Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek: Cambridge 500 Dieet - Start 10 September 2012

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   NiyaH
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Maaltijdvervanger

Reageer met quote
Goedemiddag mede-dieeters,

Na een lange periode van thuis zitten en stress heb ik sinds 10 September besloten dat het genoeg is geweest. Erg blij

Ik ben gestart met het Cambridge 500 dieet, wel een pittig dieet maar ik houd het tot nu toe gelukkig goed vol. Schaam Schaam

Op 10 September woog ik 87,9kg en vandaag heb ik mijn tweede weegmoment gehad en toen woog ik 79. Mijn consulente en ik zijn erg trots op mijn prestatie. Ik heb ook veel gesport maar dat zal ik deze week niet zoveel doen.

Natuurlijk heb ik ook last gehad van momenten waar ik erg trek had in iets vettigs, maar toch niet gedaan! Ben op dit moment wel erg trots op mezelf. Gisteren is mijn tweede week ingegaan!

Mijn doel hier is mijn dagboek goed bij te houden om anderen te motiveren en de motivatie te krijgen van jullie. We kunnen het allemaal!

XoXo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2012 12:29    

Reageer met quote
Hallo Dagboekkie,

Vandaag was een zware dag voor mij, ik voelde mij erg zwak en futloos. Ik had nergens zin in, ook niet in de soepjes of shakes, ook had ik vandaag erg last van spier pijn.

Ik heb de afgelopen dagen hard gesport, maar dat zal ik nu wel minder doen. Een half uur is denk ik meer dan genoeg.

Blijf mezelf vertellen dat ik het kan, ik kan het en ik zal het volhouden!!! Ik verdien een gezond lichaam/geest en ik zal er voor werken.

Tot snel boekkie!

Grtjs! Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2012 22:31    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Hey Niyah,

Volhouden hoor, het is toch al een ongelooflijk resultaat, 1 kg per dag... Geschokt logisch dat je je even zwak voelt, je lijf moet ook even resetten hoor! En natuurlijk verdien je een gezond lichaam/geest, dus ga ervoor!

Groetjes, Irene

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2012 22:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ha ha, grappig: ik zag dat we zo ongeveer tegelijkertijd op elkaars dagboek reageerde..... Lachen

Eiwitdieet: verschillende fasen (verschilt per merk), globaal 1e strikte fase, maaltijden vervangen door eiwitrijke en koolhydraatarme producten ( shakes, repen e.d), wel groente en rauwkost, water en voedingssupplementen. In de volgende fasen langzaam weer normale producten toevoegen totdat je weer normaal en gezond eet.

Dit is wel een erg verkorte versie maar meer info is op deze site wel te vinden hoor. Maar volgens mij lijkt cambridge hier ook wel op, alleen wordt daarbij meer een max. aantal cal. aangehouden...toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2012 22:55    
Vrouw Weeggegevens   Mamaloe1973

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hallo meiden,
Mag ik hier ook meeschrijven?
Ik ben afgelopen dinsdag voor de tweede x begonnen met cambridge dieet, ben in het voorjaar al bezig geweest, ik woog toen ik begon 84 kilo en ben gestopt op 74 kilo, nu na drie maanden niks gedaan te hebben weeg ik weer 77.3 kilo, dus weer tijd om serieus te gaan shaken.
Ik vind het best wel te doen, alleen de weekenden zijn funest voor mij, etentjes enzo, en lekker met de kids mee eten, ik kan me dan er zo slecht toe zetten te shaken.
Heel vaak ga ik het weekend in de fout en eet dan weer mee, en dan begin ik op maandag weer met de shakes, maar ik vind dat zo zonde, en elke x val ik weer terug in die weekenden, bah....
Maar ik pak de draad weer op, en hopelijk met steun van jullie gaat het me nu wel lukken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2012 15:23    

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
Ha ha, grappig: ik zag dat we zo ongeveer tegelijkertijd op elkaars dagboek reageerde..... Lachen

Eiwitdieet: verschillende fasen (verschilt per merk), globaal 1e strikte fase, maaltijden vervangen door eiwitrijke en koolhydraatarme producten ( shakes, repen e.d), wel groente en rauwkost, water en voedingssupplementen. In de volgende fasen langzaam weer normale producten toevoegen totdat je weer normaal en gezond eet.

Dit is wel een erg verkorte versie maar meer info is op deze site wel te vinden hoor. Maar volgens mij lijkt cambridge hier ook wel op, alleen wordt daarbij meer een max. aantal cal. aangehouden...toch?

Ik zie het nu ook, hahahahaha!

