Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Cambridge 500 en het gaat goed!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Ik ben toe aan mijn eetweek! Wat een timing, morgen gaat die beginnen Erg blij
Mijn gewicht gaat gestaag naar beneden en op 3 ons na ben ik ook bij mijn weegjuf 26 kg afgevallen in 13 weken. Mooi gemiddelde dus van 2 kg per week

Ik hoop dat ik tot eind januari nog 7 kg afval en met een gewicht van 95 kg op vakantie ga naar de Filipijnen. Ik weet dat ik nu sowieso prettiger zal zitten in het vliegtuig dan dat ik in mei zat toen we naar Bonaire vlogen. Is toch een verschil dan van ruim 30 kg en de nodige cm's!
Ik kan echt uitkijken naar weer in de warmte zijn, door het afvallen heb ik het continu koud! Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 dec 2014 15:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen 102 rond op de weegschaal! Ik kan het toch gewoon niet laten en ga tegen beter weten in toch bijna iedere dag op de weegschaal staan. Verward
Vanavond lekker 'normaal' eten. Roerbakspinazie met kip, tomaat, champignons en prei, lekker!
Gisteren heb ik een jurk weggebracht om hem in te laten nemen. Die jurk had ik begin januari gekocht om aan te doen naar een bruiloft in februari. Hij zat wat te strak maar ik was er van overtuigd dat ik nog wel "effe" zou afvallen voor die tijd. Uiteindelijk heb ik een andere jurk gekocht. Schaam Schaam
En nu heb ik 'm weggebracht om in te mnemen. Dat voelt toch echt wel heel goed hoor!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 dec 2014 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Leuk hoor jurkjes die te groot worden en wat ben je super veel afgevallen, succes met je eet-week kon niet mooier dan met de kerst Kerst eten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 dec 2014 13:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Eerste kerstdag zit er weer op. Ik heb er van genoten!! Wat was dat bruine bolletje met roomboter en een plakje jonge kaas lekker gisterochtend!!!!
Ook ons kerstdiner was zalig! Erg vet was het allemaal niet; tartaar van runderhaas, langoustine, hertenbiefstuk, oester, kreeft, eendenborst, truffel, enz. Maar blijkbaar wel zouter dan ik gewend ben met het shaken. Normaal gesproken wordt ik zo'n 3 keer per nacht wakker om te plassen, vannacht gewoon aan een stuk doorgeslapen.

Ik ben vanmorgen bewust niet op de weegschaal gaan staan, daar wordt ik toch niet vrolijk van nu. Vandaag weer netjes in het gareel en ik kijk morgen of overmorgen wel weer eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 dec 2014 11:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hmmm, Verward toch niet alleen maar vocht vrees ik. Ik ben vanmorgen dan toch maar eindelijk op de weegschaal gaan staan en er zit nog steeds 1,3 kg extra aan. Vanmorgen 103,3 kg
Het nieuwe jaar onder de 100 beginnen os dus niet mogelijk. Beetje jammer maar geen drama.

Vandaag de laatste dag van mijn eetweek. Morgen komen mijn nichtjes logeren en daar maakt mijn man altijd iets extra lekkers voor, altijd één avond een speciaal diner, maar ik laat 'em effe voorbij gaan dit jaar. Ik wil echt weer keurig in het gareel, merk dat ik het lastiger vind om niet aan lekkere trek toe te geven in mijn eetweek.
Normaal gesproken kost me dat geen moeite maar dit keer wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 dec 2014 9:48    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wellicht kan je man lekker en gezonde hapjes erbij doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 28 dec 2014 9:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Ellen,

ja dat kan ie wel hoor maar ik merk aan mezelf dat ik echt weer even heel streng moet zijn voor mezelf. Ik ben anders heel snel geneigd om mezelf steeds meer toe te staan. Dus de meiden en manlief moeten lekker met elkaar gaan eten en ik heb gewoon mijn soepje. Minder gezellig misschien maar dat halen we wel weer in als ze volgende keer komen logeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 dec 2014 10:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De feestdagen zijn weer achter de rug en ik ben eindelijk weer in mijn ritme met m'n shakes. Dat ik weer aan het werk ben sinds afgelopen maandag helpt daar natuurlijk ook bij.
Na de kerst heb ik echt wel serieus te veel mgegeten, en ook de verkeerde dingen. Tot sushi en oliebollen aan toe! Schaam Schaam

