Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek: Cambridge 500 Dieet - Start 10 September 2012

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Er gaat een belletje rinkelen Er gaat een belletje rinkelen Er gaat een belletje rinkelen

Hey NiyaH, je bent stil, gaat het nog goed?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2012 20:18    
Vrouw Weeggegevens   NiyaH
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Maaltijdvervanger

Reageer met quote
Hallo dames en heren en dagboekkie...

Ik heb een hele zware week achter de rug, mijn consulente: hmm daar heb ik geen goede verhalen over. Ben afgelopen Maandagmiddag flauwgevallen en mevrouw wou de telefoon niet opnemen omdat ik graag mijn eten voor de week wou hebben. Ze was veels te druk met haar "werk". Ik kan mij niet voorstellen dat je een dieetiste bent die haar patienten/klanten tevreden moet houden en vooral gezond moet houden ze gewoon een antwoord geeft na drie x bellen: IK BEN DRUK AAN HET WERK! Zij wist dat ik geen eten meer had en ze gaf aan dat ze pas om kwatrt over 9 even tijd zou hebben.

Mijn man is uiteindelijk naar haar toe gegaan om een zak buiten haar deur op te halen en het geld in de brievenbus te stoppen. Daarna heeft ze mij een bericht gestuurd dat ze druk was en dat ze het geld gezien had. Ik had aangegeven dat ik was flauwgevallen maar dat heeft haar blijkbaar helemaal niks gedaanl!

Ze heeft sindsdien niet meer gereageerd en of contact opgenomen en dat vind ik erg onbeschoft en geeft dus alleen aan dat ze geld wil verdienen en helemaal geen mensen wil helpen. Ik heb het dus echt heel moeilijk gehad, ik kan ook nog steeds niet geloven dat ik zo behandeld ben.

Ik ben ook met het dieet gestopt en ben weer normaal gaan eten, ik ben gelukkig niks aangekomen maar ik wil wel morgen weer beginnen.

Ik twijfel nog tussen modifast en weightcare? Ik heb nog wat cambridge producten over dus die zal ik ook gewoon gebruiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012 17:37    

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
Hi (Nederlands=Hallo) , ik heb mijn besluit genomen, ik heb het net ook in mijn dagboek gezet, dus dan kan ik er niet meer omheen: ik ga een roeitrainer huren! Nieuw kosten ze algauw rond de 1000 euro, dus nu kan ik het eerst uitproberen...
Bedankt voor jouw inspiratie en motivatie!

Goedzo! Ben trots op jou Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012 17:38    

Reageer met quote
Nicole85 schreef:
NiyaH schreef:
Nicole85 schreef:
Hallo NiyaH,

Ik wil ook gaan beginnen met dit dieet en dan max voor 4 weken. Hoe heb jij je plan opgezet en hoeveel kilo wil jij afvallen met dit dieet?

Ik ben nog een beetje zoekende, omdat ik niet precies weet hoe het allemaal werkt.. Ik doe normaal altijd het Sonja Bakker dieet, maar mijn motivatie nu is zover te zoeken op het moment, dat ik het een boost wil geven met dit dieet. Snel resultaat en dan weer langzaam afbouwen. Zag dat het bij jou wel heel snel ging! En dan is het ook niet zo gek dat je je futloos voelt, mss overstappen op het 800 programma?

Groetjes Nicole.

Hallo Nicole,

Mijn eerste doel is om 65kg te wegen en dan door te gaan tot 59/60kg.

Ik ben altijd erg fanatiek en dat is niet altijd goed. De eerste week heb ik kei en kei hard gesport, elke dag. En dat is niet zo best als je maar 463 cal binnen krijgt.

Het heeft ook te maken met mijn eigen gedrag, ik kan ook heel zielig doen en zelfmedelijden hebben. Dat helpt ook niet echt om het afvallen te bevorderen.

Vandaag voel ik me bv weer lekker en ga er weer goed voor! Ik zal ook zo gaan sporten, maar dit doe ik niet meer dagelijks!

Sonja Bakker dieet? Heb niet zo veel positieve reacties in mijn omgeving gehad over het dieet. Maar ik lees dat jij wel bent afgevallen. Het Cambridge dieet helpt je de eerste 2 weken detoxen en de derde week mag je weer kauwen, je krijgt dan repen erbij en de vierde week mag je een avondmaaltijd erbij.

Je kunt het proberen, het werkt wel. Een familielid van mij is er 25 kg mee afgevallen en blijft veel sporten nu ze er mee is gesport en ze is nog niet aangekomen.

Gr.

Klinkt wel goed zo! Ik sport zelf ook wel veel. Maandag: zwemmen,dinsdag en donderdag: voetbal en dan probeer ik ook nog 2 á 3x per week hard te lopen. Maar dat ligt dan een beetje aan mijn werk, omdat ik onregelmatige diensten heb.

Ik heb voor vandaag een afspraak staan bij een consulente om een plan te gaan maken, dus heb de knoop doorgehakt om er echt aan te beginnen! Wie weet morgen dus al de eerste dag Lach

Jij nog heel veel succes om je streef te gaan halen!

Wat goed zeg, ik krijg weer helemaal zin als ik jullie berichten weer zo lees. Ik heb zwemmen erg gemist en wil weer gaan zwemmen alleen durf ik niet echt.

Hoe is het met je consulente gegaan? Ik ben erg benieuwd!! xx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012 17:40    

Reageer met quote
Ingrid1966 schreef:
Hallo meiden,

Ik ben gisteren 24-9 gestart met CB 500 en ik lees jullie motiverende verhalen. Vandaag (pas dag 2) sta ik te zwabberen op mijn benen, ik heb hoofdpijn (weliswaar vaag maar toch) en ben erg lusteloos. Wat doen jullie tegen zo'n off moment? Mijn bmi is 32 en ik moet (mijn streven) van 93 kg Rollende ogen naar 68 en eventueel 62 als ik het haal Erg blij. Mag ik met jullie meelezen/meedoen in jullie dagboek?