Ok, ok en hoe lang moet je dat dieet dan volgen? Ik zal zeker weten zoeken naar meer info. Altijd interessant om te weten;).

Klopt, ik moet mij drie weken houden aan 500 cal per dag en in de vierde week mag ik er denk ik meer. Want dan zal het 2 shakes of soepjes per dag worden en een avond maaltijd.

Dankjewel meid, het is nu opeens moeilijker dan de eerste week. Ik kan alleen denken aan eten, ik snap er echt helemaal niks van. Het lijkt alleen erger te worden:\

x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2012 22:08    

Reageer met quote
Mamaloe1973 schreef:
Hallo meiden,
Mag ik hier ook meeschrijven?
Ik ben afgelopen dinsdag voor de tweede x begonnen met cambridge dieet, ben in het voorjaar al bezig geweest, ik woog toen ik begon 84 kilo en ben gestopt op 74 kilo, nu na drie maanden niks gedaan te hebben weeg ik weer 77.3 kilo, dus weer tijd om serieus te gaan shaken.
Ik vind het best wel te doen, alleen de weekenden zijn funest voor mij, etentjes enzo, en lekker met de kids mee eten, ik kan me dan er zo slecht toe zetten te shaken.
Heel vaak ga ik het weekend in de fout en eet dan weer mee, en dan begin ik op maandag weer met de shakes, maar ik vind dat zo zonde, en elke x val ik weer terug in die weekenden, bah....
Maar ik pak de draad weer op, en hopelijk met steun van jullie gaat het me nu wel lukken!

Hallo Mamaloe,

Natuurlijk mag je hier ook schrijven! Je bent van harte welkom om lekker te schrijven waar jij zin in hebt.

Je kan het wel, ook jij bent sterk genoeg om gewoon door te zetten. Hoeveel kg's moet jij kwijt raken?

Ik herken de drang in jouw verhaal maar ik doe het net nog niet, het eten toch stoppen in mijn mond.

Wat ik wel doe, nu ik alleen aan eten kan denken is veel voor mijn man koken. Ik kom nu met lekkere recepten en die probeer ik dan ook uit en hij is super blij. Hahahaha.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2012 22:11    

Reageer met quote
Hallo Dagboekkie,

Ben ik weer om te klagen..

Vannochtend ging alles nog goed, ik voelde me top en helemaal niet down. Ik merk wel dat ik heel snel chagerijnig kan reageren op mijn omgeving, inclusief op mezelf.

Later in de middag ging het weer mis, ik voelde me erg futloos en had echt geen zin om te eten. Ik kreeg de toffee walnoot shake erg moeilijk binnen, ik heb meer dan 250 ml water moeten toevoegen, het werd 350 ml water. De shake smaakte gewoon te zoet en ik ben zelf geen zoetekauw. Volgens mij heb ik nu mijn dieet verpest door drie rijstkorels op te eten. Ik hoop van niet:(.

Veel water gedronken en een leuke film gekeken en nu hier lekker klagen en mijzelf vertellen dat ik het wel kan en vooral door moet gaan!

Dames en heren!!!! YES, WE CAN!
XX

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2012 22:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
3 rijstkorrels......dat is geen schranzen he? Dus Nee, daar kun je niks mee verknallen hoor! En zelfs, al zou je een keer uit de bocht vliegen, dan is nog niets verloren. Als je de andere dag maar gewoon de draad weer oppakt en niet denkt dat het allemaal voor niets is geweest en daardoor denkt dat nog een keer zondigen ook nog wel kan. In dat geval kom je in een neerwaartse spiraal en haken de meesten af.. Maar wij zetten door he?

Je schrijft dat je je futloos voelt. Heb je ook iets van voedingssupplementen gekregen? Ik merk dat als ik er een goede multivitamine en kalium bij slik, ik me een stuk beter voel.

En.......SURE, WE CAN!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2012 22:44    
Vrouw Weeggegevens   Nicole85
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hallo NiyaH,

Ik wil ook gaan beginnen met dit dieet en dan max voor 4 weken. Hoe heb jij je plan opgezet en hoeveel kilo wil jij afvallen met dit dieet?

Ik ben nog een beetje zoekende, omdat ik niet precies weet hoe het allemaal werkt.. Ik doe normaal altijd het Sonja Bakker dieet, maar mijn motivatie nu is zover te zoeken op het moment, dat ik het een boost wil geven met dit dieet. Snel resultaat en dan weer langzaam afbouwen. Zag dat het bij jou wel heel snel ging! En dan is het ook niet zo gek dat je je futloos voelt, mss overstappen op het 800 programma?

Groetjes Nicole.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2012 23:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4