gaat, als ik op gewicht blijf, wordt dat eens in de 2 weken. Ik heb met mijn man afgesproken dat ik thuis wel wekelijks blijf wegen en aan hem mijn gewicht doorgeef. Op die manier heb ik een soort stok achter de deur; ik voel mezelf dan verplicht om te wegen en mijn gewicht in de gaten te houden. In de afgelopen jaren is het altijd zo gegaan dat ik de weegschaal laat verstoffen als ik weet dat het niet goed gaat. En wat je niet ziet kun je ontkennen...

Merk trouwens wel dat ik bijv met slapen mijn knieën niet lekker meer op elkaar kan leggen, dat doet zeer! Ik word een beetje bottig Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 15:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, de hechtingen zijn verwijderd, ziet er meteen een stuk beter uit zonder die rare pleisters op m'n ogen!
Ogen zijn nog wel een beetje opgezet en volgens de PC is het pas over drie maanden helemaal goed. Maar ik vind het nu al een hele verbetering!

Komende maandag ga ik ontzettend uit de band springen. Het is kermis in mijn geboortedorp en zoals een echte Westfries betaamt ga ik natuurlijk te kermis. Wat gewoon inhoud dat ik naar de kroeg ga om bier te drinken Erg blij Erg blij En dan moet ik natuurlijk wel eerst goed eten want als ik dat ga doen als ik enkel shakes heb gehad sta ik zeer waarschijnlijk na 2 glazen al in mijn jullie een polonaise te doen. Wel beter voor de lijn Lachen Ik heb me voorgenomen om sowieso na elk glas bier een glas water te drinken want anders houd ik het evengoed niet lang vol vrees ik.
Komende week zit het er dus niet in dat ik ga afvallen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 17:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12