Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Barbara Straight away

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Barbara65
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Straighaway

Reageer met quote
Hoi
Afgelopen maandag begonnen met Straight away op aanraden van een vriendin. Op zich vind ik het tot nu toe wel meevallen. Geen honger wel een knorrende maag.
Het moeilijkste vind ik het sociale item. Je kan niet gezellig afspreken om bij iemand te gaan eten of zo.
ik heb een dochter van 11 en die is deze week met een vriendinnetje op vakantie. Kan ik eerst even inkomen.
Momenteel zit ik aan 3 1/2 producten per dag maar wil volgende week een lichte avondmaaltijd met 3 producten proberen. Dan kan ik tenminste gewoon met mijn dochter samen eten.

Morgen moet ik al terug bij mijn coach dus ik ben benieuwd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2016 11:20    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Welkom en succes Barbara. Slim om te starten als je het rijk alleen hebt. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2016 21:40    

Reageer met quote
Dank je wel Kaatje.

Omdat ik vorige week donderdag al de producten had gekocht maar pas maandag begon heb ik toch vandaag alweer op de schaal gestaan. En dat op de 4e dag. Maar... er is al 2 kg af. Natuurlijk voornamelijk vocht maar toch ;-).
Wel aangegeven dat ik de komende week naar het 900 programma ga. Dat betekent 3 maaltijdvervangers en in de avond een stukje vlees of vis met groente. Ik denk dat het op die manier beter vol te houden is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2016 20:07    
Vrouw Weeggegevens   Baileys18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Dat doe ik ook en dan geen maaltijden met koolhydraten, dus vooral verse groente en een stukje vlees. Morgen mag ik weer wegen en dan ben ik benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2016 20:23    

Reageer met quote
Ik ben benieuwd Baileys. Hoe lang ben je al bezig?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2016 20:42    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Mooi beginnetje toch? Motiveert in elk geval! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2016 20:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Barbara65 schreef:
Ik ben benieuwd Baileys. Hoe lang ben je al bezig?

Nu drie weken. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2016 21:00    

Reageer met quote
Vandaag voor het eerst een salade met kip als avondmaaltijd gegeten. Was best lekker. Ook staan koken voor mijn dochter. Tagliatella met verse spinazie en spekjes. Viel me mee hoe moeilijk ik het vond. Waarschijnlijk omdat ik toch zo gemotiveerd ben om het nu eens vol te houden. Hoe gaat het bij jou Baileys?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2016 18:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gaat lekker. Zeven ons er af deze week. Heb deze week ook weer beter gedronken, dus gelijk weer met m'n snufferd op het feit hoe belangrijk dat dus is.

Wat ik nu voor de avondmaaltijd doe, is de aardappelen/pasta e.d. vervangen door bijv. courgette of paprika. Dan kan je gewoon mee eten en houd je het makkelijker vol. Vooral veel verse groente en onbewerkt vlees (geen paneermeel erop zeg maar). Dat bevalt mij in ieder geval heel goed. Maar geen enkel mens is hetzelfde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2016 21:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1