Ik merk omdat ik nog steeds, als het niet goed gaat met me, heel snel naar eten grijp. Als ik eenmaal in het ritme van het shaken zit dan red ik het wel om daar niet aan toe te geven maar als ik dan toch al aan het eten ben, ga ik redelijk snel los.

Vlak voor de kerstvakantie heb ik nogal heftig nieuws ontvangen over mijn gezondheid en ik zal geopereerd moeten worden aan mijn hoofd/hersenen/wervelkolom. Dat nieuws heeft er behoorlijk ingehakt bij me en ik ben daar erg emotioneel van. Eten is dan altijd mijn troost geweest maar ik wil dat niet meer!

Sinds afgelopen zondag ben ik weer helemaal terug in het gareel en dat is gelukkig te merken. In de vakantie heb ik de 103,5 kg weer gezien op de weegschaal maar vanmorgen was het 100,0kg! Ik hoop dat ik morgen de 3 cijfers achter me kan laten en de wereld van 2 cijfers voor de komma ga betreden!!!

Ik ga nu tot 27 januari nog even fanatiek shaken, dan een ruim weekje versneld afbouwen en dan op vakantie waarbij ik niet ga shaken.
Daarna denk ik dat ik naar de 800 variant overstap ter voorbereiding op mijn operatie. En dan pak ik het medio september wel weer op om de laatste kg's kwijt te raken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jan 2015 18:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas pindakaas, weegschaal gaf ineens 500 gram meer aan dan gisteren!? Vraag Maar ik merk ook dat mijn lijf heel erg van slag is; mijn darmen gaan al een paar dagen als een malle te keer! Heb ontzettend veel last van gas en moet drie keer per dag naar het toilet. Als reactie op diarree (sorry) houdt je lijf vaak wat vocht vast heb ik me laten vertellen dus ik ga er maar vanuit dat daar de 500 gram extra van is. Ik weet het anders ook niet.

Ik ben mijn gebruik van physiliumvezels al aan het terugdringen maar opzich denk ik dat het daar niet aan Lan liggen. Die gebruik ik al sinds ik ben begonnen met CB omdat ik anders last heb van obstipatie.

Nou ja, ik kijk het nog wel eventjes aan, dinsdag weer bij mijn eetjuf langs en dan vraag ik het wel even als het dan nog niet anders is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jan 2015 17:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En mijn gewicht loopt nog steeds lekker op; vanmorgen 101,3 kg. Ik begrijpmer weinig van want ik houd me echt keurig aan mijn 3 producten op een dag. Wel zijn mijn darmen nog steeds heel erg van slag dus wellicht dat het daar aan ligt.

Ik heb gisteren ook besloten om te stoppen met CB. Ik maak deze week, tot en met zondag nog vol, en dan ga ik af-/en opbouwen. Ik ben er klaar mee. Mijn gezondheidsproblemen spelen momenteel zo'n grote rol in mijn dagelijks leven dat ik de focus niet meer op de juiste plek heb.

Morgen heb ik weer een afspraak bij mijn weegjuf en dan zal ik het haar ook vertellen. Ik ben nu voornemens om het dan medio september weer op te pakken en dan weer twee of drie maanden vol te houden voor de laatste kilo's die ik dan nog kwijt wil.
Morgen eerst maar eens horen hoe ze mijn af-/opbouw wil gaan doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jan 2015 13:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 2 van 12