Suc6.
Groetjes, Ingrid

Hallo meid,

Natuurlijk ben je welkom!!! Je mag hier zoveel plaatsen als je wilt, je kunt ook je eigen dagboek starten en hier ook gewoon reageren. Zo lang we elkaar maar goed motiveren.

Ik moet je dan eerlijk zeggen dat ik dan een comedy opzet en dat doet mij goed. Lachen helpt mij, blijf ik positief en ik probeer mezelf te blijven vertellen dat het voor een goed doel is.

Ik drink ook dan lekker wat thee erbij. Hou jij ook van thee?

xx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012 17:42    

Reageer met quote
Ron15tn schreef:
Hoi NiyaH,
Sorry voor het binnen vallen in je dagboekje Erg blij

Het is leuk te lezen met welk enthousiasme je je berichtjes typed.
Je klinkt erg gemotiveerd en dat is al een hele belangrijke stap.

Groetjes en alvast een fijne avond.
Ron

Hallo Ron,

Geen probleem, iedereen is welkom en je tips ook;).

Dankjewel voor je complimenten maar de laatste week is het niet zo goed gegaan, lees: mijn laatste dagboekbericht.

Ben nog gemotiveerd maar wel erg gestressed hoe alles is gegaan, helaas.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012 17:44    

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
Er gaat een belletje rinkelen Er gaat een belletje rinkelen Er gaat een belletje rinkelen

Hey NiyaH, je bent stil, gaat het nog goed?

Hallo lieve meid,

Zie mijn laatste bericht die ik geplaatst heb in het rood:(

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012 17:45    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1966
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Cambridge 500

Reageer met quote
Hallo Niyah,

Jeetje meid wat een verhaal en wat een onbeschoft mens die consulente van jou. Het lijkt inderdaad sterk op een staaltje "ik wil alleen maar geld verdienen en voor de rest interesseert het mij geen fluit". Erg triest. Ik zou het wel melden hoor, moet je echt doen. Weet je al met welk dieet je nu gaat starten? Hou je goed en ik blijf je volgen.

Kus van Ingrid.
NiyaH schreef:
Ingrid1966 schreef:
Hallo meiden,

Ik ben gisteren 24-9 gestart met CB 500 en ik lees jullie motiverende verhalen. Vandaag (pas dag 2) sta ik te zwabberen op mijn benen, ik heb hoofdpijn (weliswaar vaag maar toch) en ben erg lusteloos. Wat doen jullie tegen zo'n off moment? Mijn bmi is 32 en ik moet (mijn streven) van 93 kg Rollende ogen naar 68 en eventueel 62 als ik het haal Erg blij. Mag ik met jullie meelezen/meedoen in jullie dagboek?

Suc6.
Groetjes, Ingrid

Hallo meid,

Natuurlijk ben je welkom!!! Je mag hier zoveel plaatsen als je wilt, je kunt ook je eigen dagboek starten en hier ook gewoon reageren. Zo lang we elkaar maar goed motiveren.

Ik moet je dan eerlijk zeggen dat ik dan een comedy opzet en dat doet mij goed. Lachen helpt mij, blijf ik positief en ik probeer mezelf te blijven vertellen dat het voor een goed doel is.

Ik drink ook dan lekker wat thee erbij. Hou jij ook van thee?

xx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012 18:17    
Vrouw Weeggegevens   Nicole85
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pfoe, wat een verhaal! Blijf wel goed op jezelf letten hoor, flauwvallen is echt niet goed! En wat een verschrikkelijk mens die consulente... Dat je zo met mensen om kan gaan, kan ik niet begrijpen. Heb je inmiddels een andere consulente in de buurt gevonden of ga je met iets anders beginnen.

Ik ben nu inmiddels een week bezig en vandaag terug geweest naar de consulente, en jawel! 3,5 kilo eraf Erg blij Zo blij ermee!

Ik hoop dat je snel weer kan beginnen met je dieet, zeker nu alle motivatie er nog zit. En wat Ingrid zegt, zeker melden bij Cambridge, want denk niet dat zij zo'n consulente in het team willen hebben. Zij hoort mensen te motiveren en te helpen in moeilijke tijden, maar dit. Ik heb er gewoon geen woorden voor...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 0:03    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Ik ben het helemaal met Ingrid en Nicole eens: duidelijk een consulente die haar verantwoordelijkheid niet neemt! Maar geef de moed niet op, je bent zo goed bezig. Dus herpakken, ik weet niet of er andere consulentes in de buurt zijn, anders op eigen kracht en die hier van het forum verder! Ik heb geen ervaring met Modifast of Weight Care, maar ik lees hier wel dat sommigen er goede resultaten mee weten te bereiken. En een ander voordeel, je kunt het gewoon in de winkel halen, dus ben je niet afhankelijk van een consulente die het wel of niet druk heeft....
Zelf doe ik het eiwitdieet en bestel mijn producten via internet. Ik heb al eerder onder begeleiding dit dieet gevolgd, dus ik weet wel zo beetje hoe het allemaal werkt, dus daarvoor heb ik geen begeleiding meer nodig. En voor de bekende stok achter de deur: allereerst moet je het zelf doen en jullie zijn mijn stok.
Dus doe wat het beste bij je past maar ga vooral wel door! Voor jezelf maar ook voor ons, je kunt ons toch niet in de steek laten, ha ha....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 8:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4